Το άλμα έγινε με την I-Pace που παρά τις χαμηλές πωλήσεις είναι ένα εξαιρετικό ηλεκτρικό crossover μπροστά ίσως από την εποχή του. Ωστόσο στον σωστό χρόνο αναμένεται να έρθει η ηλεκτρική εκδοχή της F-Type που θα περιλαμβάνεται στην επόμενη γενιά του μοντέλου και θα έχει ως στόχο την μείωση του μέσου όρου CO2 της μάρκας σε χαμηλότερα επίπεδα.
Πάντως η F-Type, εφόσον παραμείνει στην γκάμα και δεν θυσιαστεί λόγω ρύπων, πιθανότατα να έχει στις συμβατικές της εκδόσεις και κάτω από το καπό της τον V8 turbo των 4,4 λίτρων ο οποίος θα αντικαταστήσει τον ήδη υπάρχοντα V8 των 5 λίτρων (ο οποίος κρατά από την εποχή της Ford). Φυσικά υπάρχει πάντα και η πιθανότητα plug-in υβριδικών εκδόσεων που θα δούμε σε διάφορα άλλα μοντέλα.
Από την άλλη η Jaguar μελετά και έχει ως στόχο όλα της τα μοντέλα να είναι ηλεκτρικά μέχρι το τέλος της επόμενης δεκαετίας. Λογικά, νωρίτερα και πριν την ηλεκτρική F-Type, να υπάρξει μία έκδοση μηδενικών ρύπων στην γκάμα της νέας γενιάς XJ έτσι ώστε να αποτελέσει τον αντίπαλο για τα Porsche Taycan και Tesla Model S.