VW Group - Formula 1: Στην Audi "γυαλίζει" η McLaren!


Ως τις 15 Δεκεμβρίου θα πρέπει να έχει αποφασίσει το VW Group αν θα εμπλακεί με τη Formula 1 από το 2026, με την Audi να έχει ήδη προσεγγίσει τη McLaren με στόχο να την εξαγοράσει.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΙΖΑΣ
  • 9/11/2021

Ραγδαίες αναμένονται οι εξελίξεις για την εμπλοκή ή μη του Volkswagen Group στη Formula 1 μέσω των Porsche και Audi.

Ρεπορτάζ του Auto Motor und Sport αναφέρει πως ο όμιλος θα πρέπει να αποφασίσει ως τις 15 Δεκεμβρίου για το αν θα μπει στο σπορ με τις δυο Γερμανικές μάρκες του ομίλου, αρχής γενομένης από το 2026, όταν κι αναμένεται να αλλάξουν οι κανονισμοί γύρω από τις υβριδικές μονάδες ισχύος.

Κι αυτό, γιατί τη συγκεκριμένη ημερομηνία έχει οριστεί η συνεδρίαση του Παγκόσμιου Συμβουλίου Μηχανοκίνητου Αθλητισμού, κατά την οποία θα επικυρωθούν οι τελικοί κανονισμοί.

Όλα συγκλίνουν πως Porsche και Audi θα εμπλακούν στο σπορ, αλλά θέλουν να το κάνουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Η Porsche θέλει να συνεργαστεί με τη Red Bull, στο πλαίσιο που το κάνει αυτή τη στιγμή με τη Honda, σχηματίζοντας μία εργοστασιακή ομάδα. Παρόλα αυτά, οι Αυστριακοί ενδιαφέρονται να κατασκευάσουν τους δικούς τους κινητήρες από το 2026, έχοντας και το τμήμα της Red Bull Powertrains στελεχωμένο ενόψει της αποχώρησης των Ιαπώνων.

Η Audi, από την άλλη πλευρά, θέλησε να κινηθεί πιο επιθετικά. Σύμφωνα με το δημοσίευμα του AMuS, οι άνθρωποι του Ingolstadt προσέγγισαν τη McLaren για να την εξαγοράσουν, με τους Βρετανούς να μην ενδιαφέρονται να πουλήσουν, όντας -κατά δήλωσή τους- κερδοφόρα ως επιχείρηση μετά από αρκετά χρόνια.

Επί της ουσίας, ο βασικός προβληματισμός των Γερμανών στην παρούσα φάση είναι το κόστος και η αβεβαιότητα της επιτυχίας. Έχουν καταφέρει να προσαρμόσουν τους νέους κανονισμούς στα μέτρα τους, με την αφαίρεση του MGU-H και την μεγαλύτερη εξάρτηση στην ηλεκτρική ενέργεια και τα βιώσιμα καύσιμα, αλλά θέλουν πάσει θυσία να μπουν στο σπορ με δυναμικό τρόπο, ώστε να δικαιολογηθεί η σημαντική επένδυση στην οποία θα προχωρήσουν.

Κι από την πλευρά των υπαρχόντων κατασκευαστών, υπάρχει σκεπτικισμός σε ό,τι αφορά την κοινή εξέλιξη που ενδεχομένως να κάνουν οι δύο εταιρείας, καθώς βρίσκονται υπό τον ίδιο όμιλο και εύκολα θα μπορούσαν να μοιραστούν δεδομένα και τεχνογνωσία.