Το Peugeot 208 CC είναι το κάμπριο των ονείρων σας (photos)


Όχι, δεν κάνετε λάθος. Στην πρόσφατη ανανέωση του Peugeot 208 δεν περιλαμβάνεται ανοικτή έκδοση, ωστόσο θα ήταν πολύ όμορφο να προκύψει μία σαν και αυτή.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΜΑΡΙΛΗ ΠΙΝΙΑΤΑΡΟ / ΦΩΤΟ: Mario Piercarlo Marino
  • 18/8/2023

Πολύ πριν η Peugeot αποκαλύψει το «φρεσκαρισμένο» και ριζικά ανανεωμένο 208 τον περασμένο Ιούλιο, ο Mario Piercarlo Marino, γνωστός σχεδιαστής από την Ιταλία, φαντάστηκε πώς θα ήταν το μοντέλο αν έχανε την οροφή του, για χάρη του ζεστού, ανέμελου καλοκαιριού.

Συγκεκριμένα, οραματίστηκε την coupe-cabriolet έκδοσή του, την οποία δημιούργησε το 2020. Ο Ιταλός χρησιμοποίησε την GT-Line για τα renders του, προσφέροντάς της τη δομή και τον μηχανισμό του 308 CC. Η μετατροπή από coupe σε κάμπριο γίνεται σε λιγότερο 30 sec, όταν το όχημα ταξιδεύει με ταχύτητα έως και 20 km/h, όπως αναφέρει ο ίδιος.

Ένας κλωβός ασφαλείας έχει προστεθεί στο πίσω μέρος, προκειμένου η κατασκευή να γίνει πιο στιβαρή, ώστε να μπορεί να διαχειριστεί την αλλαγή στην αεροδυναμική που φέρνει η απόσπαση της οροφής. Η αεροτομή του οχήματος έχει μεταφερθεί λίγο χαμηλότερα, και πλέον βρίσκεται ακριβώς πάνω από την οριζόντια μπάρα των φωτιστικών σωμάτων.

Αλλαγές έχουν γίνει και στον προφυλακτήρα, όπως και στις πλαϊνές ποδιές, ενώ η κεραία του ραδιοφώνου έχει επανατοποθετηθεί πάνω από το παρμπρίζ. Όπως είναι λογικό, οι μεσαίες κολώνες έχουν εξαλειφθεί, με το 208 να έχει διάταξη 2 συν 2.

Εκτός αυτού, το σασί έχει διατηρηθεί από το 208 GT-Line, ενώ κι ο κινητήρας έχει παραμείνει ίδιος. Έτσι, κάτω από το κάλυμμα βρίσκει κανείς έναν τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα PureTech χωρητικότητας 1,2 L, που αποδίδει 130 ίππους. Συνοδεύεται από μηχανικό ή αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων EAT8.

Το βάρος του μοντέλου δεν έχει αλλάξει, κι ανέρχεται στα 1.150 kg, όμως η απόσταση του πατώματος από το έδαφος έχει μειωθεί κατά 50 mm, με στόχο να γίνει πιο δυναμικό και σταθερότερο στις στροφές.