Όλες οι πληροφορίες για το αμιγώς ηλεκτρικό Range Rover που έρχεται (photos)


Στόχος των Βρετανών είναι το πρώτο EV Range Rover στην ιστορία τους να κουβαλά τα off-road «γονίδια» της μάρκας. 

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΜΑΡΙΛΗ ΠΙΝΙΑΤΑΡΟ / ΦΩΤΟ: LAND ROVER
  • 13/12/2023

Η άφιξη του πρώτου ηλεκτρικού Range Rover είναι προ των πυλών. Η εταιρεία έδωσε στο φως τις πρώτες φωτογραφίες του μοντέλου, αποκαλύπτοντας παράλληλα αρκετές πληροφορίες για το επερχόμενο EV που πρόκειται να καταφτάσει μέσα στο 2024.

Θα βασίζεται στο θερμικό Range Rover, χρησιμοποιώντας την ίδια πλατφόρμα MLA, η οποία είναι σχεδιασμένη για να φιλοξενεί τόσο υβριδική τεχνολογία, όσο και ηλεκτροκινητήρες. Επίσης, ο σχεδιασμός θα κινηθεί στις ίδιες γραμμές, ενσωματώνοντας όμως μερικά νέα στοιχεία.

Ο στόχος της Land Rover, σύμφωνα με τον επικεφαλής μηχανικό προϊόντων, Thomas Muller, είναι να δώσει στο νέο όχημα τις ίδιες «παντός εδάφους» ικανότητες με τη θερμική έκδοση. Η «υπόσχεση» της εταιρείας είναι ότι θα είναι το κορυφαίο πολυτελές ηλεκτρικό SUV, που θα μπορεί να τα βγάλει πέρα και στις εκτός δρόμου διαδρομές ενώ θα μπορεί να περάσει μέσα από νερό βάθους έως και 850mm!

Όσο για τα τεχνικά του χαρακτηριστικά, επικεφαλής της αυτοκινητοβιομηχανίας υποστηρίζουν ότι θα έχει επιδόσεις που θα μπορούν να συγκριθούν και να ξεπεράσουν εκείνες του V8 της θερμικής έκδοσης, ο οποίος αποδίδει 530 PS. Στους δύο άξονες θα τοποθετηθούν ισάριθμοι ηλεκτροκινητήρες που θα επιτρέπουν την τετρακίνηση, όπως και σύστημα torque vectoring για ακόμα μεγαλύτερες δυνατότητες σε off-road καταστάσεις. Η αρχιτεκτονική 800V που θα διαθέτει θα παρέχει δυνατότητα ταχείας φόρτισης σε δημόσια δίκτυα.

Σύμφωνα με τη Land Rover, η λίστα αναμονής για το ηλεκτρικό Range Rover έχει ανοίξει, ενώ οι δοκιμές συνεχίζονται με αμείωτους ρυθμούς και στην παρούσα φάση εξετάζεται ενδελεχώς η στιβαρότητα του πατώματος κι η ανθεκτικότητα της μπαταρίας, όπως κι η επίδραση της θερμοκρασίας στη μείωση της απόδοσης. Η παραγωγή θα γίνει στο Solihull της Αγγλίας, στο πλευρό των MHEV και PHEV εκδόσεων, ενώ η βρετανική εταιρεία θα προμηθεύεται τις μπαταρίες από τρίτους αρχικά, πριν ξεκινήσει την κατασκευή των δικών της συστημάτων στο νέο εργοστάσιο στο Somerset.

Επίσης γίνεται λόγος και για μια εκδοχή με κυψέλες καυσίμου, όπως αποκάλυψε στο Autocar ο διευθυντής προγράμματος της Land Rover, Nick Miller. Η πλατφόρμα MLA είναι έτοιμη να υποστηρίξει τη συγκεκριμένη τεχνολογία, η οποία θα είναι «συμπληρωματική» στα BEV, σύμφωνα με τον ίδιο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Η ειδική έκδοση του νέου Range Rover «έπεσε στα χέρια» της Mansory (photos)

Range Rover Evoque: Ανανεωμένο, με αυξημένη PHEV απόδοση και χρώμα Corinthian Bronze (photos)

Brabus 600 Range Rover: Όταν η βρετανική πολυτέλεια συναντά τη γερμανική δύναμη (photos)