Το Kia Ray EV έγινε 11 ετών... και συνεχίζει! (photos)


Δεύτερο facelift για το αυτοκίνητο πόλης της Kia, που παραμένει ακόμα στην πρώτη γενιά του.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΤΖΟΥΜΑΣ
  • 12/8/2022

Πόσο πιθανό είναι ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο που κυκλοφόρησε το 2011 και δέχθηκε facelift το 2017, να παραμείνει σε παραγωγή 12 χρόνια μετά χωρίς η εταιρία να «περάσει» στην επόμενη γενιά του;

Η απάντηση είναι... όχι απίθανο, αλλά βέβαιο, αν μιλάμε για την Kia και το Ray EV που κυκλοφορεί στη Νότια Κορέα. Το παλιότερο ηλεκτρικό αυτοκίνητο παραγωγής των Κορεατών θα δεχθεί νέο «φρεσκάρισμα» για το 2023, με τις αλλαγές, αυτή τη φορά, να είναι περισσότερες απ’ ό,τι το 2017.

Το αυτοκίνητο πόλης θα έχει, πλέον, επανασχεδιασμένη μπροστινή «μάσκα», η οποία θα φέρει το ανανεωμένο εταιρικό σήμα. Νέα θα είναι και τα φωτιστικά σώματα, με προβολείς LED σε κάθετη διάταξη αντί των οριζόντιων του προκατόχου του. Σε αυτούς αναμένεται να ενσωματωθούν και τα φώτα ομίχλης, από τη στιγμή που ο ολοκαίνουριος προφυλακτήρας δεν διαθέτει τις ανάλογες θέσεις.

Συνεχίζοντας στο πλάι, το Kia Ray EV του 2023 θα είναι πανομοιότυπο με αυτό του 2017, με εξαίρεση τη νέα σχεδίαση των ζαντών αλουμινίου. Περισσότερες αλλαγές συναντάμε στο πίσω μέρος, όπου το mini EV διαθέτει καινούρια φώτα LED. Συνδέονται μεταξύ τους με γυαλιστερά μαύρα διακοσμητικά κομμάτια, τα οποία εκτείνονται κατά μήκος της πίσω πόρτας. Ο προφυλακτήρας έχει επίσης επανασχεδιαστεί για να μοιάζει περισσότερο με SUV και η λαβή ανοίγματος του πορτ-μπαγκάζ είναι πλέον κρυμμένη.

Περνώντας στο εσωτερικό, η Kia δεν έχει προχωρήσει σε ιδιαίτερες, πέρα ??από την προσθήκη ενός ψηφιακού πίνακα οργάνων 4,2 ιντσών, τη διεύρυνση της κεντρικής οθόνης infotainment εις βάρος των φυσικών κουμπιών και την τοποθέτηση του νέου της λογότυπου στο τιμόνι. Επιπλέον, η εταιρία ενημερώνει ότι τα καθίσματα και τα πάνελ των θυρών θα έχουν ανοιχτό γκρι ύφασμα.

Όπως μας έχουν συνηθίσει τελευταία οι εταιρίες του Hyundai Motor Group, το Kia Ray EV του 2023 εμφανίζεται σε λίγες μόνο εικόνες χωρίς τεχνικές προδιαγραφές. Η πλήρης αποκάλυψη αναμένεται να ακολουθήσει τις επόμενες εβδομάδες, όταν προφανώς θα μάθουμε τι ισχύει για τον ηλεκτροκινητήρα.

Μέχρι τότε, μπορούμε απλά να επισημάνουμε ότι στην τωρινή έκδοση, διαθέτει ηλεκτρικοκινητήρα που αποδίδει 67 PS, ο οποίος αντλεί ενέργεια από μια μπαταρία ιόντων λιθίου 16,4 kWh, με αυτονομία περίπου 138 km.