Το εντυπωσιακό 508 PSE είναι το ισχυρότερο Peugeot που κατασκευάστηκε ποτέ


H Peugeot παρουσιάζει το πρώτο κεφάλαιο της σειράς Peugeot Sport Engineered με τις εκδόσεις υψηλών επιδόσεων του PEUGEOT 508 sedan και SW ενώ λανσάρει μια νέα σειρά μοντέλων με την ονομασία Νeo-Performance.

  • 24/9/2020

Με την ευκαιρία συμπλήρωσης 210 χρόνων ύπαρξης της Peugeot, Η γαλλική φίρμα παρουσίασε το νέο 508 Peugeot Sport Engineered, το πιο ισχυρό αυτοκίνητο παραγωγής που κατασκευάστηκε ποτέ από την Peugeot. Ο σχεδιασμός του αμαξώματος, ξεχωρίζει με νέα εντυπωσιακή μάσκα, προφυλακτήρα και εισαγωγές, μονόγραμμα Kryptonite, ειδικά διακοσμητικά στοιχεία, απολήξεις εξάτμισης με ηλεκτροστατική βαφή, μαύρο διαχύτη, ζάντες 20 ιντσών με ελαστικά Michelin Pilot Sport 4S και εμπρός δαγκάνες φρένων με το σήμα Kryptonite της Peugeot Sport. Διατίθεται δε σε 3 χρώματα (Selenium grey, Perla Nera, και λευκό Pearl).

Ανάλογες αισθητικές επεμβάσεις έχει και το εσωτερικό όπου δεσπόζει το i-Cockpit και το τιμόνι μικρής διαμέτρου. Πέρα από τη λειτουργία του συστήματος τετρακίνησης, το 508 Peugeot Sport Engineered εφοδιάζεται με όλα τα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης που διατίθενται στη γκάμα του Peugeot 508: νυχτερινή όραση (night vision), ενεργό cruise control με λειτουργία Stop & Go, προειδοποίηση εκτροπής από τη λωρίδα κυκλοφορίας, αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης κλπ.

Στο 508 Peugeot Sport Engineered το πλαίσιο έχει δεχθεί τις περιποιήσεις των μηχανικών της Peugeot Sport. Τα αμορτισέρ είναι ρυθμιζόμενα σε 3 προγράμματα (Comfort/Hybrid/Sport). Το αμάξωμα είναι χαμηλωμένο και τα μετατρόχια αυξημένα κατά 24mm εμπρός, και 12mm πίσω. Τα δισκόφρενα εμπρός έχουν διάμετρο 380mm και συμπληρώνονται από σταθερές 4πίστονες δαγκάνες, και ζάντες 20 ιντσών με ελαστικά Michelin Pilot Sport 4S.

Το plug-in υβριδικό 508 Peugeot Sport Engineered είναι τετρακίνητο και αποδίδει 360 ίππους με 520 Nm ροπής χάρη στο συνδυασμό θερμικού κινητήρα με δύο ηλεκτροκινητήρες τοποθετημένους εμπρός και πίσω. Ο συνδυασμός αυτός έδωσε τη δυνατότητα επιτάχυνσης 0 – 100km/h σε 5,2 sec, 1.000m από στάση σε 24,5sec, ρεπρίζ 80 - 120 km/h σε 3 sec, και ανώτατη ταχύτητα 250 km/h (με ηλεκτρονικό περιοριστή).

Στην κεντρική κονσόλα υπάρχει επιλογέας που δίνει στον οδηγό τη δυνατότητα επιλογής των 5 προγραμμάτων οδήγησης : Electric: για 100% ηλεκτρική κίνηση εντελώς αθόρυβα, με αυτονομία 42 χιλιομέτρων βάσει του πρωτοκόλλου WLTP, με ταχύτητες έως τα 140km/h. Comfort: Πρόγραμμα που συνοδεύεται από ηπιότερες αντιδράσεις των αναρτήσεων για άνεση στην οδήγηση. Hybrid: πρόγραμμα που επιλέγει αυτόματα τη χρήση του κινητήρα εσωτερικής καύσεως ή των ηλεκτροκινητήρων, ανάλογα με τις συνθήκες, για βελτιστοποιημένη κατανάλωση. Sport: Με αυτό το πρόγραμμα επηρεάζεται η απόκριση του τιμονιού, οι σκληρότητα των αμορτισέρ, η χαρτογράφηση του πεντάλ του γκαζιού, και τα χρώματα στον ψηφιακό πίνακα των οργάνων. Ο κινητήρας εσωτερικής καύσεως φροντίζει για τη μόνιμη φόρτιση της μπαταρίας. 4WD: μέγιστο επίπεδο πρόσφυσης για οδήγηση σε ολισθηρό οδόστρωμα.

Σε ό, τι αφορά το σύστημα υβριδικής κίνησης, το 508 Peugeot Sport Engineered φορτίζει τις μπαταρίες του σε λιγότερο από 7 ώρες από στάνταρ οικιακή παροχή, σε 4 ώρες από ενισχυμένη παροχή των 16 Amperes και σε λιγότερο από 2 ώρες μέσω παροχής τύπου Wall Box των 32amp. Αξιοσημείωτο είναι ότι το 508 Peugeot Sport Engineered προσφέρει τους ίδιους χώρους στο εσωτερικό και στο πορτ μπαγκάζ (πάνω από το δάπεδο), με το αντίστοιχο μοντέλο με τον κινητήρα εσωτερικής καύσεως, χάρη στην έξυπνη τοποθέτηση των ηλεκτροκινητήρων και της μπαταρίας.