Cadillac V-LMDh: Συνεχίζονται οι δοκιμές στην Ατλάντα


Το πρωτότυπο της Cadillac για τους αγώνες αντοχής έχει πλέον όνομα και κάνει γύρους στην πίστα του Road Atlanta.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΜΑΡΙΛΗ ΠΙΝΙΑΤΑΡΟ / ΦΩΤΟ: CADILLAC RACING
  • 29/8/2022

Η Cadillac Racing συνεχίζει να κάνει βήματα με την εξέλιξη του πρωτοτύπου της για αγώνες αντοχής, καθώς το GTP hypercar έχει πλέον όνομα: Cadillac V-LMDh.

Η ομάδα πέρασε 3 μέρες στο Road Atlanta, ολοκληρώνοντας το δεύτερο σετ δοκιμών της, έχοντας πρώτα επισκευθεί το Sebring τον προηγούμενο μήνα. Αυτή τη φορά, ο Βραζιλιάνος οδηγός αγώνων αντοχής, Pipo Derani, προστέθηκε στη λίστα των πιλότων που ανέλαβαν τα ηνία της νέας Cadillac, μαζί με τους Sebastien Bourdais, Earl Bamber και Alex Lynn, που είχαν παραστεί και στις πρώτες δοκιμές της εταιρείας στο Sebring.

«Το να είμαι μέρος αυτού του προγράμματος και της εξέλιξης του νέου υβριδικού πρωτότυπου της Cadillac Racing είναι φανταστικό για μένα ως οδηγό. Έχω γνωρίσει την επιτυχία με το DPi και προσβλέπω σε αυτό το νέο μέλλον. Το αυτοκίνητο έχει μία γερή βάση, απ' όπου μπορούμε να ξεκινήσουμε να το δουλεύουμε. Με το που μπαίνεις μέσα σε ένα νέο όχημα, γνωρίζεις αμέσως αν μπορεί αυτό να είναι ανταγωνιστικό και νομίζω ότι αυτό το αυτοκίνητο είναι πολλά υποσχόμενο,» είπε ο Pipo Derani, μετά την πρώτη του επαφή με τη V-LMDh.

Το μονοθέσιο έχει δεχτεί ορισμένες αλλαγές από την πρώτη του εξόρμηση στο Sebring, πράγμα που καθιστά τις δοκιμές στο Road Atlanta ιδιαίτερης σημασίας για την εξέλιξη του οχήματος. Τα φανάρια έχουν υποστεί αλλαγές, που διακρίνονται εύκολα, αν συγκρίνει κανείς το όχημα που εμφανίστηκε στο Sebring, με αυτό που είδαμε στο Road Atlanta. Τα φώτα πλέον είναι ορατά και λειτουργούν πλήρως, ενώ και τα στηρίγματα του μπροστινού μέρους έχουν επαναρυθμιστεί. 

Ο Earl Bamber, νικητής του Porsche Carrera Cup Asia, που επίσης συμμετείχε στις δοκιμές στο Road Atlanta, είπε: «Είχαμε ένα επιτυχημένο σετ δοκιμών στο Sebring. Με τις πληροφορίες που σύλλεξαν οι άνθρωποι της ομάδας, έκαναν αρκετά θετικά βήματα στη γενική εξέλιξη του μονοθεσίου. Συνεχίζουμε να μαθαίνουμε πολλά για τον κινητήρα και το σύστημα υβριδισμού, στην τελική όλα είναι νέα, η μονάδα ισχύος της Dallara και το αμάξωμα επίσης. Το αυτοκίνητο είναι πολύ ευχάριστο στην οδήγηση, οπότε τώρα πρέπει να προσθέσουμε περισσότερα χιλιόμετρα σε δοκιμές που φαίνονται θεμελιώδη για το πρότζεκτ.»