Θα μπορούσε να υπάρξει ένα ηλεκτρικό Audi R8;


Σύμφωνα με τον Marcus Duesmann, υπεύθυνο του τμήματος R&D της Audi, ένα αμιγώς ηλεκτρικό R8 θα έβγαζε απόλυτα νόημα, στη γκάμα της Γερμανικής εταιρίας.

  • 16/2/2021

Αυτό τουλάχιστον υποστήριξε στα πλαίσια συνέντευξής του στο Βρετανικό Top Gear. Ο ίδιος θεωρεί πως κάτι τέτοιο «θα έβγαζε νόημα», με δεδομένο πως το νέο e-tron GT κατασκευάζεται στην ίδια ακριβώς γραμμή παραγωγής που έβγαινε μέχρι πρότινος το R8. Συμπλήρωσε μάλιστα πως «εάν το θέλαμε, θα μπορούσαμε να το κάνουμε».

Η αλήθεια είναι πως κάτι τέτοιο σηκώνει αρκετή κουβέντα. Καταρχήν, μία πρώτη παράμετρος έχει να κάνει με το εάν όντως έχει δύσει η εποχή των κινητήρων εσωτερικής καύσης. Ο ίδιος ο όμιλος έχει προτάσεις της Lamborghini που θα μπορούσαν να μοιραστούν πάτωμα και κινητήρες, έτσι ώστε να μην είναι υπέρογκο το κόστος εξέλιξης.

Επίσης, τόσο η Lamborhgini, όσο και η Porsche, η Ferrari και η Bugatti, δεν κρύβουν τις προθέσεις τους ότι θέλουν να διατηρήσουν τους κλασικούς κινητήρες για όσο το δυνατό περισσότερο οι συνθήκες το επιτρέψουν.

Ας πούμε όμως πως είναι στρατηγική επιλογή της Audi να περάσει στη νέα, ηλεκτρική εποχή. Εάν εξαιρέσουμε τους χρόνους φόρτισης και κάποιες ιδιαιτερότητες  της λειτουργίας των συσσωρευτών -που συνεχώς διορθώνονται- στις μέρες μας εύκολα μπορεί κανείς να φτάσει σε τετραψήφια περιοχή ισχύος, χρησιμοποιώντας δύο η περισσότερους κινητήρες.

Επίσης, εύκολα και οικονομικά μπορεί να μοιραστεί πατώματα και μοτέρ με άλλες προτάσεις, όπως ακριβώς κάνει η Tesla με τα Roadster και Model S Plaid . Μήπως λοιπόν η Audi θα έπρεπε να το ξανασκεφτεί;