Ριζική ανανέωση για το κορυφαίο σε πωλήσεις Peugeot 208 (photos)


Μετά από τέσσερα χρόνια λαμπρής πορείας, με περισσότερες από 1.000.000 πωλήσεις, το Peugeot 208 ανανεώνεται ώστε να συνεχίσει το ίδιο δυναμικά. 

  • 6/7/2023

Έχοντας συμπληρώσει 4 χρόνια λαμπρής πορείας, με πάνω από 1.000.000 μονάδες, η Peugeot παρουσίασε το «φρεσκαρισμένο» 208 το οποίο έκανε update και ήρθε πιο κοντά σε όσα ισχύουν σήμερα για τη γαλλική φίρμα.

Το facelift του 208 θα είναι διαθέσιμο σε τρεις εξοπλιστικές εκδόσεις (Allure, Active, GT) ενώ στα κινητήρια σύνολα συμπεριλαμβάνεται φυσικά και το ηλεκτρικό e-208 με τη δύναμη των 156 ίππων και την αυτονομία των 400 km (WLTP).

Οι παρεμβάσεις ξεκίνησαν από το εξωτερικό μέρος του αυτοκινήτου. Η μεταφορά των τριών «νυχιών» από τα φωτιστικά σώματα στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα ως φώτα ημέρας, η οποία είχε διαρρεύσει εδώ και λίγες ημέρες, επιβεβαιώθηκε. Πρόκειται για ένα σχεδιαστικό twist το οποίο είδαμε για πρώτη φορά στο 9X8 Hypercar ενώ στη συνέχεια εφαρμόστηκε στα νέα 508 και 2008.

Αλλαγές έγιναν και στη μάσκα η οποία έχει πλέον νέο μοτίβο με λεπτομέρειες στο χρώμα του αμαξώματος ενώ στο κέντρο βρίσκουμε το νέο σήμα του κατασκευαστή. Οι παρεμβάσεις στο πίσω μέρος ξεκινούν από τα φωτιστικά σώματα, όπου συνεχίζουν να ενσωματώνουν τις γνωστές τρεις «νυχιές» με τη διάταξη τους να αλλάζει από κάθετη σε οριζόντια. Στην προέκταση τους συναντάμε τη μαύρη λωρίδα που εκτείνεται πάνω στην πόρτα του χώρου αποσκευών, δίνοντας στο αυτοκίνητο πλάτος αλλά και μια πιο επιβλητική όψη.

Η Peugeot αναφέρει ότι σημαντικό ρόλο στην εικόνα του ανανεωμένου 208 έχουν οι νέας σχεδίασης ζάντες. Η έμπνευση έχει προέλθει από το 408 και είναι διαθέσιμες στις 16 και 17 ίντσες. Προσθήκες έγιναν και στην παλέτα των χρωμάτων όπου συνολικά οι επιλογές είναι επτά, μεταξύ των οποίων και τα νέα κίτρινο Agueda και γκρι Selenium.

Όλες οι εκδόσεις διαθέτουν μαύρους γυαλιστερούς καθρέπτες ενώ στον στάνταρ εξοπλισμό της έκδοσης GT υπάρχουν μαύροι θόλοι στους τροχούς και προαιρετικά μαύρη οροφή. Οι διαστάσεις του αυτοκινήτου παρέμειναν ίδιες με το μήκος να είναι 4.055 mm, το πλάτος 1.745 mm και το ύψος 1.430 mm. Αμετάβλητος έμεινε και ο χώρος αποσκευών με την χωρητικότητα των 309 lt.

Στο εσωτερικό την παράσταση κλέβει το ανανεωμένο i-cockpit το οποίο είναι πλέον ακόμα πιο τεχνολογικά προηγμένο και εργονομικό, αποτελώντας το επίκεντρο της οδηγικής εμπειρίας που βιώνει ο οδηγός.

Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων των 10 ιντσών είναι πλέον τοποθετημένος σε τέτοιο σημείο ώστε να μην χρειάζοντας πολλές προσαρμογές για να μπει στο οπτικό πεδίο του οδηγού ενώ στην κορυφαία έκδοση GT διαθέτει και 3D γραφικά. Σημειώνεται ότι στη βασική έκδοση το αυτοκίνητο έχει αναλογικά όργανα τα οποία συμπληρώνονται από μία μικρή έγχρωμη οθόνη των 3,5 ιντσών.

Η κεντρική οθόνη έχει διαγώνιο 10 ιντσών, από τις 7 ίντσες στο προηγούμενο μοντέλο, ενώ ενσωματώνει το τελευταία γενιάς σύστημα ενημερωδιασκέδασης PEUGEOT i-Connect. Στη θέση τους παρέμειναν οι φυσικοί διακόπτες «piano» που υπάρχουν στη βάση της και προσφέρουν γρήγορη πρόσβαση σε βασικές λειτουργίες χωρίς ο οδηγός να παίρνει την προσοχή του από τον δρόμο.

Ξεκινώντας από το αμιγώς ηλεκτρικό e-208 συναντάμε τον αναβαθμισμένο ηλεκτροκινητήρα που αποδίδει 156 ίππους και συνδυάζεται με μπαταρία χωρητικότητας 51 kWh η οποία προσφέρει αυτονομία 400 km, σύμφωνα με την Peugeot.

Τα συστήματα φόρτισης παρέμειναν ίδια και έτσι στον στάνταρ εξοπλισμό έχουμε το 7,4 kW, με το τριφασικό των 11 kW να είναι διαθέσιμο προαιρετικά. Ο κατασκευαστής σημειώνει ότι η φόρτιση από το 20% στο 80% σε ταχυφορτιστή διαρκεί λιγότερο από 25 λεπτά ενώ στην περίπτωση του wallbox αρκούν 4 ώρες και 40 λεπτά.

Από εκεί και πέρα στη γκάμα υπάρχουν δύο ήπιες υβριδικές εκδόσεις 48V που χρησιμοποιούν τον 1.2 PureTech, αποδίδουν 100 και 136 ίππους αντίστοιχα ενώ συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη των 6 σχέσεων. Η Peugeot αναφέρει ότι τα συγκεκριμένα σύνολα προσφέρουν μειωμένη κατανάλωση καυσίμου κατά 15% ενώ σε αστικό κύκλο μπορούν να λειτουργήσουν για περισσότερο από 50% αμιγώς ηλεκτρικά.

Η γκάμα συμπληρώνεται με δύο βενζινοκίνητες εκδόσεις που χρησιμοποιούν των τρικύλινδρο PureTech 1.2 και αποδίδουν 75 και 100 ίππους αντίστοιχα. Και οι δύο έρχονται με χειροκίνητο κιβώτιο όπου στην πρώτη περίπτωση είναι πεντάρι και στη δεύτερη 6άρι.