Το νέο Peugeot 308 παίρνει την τελική μορφή του


H άφιξη του 2021 μάς φέρνει ακόμα πιο κοντά στην επόμενη γενιά του Peugeot 308, η οποία πρόκειται να αποκαλυφθεί στα τέλη της χρονιάς.

  • Πηγή: Auto Express
  • 2/1/2021

Το νέο Peugeot 308 βρίσκεται ένα βήμα πριν τη γραμμή παραγωγής γεγονός που μας το υπενθυμίζουν συχνά πυκνά οι φωτογραφίες του γαλλικού μικρομεσαίου hatchback από τις εντατικές δοκιμές εξέλιξης που πραγματοποιεί σε δημόσιους δρόμους.

Παράλληλα δεν είναι λίγοι εκείνοι που επιχειρούν να προβλέψουν τις σχεδιαστικές επιλογές της γαλλικής φίρμας και το νέο πρόσωπο ενός αυτοκινήτου, που όπως όλα δείχνουν δεν θα θυμίζει σε τίποτα το πρόσφατο παρελθόν του.

Και αυτό γιατί το νέο Peugeot θα ακολουθήσει εν πολλοίς το σχεδιαστικό παράδειγμα του μικρότερου 208, αξιοποιώντας φυσικά τις γενναιόδωρες αναλογίες του και την πρόθεση της γαλλικής φίρμας να το τοποθετήσει-διατηρήσει στον προθάλαμο της κατηγορίας των premium μικρομεσαίων hatchbacks.

Αυτό δεν σημαίνει ότι στο νέο Peugeot 308 θα δούμε πιο εξεζητημένες σχεδιαστικές επιλογές αλλά στοιχεία που θα αναδεικνύουν τη διαφορά ποιότητας από το μικρότερο 208. Μια διαφορά που θα είναι εντονότερη στον θάλαμο επιβατών, ο οποίος εγκαταλείπει τη μάλλον μίζερη λογική του μινιμαλισμού αποκτώντας τα απαραίτητα στοιχεία εντυπωσιασμού.

Αντιθέτως, Η αρχιτεκτονική του i-cocpit πρόκειται να διατηρηθεί φέρνοντας το μικρό σε διάμετρο τιμόνι χαμηλά και τον ψηφιακό πίνακα οργάνων ακριβώς από πάνω του.

Δεδομένος θα πρέπει να θεωρείται ο εξοπλιστικός πλούτος σε επίπεδο άνεσης και ασφάλειας, με τον διζωνικό κλιματισμό και τα προηγμένα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας να ανήκουν στον βασικό εξοπλισμό.

Κάτω από τις καλοσχηματισμένες επιφάνειες του νέου Peugeot 308 κρύβεται η νέα εκδοχή της πλατφόρμας που έχει γίνει γνωστή με την κωδική ονομασία EMP2, ωστόσο, είναι πολύ πιθανόν οι ηλεκτρικές και plug-in υβριδικές εκδόσεις του αυτοκινήτου να ακολουθήσουν μια διαφορετική λογική αξιοποιώντας το «πάτωμα» που έχουν δημιουργήσει οι Γάλλοι για τις εξηλεκτρισμένες προτάσεις τους.

Σε κάθε περίπτωση, πρόθεση της Peugeot είναι να προσφέρει μια πληρέστατη γκάμα εκδόσεων του αυτοκινήτου, η οποία θα περιλαμβάνει κινητήρες βενζίνης, diesel, plug-in διαμορφώσεις και αμιγώς ηλεκτροκίνητα σύνολα.

H mild hybrid τεχνολογία είναι εκείνη που θα αναλάβει τον περιορισμό των εκλυόμενων ρύπων στους «συμβατικούς» κινητήρες βενζίνης και diesel, ενώ είναι πολύ πιθανόν η Peugeot να εγκαταλείψει σε ορισμένες εκδόσεις τη λύση του οκτατάχυτου αυτόματου κιβωτίου, τοποθετώντας στη θέση του μια αποδοτικότερη μονάδα διπλού συμπλέκτη.

Καλώς εχόντων των πραγμάτων, το νέο Peugeot 308 πρόκειται να αποκαλυφθεί το τελευταίο τρίμηνο της χρονιάς, συνεπώς η εμπορική πορεία του στην ευρωπαϊκή αγορά αναμένεται να ξεκινήσει σε περίπου έναν χρόνο από σήμερα.

Διαβάστε ακόμα:

Δοκιμάζουμε το οικονομικότατο Peugeot 208 1.5 BlueHDi 100 PS

Πόσο κοστίζει το ισχυρότερο Peugeot παραγωγής;