Τo Rubicon 392 είναι το πρώτο εργοστασιακό Wrangler με V8 κινητήρα


Ποτέ άλλοτε στα 34 χρόνια που κυκλοφορεί το Wrangler δεν είχε κάτω από το καπό του έναν V8 κινητήρα. Τουλάχιστον, από το εργοστάσιο.

  • KEIMENO: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤ.: JEEP
  • 17/11/2020

To είπε και το έκανε η Jeep σε μια περίοδο που το ενδιαφέρον στα 4x4 της αμερικανικής αγοράς μονοπωλεί το νέο Ford Bronco. Ποιο είναι αυτό; Να ανακοινώσει την παραγωγή ενός Wrangler με V8 κινητήρα της περιβόητης σειράς HEMI με την ισχύ των 470 PS. Κάτι που μπορεί να ακούγεται υπερβολικό για εμάς, αλλά για τους Αμερικάνους είναι ακούγεται μάλλον ως ένα φυσικό επακόλουθο της εξέλιξης του μοντέλου.

Έτσι, το ειδικό Rubicon με τον πανίσχυρο V8 απέκτησε και το αριθμητικό 392 που αντιστοιχεί στην χωρητικότητα του μοτέρ σε ίντσες. Σε λίτρα είναι 6,4 ατμοσφαιρικά με την ροπή στα 637 Nm που περνούν στους τέσσερις τροχούς μέσω στάνταρ αυτόματου κιβωτίου με 8 σχέσεις.

Όσο για τις επιδόσεις πολύ λίγοι θα πίστευαν πως κάποια στιγμή θα υπήρχε ένα Wrangler που θα έπιανε τα 0-96 km/h σε 4,5 sec, όταν το αγαπημένο πρώτο τέταρτο του μιλίου (0-400 m) των Αμερικάνων ολοκληρώνεται σε μόλις 13 sec!

Από εκεί και πέρα το V8 Wrangler Rubicon ξεχωρίζει από την εμφατική του brutal αναβαθμισμένη εμφάνιση και συγκριτικά με τις άλλες εκδόσεις του βρίσκεται 51 mm ψηλότερα από το έδαφος. Αξιοσημείωτο είναι πως το σύστημα Hydro-Guide με ρυθμό αναρρόφησης νερού 50 lt/min συμβάλλει στα απροβλημάτιστα περάσματα από ποτάμια και ρυάκια σε βάθος 83 cm.

Εχέγγυο όχι μόνο για τις εκτός δρόμου δυνατότητες αλλά και για την πρόσφυση στην άσφαλτο αποτελεί το εξελιγμένο σύστημα τετρακίνησης Select-Track το οποίο έχει επιλογές κίνησης με απλό 4x4 ή με κλείδωμα και «κοντό». Επίσης, υπάρχουν ενισχύσεις σε διάφορα σημεία, όπως στους άξονες μετάδοσης Dana 44. Εις τα ενδότερα υπάρχουν διάφορα upds όπως ο πίνακας οργάνων, οι ενδείξεις για το off-road, τα λογότυπα Rubicon 392 κ.α.