Αποστολή στο Μόναχο: Όλα όσα μάθαμε για το νέο Audi Q6 E-tron (photos)


Δείτε φωτογραφίες από το εσωτερικό του Audi Q6 E-tron, με τους άφθονους χώρους, τις 3 οθόνες και το head-up display επαυξημένης πραγματικότητας. 

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΜΑΡΙΛΗ ΠΙΝΙΑΤΑΡΟ / ΦΩΤΟ: AUDI, CAR AND DRIVER
  • 4/9/2023

Το Car and Driver βρίσκεται αυτές τις ημέρες στο Μόναχο και «σαρώνει» την έκθεση ΙΑΑ Mobility 2023 όπου οι εταιρείες παρουσιάζουν σε κοινό και δημοσιογράφους τα «καλούδια» τους. Ένα από τα αυτοκίνητα που μάς τράβηξε το ενδιαφέρον είναι το πρωτότυπο Audi Q6 E-Tron πάνω στο οποίο θα πατήσει η επερχόμενη έκδοση παραγωγής.

Η πρώτη αποκάλυψη έγινε στο τέλος Ιουλίου από την ίδια την Audi η οποία φρόντισε να καλύψει το αμάξωμα με καμουφλάζ, κρατώντας αρκετά από τα σχεδιαστικά του στοιχεία κρυφά. Θυμίζουμε ότι το μοντέλο μέσα στο καλοκαίρι πάτησε ελληνικό έδαφος αφού ήταν ένα από τα πρωτότυπα που έφτασαν στη χώρας μας μέσω του λιμανιού της Ηγουμενίτσας για να πραγματοποιήσουν δοκιμές στο ζεστό περιβάλλον της Ελλάδας (δείτε τις αποκλειστικές φωτογραφίες πατώντας εδώ).

Το Q6 E-Tron θα τοποθετηθεί ανάμεσα στο Q4 E-Tron και το Q8 E-Tron, αποτελώντας μια πολύ σημαντική προσθήκη στην γκάμα της εταιρείας. Εκτός αυτού, θα είναι το πρώτο μοντέλο που θα βασιστεί στην πλατφόρμα PPE (Premium Platform Electric) την οποία η Audi έχει αναπτύξει σε συνεργασία με την Porsche.

Τα πρωτότυπα του Ομίλου VAG που ήρθαν το καλοκαίρι στην Ελλάδα για δοκιμές.
Τα πρωτότυπα του Ομίλου VAG που ήρθαν το καλοκαίρι στην Ελλάδα για δοκιμές.

Στο μπροστινό μέρος έχουν τοποθετηθεί λεπτά φωτιστικά σώματα LED  αλλά και μια «fake» γρίλια σε λευκό χρώμα. Οι σχεδιαστές διάλεξαν έναν αρκετά «επιθετικό» σχεδιασμό για τον μπροστινό προφυλακτήρα, ενώ στο πίσω μέρος υπάρχει διαχύτης στο χρώμα του αμαξώματος. Σημειώνεται ότι μαζί με την SUV θα λανσαριστεί κι η Coupe SUV εκδοχή του αυτοκινήτου.

Τόσο η συμβατική Q6 έκδοση, όσο και η πιο σπορ, SQ6, θα εφοδιάζονται με το ίδιο σύστημα μπαταριών των 100 kWh που υποστηρίζει ταχύτητα φόρτισης έως και 270 kW. Αυτό σημαίνει ότι η στάθμη της μπαταρίας μπορεί να φτάσει από το 10-80% μέσα σε μόλις 30 λεπτά.

Στην πρώτη περίπτωση θα τροφοδοτεί δύο ηλεκτροκινητήρες που αποδίδουν 375 ίππους, αγγίζοντας τους 396 ίππους με τη βοήθεια του power boost, ενώ στη δεύτερη θα αποδίδει από 483 έως 510 ίππους. ‘Όσο για την αυτονομία, ο κατασκευαστής έχει μιλήσει για έναν αριθμό που θα φτάνει κοντά στα 600 km με μία πλήρη φόρτιση.

