Το μεγάλο τετράθυρο κουπέ της Mercedes και plug-in υβριδικό


Οι πιο σημαντικές αλλαγές δεν θα είναι εμφανείς με την πρώτη ματιά, καθώς αφορούν το εσωτερικό και κυρίως τη γκάμα των κινητήρων.

  • KEIMENO: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤ.: MERCEDES
  • 4/1/2021

Το τετράθυρο πολυτελές κουπέ της Mercedes συμπληρώνει σχεδόν τρία χρόνια στην αγορά -παρουσιάστηκε το 2018- οπότε είναι λογικό η γερμανική εταιρεία να προετοιμάζει την ανανεωμένη της έκδοση. Η οποία ήδη δοκιμάζεται σε δημόσιους δρόμους και από κατασκοπευτικές φωτογραφίες της που έχουν κυκλοφορήσει δεν αναμένεται να αλλάξει πολύ οπτικά.

Αυτές οι αλλαγές θα εντοπίζονται κατά κύριο λόγο στο εμπρός της μέρος, όπου θα διαφοροποιηθεί ο προφυλακτήρας αλλά και η σχεδίαση των προβολέων. Αλλαγές αναμένονται πάντως και στον πίσω προφυλακτήρας καθώς και στην εσωτερική διαμόρφωση των πίσω φώτων.

Στο εσωτερικό υιοθετηθεί ο συνδυασμός των δύο οθονών των 10,25 in, όπως και στην E-Class με την οποία μοιράζεται το πλαίσιο, ενώ αναβαθμίσεις θα γίνουν τόσο στο MBUX καθώς θα χρησιμοποιηθεί η τελευταία και πιο εξελιγμένη εκδοχή του όσο και στα συστήματα υποβοήθησης. Επίσης καινούργιο θα είναι και το τιμόνι με τις επιφάνειες αφής.

Ένας άλλος τομέας στον οποίο η CLS θα προσαρμοστεί στα τελευταία δεδομένα της Mercedes είναι οι κινητήρες. Έτσι θα αποκτήσει και αυτή δύο plug-in υβριδικές εκδόσεις κατά αντιστοιχία με την E-Class. Τις CLS 300 e και CLS 300 de, που θα είναι διαθέσιμες και με το σύστημα τετρακίνησης 4MATIC.

Στην πρώτη συνδυαστική απόδοση φτάνει τα 320 PS και στη δεύτερη τα 306 PS, ενώ η ηλεκτρική αυτονομία σε είναι 59 km. Επίσης όλα τα σύνολα βενζίνης και πετρελαίου θα έχουν ήπια υβριδική υποβοήθηση με ηλεκτρικό κύκλωμα 48 Volt.