Toyota και Panasonic διευρύνουν την συνεργασία τους


Οι δύο εταιρίες διατηρούν μία πολύχρονη σχέση με παράλληλη διαδρομή στην υβριδική τεχνολογία.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
  • 23/1/2019

Και το επόμενο στάδιο προβλέπει μια πολύ πιο στενή συνεργασία από την επόμενη δεκαετία που θα αφορά στην κατασκευή και την ευρεία παραγωγή μπαταριών για ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Η Toyota θα κατέχει το 51% αυτής της κοινοπραξίας και η Panasonic το υπόλοιπο, όπως επιβεβαιώθηκε επίσημα και από τις δυο πλευρές.

Στόχος της Toyota είναι να προχωρήσει στην εξέλιξη των μπαταριών τύπου λιθίου-ιόντων για τα ηλεκτρικά της αυτοκίνητα και σε βάθος χρόνου να λανσάρει τις στερεού τύπου (solid state). Μέχρι και σήμερα στα υβριδικά της μοντέλα, όπως στο Toyota RAV4 Hybrid, χρησιμοποιεί μπαταρία νικελίου-υδριδίου μετάλλου.

Η Panasonic θα μεταφέρει τις κατασκευαστικές της υποδομές στην Ιαπωνία και την Κίνα για να ξεκινήσει η κατασκευή πιο λεπτών και σε σχήμα «φέτας» μπαταριών που καταλαμβάνουν λιγότερο χώρο. Το εργατικό δυναμικό θα απαρτίζεται από 3.500 υπαλλήλους και οι μπαταρίες που θα κατασκευάζονται θα πωλούνται και σε άλλους κατασκευαστές.

H Panasonic αποτελεί έναν από τους μεγαλύτερους προμηθευτές μπαταριών παγκοσμίως (παρέχει μπαταρίες και στην Tesla) και πλέον έχει να αντιμετωπίσει ισχυρό ανταγωνισμό από την Βόρειο Κορέα και τις Samsung SDI, LG Chem, αλλά και την CATL από την Κίνα.