Αποκάλυψη για το τεχνολογικά προηγμένο εσωτερικό

Στο πλαίσιο της έκθεσης ΙΑΑ Mobility 2023 η Audi έριξε ακόμα μια... σταγόνα στο ποτήρι της αποκάλυψης του νέου Audi Q6 e-tron, παρουσιάζοντας πλήρως την καμπίνα του. Ο σχεδιασμός της έχει γίνει με γνώμονα τον οδηγό και τους επιβάτες, έχοντας υιοθετήσει μια πιο ανθρωποκεντρική προσέγγιση.

Τα στοιχεία της κεντρικής κονσόλας και του ταμπλό έχουν τοποθετηθεί με τέτοιο τρόπο, ώστε δημιουργείται μια τρισδιάστατη αίσθηση. Η πανοραμική οθόνη MMI (Multi-Media Interface) κι η οθόνη MMI στη μεριά του συνοδηγού συνθέτουν την «ψηφιακή σκηνή,» όπως την ονομάζει η Audi.

Η πρώτη οθόνη αποτελείται από το ψηφιακό cockpit των 11,9 ιντσών και μια οθόνη αφής 14,5 ιντσών για τον χειρισμό του συστήματος infotainment. Ο συνοδηγός έχει λάβει επίσης μια οθόνη 10,9 ιντσών, η οποία διαθέτει τεχνολογία ιδιωτικότητας, η οποία βοηθά στο να μένει ο οδηγός συγκεντρωμένος στον δρόμο. Έτσι, ο συνοδηγός μπορεί να βλέπει ταινίες ή να βοηθά με την πλοήγησηχωρίς να αποσπάται η προσοχή του οδηγού.

Εκτός αυτού, προσφέρεται σύστημα head-up display επαυξημένης πραγματικότητας, προσφέροντας στον οδηγό πληροφορίες για την κατάσταση του οχήματος, την ταχύτητα, την πλοήγηση και τη σήμανση, οι οποίες εμφανίζονται στο παρμπρίζ.

Οι τεχνολογικές προσθήκες δε σταματούν εδώ. Η Audi έχει προικίσει την καμπίνα του Q6 E-Tron με Interaction Light, το οποίο υπογραμμίζει όλες τις επιφάνειες του εσωτερικού με μια καμπυλωτή λωρίδα LED που έχει τρεις διαφορετικές λειτουργίες: προβάλει την κατάσταση, την ασφάλεια και την κατάσταση φόρτισης του οχήματος.

Φυσικά, δε θα μπορούσε να λείπει κι ο προσωπικός βοηθός της Audi, ο οποίος ενεργοποιείται με τη φωνητική εντολή 'Hey Audi'. Ο βοηθός μαθαίνει συνεχώς μέσα από τη συμπεριφορά του οδηγού στον δρόμο, προσφέροντας εξατομικευμένες λειτουργίες και την καλύτερη δυνατή υποστήριξη.

Αποθηκευτικοί χώροι και σαλόνι

Όντας ένα αμιγώς ηλεκτρικό, ευρύχωρο SUV, το Q6 E-Tron προσφέρει σε όλους τους επιβάτες αρκετό χώρο και πολλές διαφορετικές επιλογές αποθήκευσης, με χώρους τόσο μέσα στην καμπίνα, όσο και στο πορτπαγκάζ. Η κεντρική κονσόλα φέρει δύο ποτηροθήκες, μια επιφάνεια ασύρματης φόρτισης κινητού τηλεφώνου, όπως και δύο θύρες για ενσύρματη φόρτιση.

Στο πίσω μέρος της καμπίνας το κεντρικό τούνελ λείπει, κι έτσι η μεσαία θέση περιγράφεται ως «ιδιαίτερα άνετη». Όσο για το των χώρο αποσκευών, έχει χωρητικότητα 526 L, ενώ όταν τα καθίσματα είναι διπλωμένα, ο διαθέσιμος αποθηκευτικός χώρος εκτοξεύεται στα 1.529 L. Υπάρχει κι ένας ακόμη, μικρότερος χώρος, 64 L, για την αποθήκευση καλωδίων φόρτισης και μιας μικρής βαλίτσας.

Η Audi τονίζει ότι τα υφάσματα και τα υλικά της καμπίνας έχουν επιλεγεί με γνώμονα την πρακτικότητα και τη βιωσιμότητα, αφού έχουν χρησιμοποιηθεί ανακυκλωμένα υλικά, όπως μικροΐνες Dinamica, ύφασμα elastic melange και econyl.