To υβριδικό Land Rover Discovery θα έχει την κατανάλωση ενός Jimny


ΤΟ LAND ROVER DISCOVERY ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΤΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΟΜΩΣ ΑΞΙΟΛΟΓΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ.

  • KEIMENO: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟ
  • 20/1/2020

Τo Land Rover Discovery είναι μάλλον το πιο αθόρυβο μοντέλο της μάρκας, καθώς δεν έχει την εντυπωσιακή εικόνα των Range Rover, από το Evoque μέχρι τα πιο μεγάλα, αλλά ούτε και το πολύ βαρύ όνομα του Defender. Από την άλλη διαθέτει χώρους, ακόμα και για εφτά ή για πολλές αποσκευές, ενώ και το εσωτερικού του είναι πολυτελές. Φυσικά διαθέτει και εξαιρετικά συστήματα τετρακίνησης που του επιτρέπουν να πάει πιο μακριά σε σχέση με ότι πιστεύει ο οδηγός του.

Το Discovery της αισίως τρίτης γενιάς είναι διαθέσιμο με έναν τετρακύλινδρο turbo βενζίνης 2,0 lt με διπλά turbo που αποδίδει περί τα 300 PS και με τετρακύλινδρους ή εξακύλινδρους diesel. Αυτό που μέχρι τώρα δεν έχει είναι μια υβριδική έκδοση, κάτι που όμως αναμένεται να αλλάξει το επόμενο χρονικό διάστημα.

Πιο συγκεκριμένα με την ευκαιρία της προγραμματισμένης ανανέωσης του μοντέλου η Land Rover θα παρουσιάσει κατά πάσα πιθανότητα μια ήπια υβριδική έκδοση σε συνδυασμό με τον κινητήρα βενζίνης.

Ο σκοπός δεν είναι διαφορετικός από αυτόν άλλων κατασκευαστών: η υποβοήθηση του κινητήρας εσωτερικής καύσης σε συνθήκες που η απόδοσή του είναι μικρή και κατά συνέπεια η μείωση, έστω και μικρή, της κατανάλωσης και των ρύπων και η βελτίωση της απόκρισης μέσω του ηλεκτρικού boost.

Μια plug-in υβριδική έκδοση του Discovery θα ακολουθήσει αλλά μετά από αρκετό καιρό και μάλλον όχι σε αυτήν τη γενιά. Αυτή θα μπορούσε να έχει κατανάλωση χαμηλότερη και από ένα Suzuki Jimny!