Ο σκοπός, βεβαίως, είναι ιερός, καθώς μέσα από τη συγκεκριμένη διαδικασία, η Formula 1 θέτει ως στόχο τη συγκέντρωση 11.000 στερλίνων σε κάθε αγώνα, ποσό που θα δίνεται σε φιλανθρωπίες.
Έτσι η Liberty Media αποφάσισε πως σε κάθε αγώνα τα 56 από τα 80 καρέ της σημαίας θα τίθενται προς πώληση, αντί 200 στερλίνων έκαστο! Η διαδικασία θα ξεκινά δύο με τρεις εβδομάδες πριν από κάθε γκραν πρι και στο τετραγωνάκι θα τυπώνεται το όνομα αυτού που πλήρωσε τις 200 στερλίνες.
Μετά τον αγώνα το κάθε καρέ θα κόβεται και θα αποστέλλεται στον «ιδιοκτήτη» του, μαζί με μία φωτογραφία της σημαίας και φυσικά με το αντίστοιχο πιστοποιητικό.
Τα υπόλοιπα 24 τετράγωνα θα διατίθενται στον Promoter του εκάστοτε αγώνα, προκειμένου να τα αξιοποιήσει κατά το δοκούν.