Volkswagen Group: 24,6% αύξηση των πωλήσεων στο α’ τρίμηνο


Κατά τη διάρκεια του α’ τριμήνου του 2010 οι πωλήσεις του VW Group έφτασαν τα 1,73 εκατομμύρια μονάδες παγκοσμίως (Q1 2009: 1,39 εκατομμύρια, +24,6%).
  • 28/4/2010

Κατά τη διάρκεια του α’ τριμήνου του 2010 οι πωλήσεις του VW Group έφτασαν τα 1,73 εκατομμύρια μονάδες παγκοσμίως (Q1 2009: 1,39 εκατομμύρια, +24,6%).

?Υπάρχουν ξεκάθαρα σημάδια αναζωογόνησης στην αγορά επιβατικών αυτοκινήτων σε πολλά μέρη του κόσμου. Χάρη στα καινοτόμα, νεανικά και φιλικά προς το περιβάλλον μοντέλα μας έχουμε το πλεονέκτημα σε σχέση με τη γενική τάση της αγοράς?, δήλωσε ο κ. Christian Klingler, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Group και υπεύθυνος για τις πωλήσεις και πρόσθεσε: ?Παρόλα αυτά περιμένουμε αυτή η χρονιά να είναι δύσκολη. Πιστεύουμε ότι η αύξηση θα είναι διαφορετική ανά περιοχή σε όλο τον κόσμο και θα συνεχιστεί κατά τη διάρκεια των επόμενων μηνών. Ωστόσο η θετική τάση της αγοράς μέχρι στιγμής ενδυναμώνει την αισιοδοξία μας για την καλύτερη εξέλιξή μας?.

Το Volkswagen Group σημείωσε ξανά μία αξιοσημείωτη αύξηση στις πωλήσεις της Κίνας, πετυχαίνοντας νέο ρεκόρ για το α’ τρίμηνο: 457.300 αυτοκίνητα (284.200, +60,9%). Οι μάρκες του Group πούλησαν 837.100 αυτοκίνητα (737.700) το α’ τρίμηνο σε όλη την Ευρωπαϊκή αγορά με αύξηση 13,5%, ενώ στη Δυτική Ευρώπη η αύξηση έφτασε το 16,8% με πωλήσεις 753.600 μονάδων (645.300).

Το Golf ήταν μακράν το πιο δημοφιλές μοντέλο σε συνολικές πωλήσεις ανά τον κόσμο: 164.500 μονάδες (120.000, +37,1%), ακολουθούμενο από το Polo με 132.900 μονάδες (101.600, +30,8%). Στην Κίνα, την μεγαλύτερη ξεχωριστή αγορά μόνο στα τέλη Μαρτίου παραδόθηκαν σε πελάτες 362.600 αυτοκίνητα (235.700, +53,8%).