Tesla Model 3: Πολλά προβλήματα ποιότητας


Η μεγάλη εταιρία ενοικιάσεως αυτοκινήτων Nextmove ανακοίνωσε ότι αναστέλλει την παραγγελία 100 Model 3 λόγω πολλών προβλημάτων στην ποιότητα κατασκευής του.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΡΙΤΑΡΗΣ, ΦΩΤΟ: ΑΡΧΕΙΟ
  • 18/8/2019

Αν και οι πωλήσεις του στην Ευρώπη σημειώνουν εντυπωσιακά νούμερα (όπως άλλωστε και στις ΗΠΑ), δεν λείπουν τα παράπονα για την ποιότητα κατασκευής του Model 3. Και μία είδηση που έρχεται από την Γερμανία επιβεβαιώνει με τον πιο εμφατικό τρόπο αυτή την αδυναμία της Tesla σε ότι αφορά την εικόνα του τελικού προϊόντος,, πέρα από τις εξαιρετικές του προδιαγραφές.

Σύμφωνα με ανακοίνωση της μεγάλης Γερμανικής εταιρίας ενοικιάσεως αυτοκινήτων Nextmove, ανακαλείται η παραγγελία 100 Model 3 τα οποία θα έπρεπε να παραδοθούν μέσα στους επόμενους μήνες. Το ποσό της συμφωνίας είναι περίπου στα 5 εκατομμύρια ευρώ και πέρα από την οικονομική ζημιά, η απόφαση αυτή κάνει ιδιαίτερα μεγάλη ζημιά στο image της Tesla.

H Νextmove είχε παραλάβει αρχικά 15 Model 3 την άνοιξη του 2019, αλλά σύμφωνα με την εταιρία ήταν γεμάτα προβλήματα. Μόνο ένα στα τέσσερα ήταν σε καλή κατάσταση ενώ κάποια από αυτά δεν άξιζαν να κυκλοφορήσουν καν στον δρόμο. Τα προβλήματα αφορούσαν κυρίως κακή βαφή, λάθος καλωδιώσεις, γρατζουνιές στο ταμπλό, προβληματικοί τροχοί και υγρασία μέσα στα φωτιστικά σώματα.

Πέρα όμως από τα προβλήματα ποιότητας, η Nextmove εντοπίζει και ένα ακόμα γνωστό πρόβλημα: τις καθυστερήσεις στις επισκευές οι οποίες μπορούσαν να πάρουν και αρκετές εβδομάδες, στα λίγα μέχρι στιγμής σημεία service της Tesla στην Ευρώπη.

Όλα αυτά οδήγησαν την Nextmove να ακυρώσει την παραγγελία και τις παραδόσεις των υπολοίπων αυτοκινήτων. Η γερμανική εταιρία χρησιμοποιεί ήδη στον στόλο της 300 ηλεκτρικά αυτοκίνητα, μεταξύ των οποίων 38 Model S, πάνω από δέκα Model X ενώ και ο ιδιοκτήτης της εταιρίας δηλώνει fan του Model 3, όχι όμως και της Tesla και του τρόπου που λειτουργεί.

Από την πλευρά της η Tesla επισημαίνει ότι η ποιότητα κατασκευής των αυτοκινήτων της έχει φθάσει στο υψηλότερο σημείο μέχρι τώρα, ενώ κάνει ότι μπορεί για να αυξήσει τα σημεία service σε όλο τον κόσμο. Πάντως όπως υποστηρίζει παρέχει την δυνατότητα στους πελάτες της να επιστρέψουν το αυτοκίνητο ή να πάρουν τα χρήματά τους πίσω μέσα σε επτά ημέρες ενώ σημειώνει ότι Γερμανοί πελάτες είναι στην πλειοψηφία τους απόλυτα ικανοποιημένοι από τα αυτοκίνητα που τους παραδίδει η εταιρία.