Πρεμιέρα για το υβριδικό Volvo FE στην Ευρώπη


Η Volvo Trucks ξεκινά τώρα τις πωλήσεις βαρέων υβριδικών φορτηγών έπειτα από μια σειρά εκτενών δοκιμών σε πραγματικές συνθήκες. Τον Ιούνιο, προγραμματίζεται να αρχίσει η παραγωγή σε περιορισμένη κλίμακα, περίπου 100 υβριδικών φορτηγών, ενώ οι παραδόσεις σε πελάτες ειδικά επιλεγμένων Ευρωπαϊκών αγορών θα πραγματοποιηθούν από το 2011 μέχρι το 2013.
  • 12/4/2011

 

Η Volvo Trucks ξεκινά τώρα τις πωλήσεις βαρέων υβριδικών φορτηγών έπειτα από μια σειρά εκτενών δοκιμών σε πραγματικές συνθήκες. Τον Ιούνιο, προγραμματίζεται να αρχίσει η παραγωγή σε περιορισμένη κλίμακα, περίπου 100 υβριδικών φορτηγών, ενώ οι παραδόσεις σε πελάτες ειδικά επιλεγμένων Ευρωπαϊκών αγορών θα πραγματοποιηθούν από το 2011 μέχρι το 2013.
 
Τα πιο αθόρυβα και αντιρρυπαντικά φορτηγά της αγοράς, με μειωμένη κατανάλωση καυσίμου έως 30%, θα χρησιμοποιούνται κυρίως σε δραστηριότητες διανομών και εργασίες αποκομιδής απορριμμάτων σε αστικές περιοχές. 
 
«Το νέο Volvo FE Hybrid είναι ένα καταπληκτικό φορτηγό υψηλής τεχνολογίας, το οποίο έχει ήδη προκαλέσει μεγάλο ενδιαφέρον. Είναι εμφανές ότι υπάρχει μεγάλη ζήτηση για βαριά υβριδικά οχήματα», σχολιάζει ο Claes Nilsson, Πρόεδρος των Volvo Trucks για την Ευρώπη.
 
Το Υβριδικό Volvo FE αρχικά θα κυκλοφορήσει σε 13 Ευρωπαϊκές χώρες ενώ μακροπρόθεσμα, οι πωλήσεις του ενδέχεται να επεκταθούν και σε άλλες αγορές. Τα φορτηγά θα κατασκευάζονται στο πλαίσιο ενός προγράμματος περιορισμένης κλίμακας επειδή η προηγμένη υβριδική τεχνολογία απαιτεί εξειδικευμένες λύσεις παραγωγής. Εξάλλου, η τεχνολογία μπαταριών εξελίσσεται συνεχώς. Αυτό σημαίνει ότι το τμήμα after sales της εταιρίας πρέπει να εκπαιδευτεί ώστε να προσφέρει τις κατάλληλες υπηρεσίες στους πελάτες.
 
«Το γεγονός ότι ξεκινάμε τώρα την παραγωγή υβριδικών είναι τρομερά ενθαρρυντικό και σημαντικό για την προσεχή προϊοντική εξέλιξη, καθώς κάποια μορφή υβριδικής τεχνολογίας θα υπάρχει μελλοντικά στα περισσότερα φορτηγά, συμβάλλοντας ουσιαστικά στην επίτευξη των ενεργειακά πιο αποδοτικών μεταφορών», συνεχίζει ο Claes Nilsson.
 
Η υβριδική τεχνολογία ταιριάζει άριστα σε συνθήκες κυκλοφορίας πόλης με τα συνεχή «σταμάτα/ ξεκίνα». Για να διασφαλιστεί το κατάλληλο επίπεδο ποιότητας και υπηρεσιών, από την άνοιξη του 2008 έχουν πραγματοποιηθεί αρκετές δοκιμές σε πραγματικές συνθήκες με πελάτες Volvo. Ανάλογα με τη διαδρομή, το Volvo FE Hybrid μπορεί να μειώσει την κατανάλωση και τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα από 15 μέχρι 20%. Επιπλέον, η χρήση του ηλεκτρικού συμπιεστή στα υβριδικά απορριμματοφόρα, επιτυγχάνει οικονομία μέχρι 30%. 
 
Το Volvo FE Hybrid είναι ένα παράλληλο υβριδικό, που σημαίνει ότι η ενέργεια από τον πετρελαιοκινητήρα και τον ηλεκτροκινητήρα μπορούν να χρησιμοποιηθούν είτε μαζί ή ανεξάρτητα. Το σύστημα επιλέγει αυτόματα μεταξύ των δύο πηγών παροχής ισχύος. Με πρώτη ταχύτητα στο κιβώτιο, το υβριδικό κινείται αποκλειστικά μέσω του ηλεκτροκινητήρα, προσφέροντας στον οδηγό άμεση απόκριση στο γκάζι και επομένως εξαιρετική οδηγική συμπεριφορά. Στη συνέχεια, όταν ενεργοποιείται η υβριδική λειτουργία, ο πετρελαιοκινητήρας και ο ηλεκτροκινητήρας συνεργάζονται για βέλτιστη εξοικονόμηση καυσίμου.
 
Επιπλέον, η υβριδική τεχνολογία της Volvo είναι σχεδιασμένη για να ανακτά όσο το δυνατόν περισσότερη ενέργεια κατά την πέδηση. Δεν απαιτείται πρόσθετη επαναφόρτιση από ηλεκτρικές πηγές. Επίσης η ηλεκτρική ισχύς μειώνει και το συνολικό επίπεδο θορύβου.
 
«Το υβριδικό φορτηγό κινείται αθόρυβα στο δρόμο βελτιώνοντας την ποιότητα ζωής των κατοίκων και το επίπεδο άνεσης των οδηγών του . Στην επιτάχυνση, το επίπεδο θορύβου είναι το μισό σε σχέση με αυτό ενός συμβατικού πετρελαιοκίνητου φορτηγού» σχολιάζει ο Claes Nilsson.
 
Το υβριδικό φορτηγό της Volvo αντλεί ισχύ από ένα πετρελαιοκινητήρα 7 λίτρων ο οποίος παράγει 340 ίππους και ισχύ 1300 Nm για εργασίες αποκομιδής απορριμμάτων και 300 ίππους/1160 Nm για διανομές. Ο πετρελαιοκινητήρας λειτουργεί παράλληλα με έναν ηλεκτροκινητήρα 120kW. Ο ηλεκτροκινητήρας αντλεί την ενέργεια που χρειάζεται από την πιο προηγμένη έκδοση μπαταριών ιόντων λιθίου.