Όταν η Ferrari και ο Gucci ενώνουν τις δυνάμεις τους στη Formula 1


Προς αίσιο τέλος οδεύει η αναζήτηση για τον νέο CEO της Ferrari, με τη «σκουντερία» να έχει προσεγγίσει τον «ισχυρό άνδρα» του «Gucci», Marco Bizzarri

  • ΓΙΑΝΝΗΣ-ΜΑΡΙΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ
  • 2/2/2021

Και το όνομα αυτού, Marco Bizzarri. Ο άνθρωπος, ο οποίος το 2014 ανέλαβε τις τύχες του «Gucci» και κατάφερε να υπερδιπλασιάσει τις πωλήσεις με τις απόλυτα επιτυχημένες επιλογές του, φέρεται ως ο βασικός υποψήφιος για να αναλάβει τον ρόλο του CEO στη Ferrari.

Ο 58άχρονος Bizzarri ξεκίνησε την επαγγελματική σταδιοδρομία του ως σύμβουλος της Accenture, ενώ τις τελευταίες δύο δεκαετίες έχει ασχοληθεί ιδιαίτερα με τον χώρο της μόδας, καθώς διατέλεσε CEO σε κορυφαίες φίρμες του χώρου.

Τον Δεκέμβριο του 2014 ανέλαβε τις τύχες του Ομίλου Gucci, τον οποίον κατάφερε να «μεταμορφώσει» οικονομικά και εμπορικά, «εκτοξεύοντας» τις πωλήσεις του από τα 3,9 στα 9,6 δισεκατομμύρια ευρώ!

Το 2020 ψηφίστηκε από το περιοδικό «GQ» ως «ο πιο καλοντυμένος Ιταλός», ενώ μεταξύ των υπολοίπων διακρίσεών του συγκαταλέγεται και η βράβευσή του με τον τίτλο του «Ιππότη» της γαλλικής «λεγεώνας της Τιμής».

Από τον περασμένο Δεκέμβριο, όταν και παραιτήθηκε ο προηγούμενος CEO της Ferrari, Louis Camilleri, ως υποψήφιοι αντικαταστάτες του ακούστηκαν οι CEO της Fiat, Michael Manley, της Juventus, Andrea Agnelli, της Vodafone, Vittorio Colao και της Apple, Luca Maestri, καθώς και ο επικεφαλής σχεδιασμού της Apple, Jony Ive.