H πρακτική πλευρά τού νέου Ford Puma - Τα 5 σημεία που κάνουν τη διαφορά


Το Ford Puma, αυτό το ιδιότυπο σε σχεδίαση και χαρακτήρα crossover, έχει διακριθεί για την οδική συμπεριφορά του. Όμως, δεν είναι μόνο αυτή το πλεονέκτημά του. Υπάρχει και η πρακτική πλευρά που το αναδεικνύει.

  • 4/11/2021
Για τον σπορτίφ οικογενειάρχη, υπάρχει ένα αυτοκίνητο που ταιριάζει γάντι στις ανάγκες του: το καινούργιο Ford Puma. Το compact crossover μοντέλο τής εταιρείας συγκεντρώνει την κορυφαία τεχνογνωσία που έχει αποκτήσει στα 118 χρόνια ύπαρξής της και στοχεύει στην καρδιά της φιλοσοφίας της που δεν είναι άλλη από τη δημιουργία των καλύτερων οχημάτων για την πλειονότητα των υποψήφιων αγοραστών.
 
Το μοναδικής σχεδίασης και απαράμιλλο σε δυναμικά χαρακτηριστικά μοντέλο είναι απόσταγμα της πορείας που ακολουθεί τα τελευταία χρόνια η Ford. Το Puma, το οποίο ως όνομα, αντλεί την κομψότητα, τη χάρη, τη σπανιότητα, την αυθεντικότητα, την ευελιξία, τον δυναμισμό, το δέος που προκαλεί από το ομώνυμο αιλουροειδές, προσφέρει και την πρακτικότητα στη καθημερινή μετακίνηση. Ας δούμε πώς:
 
 
1. Το σύστημα Ford Co-Pilot 360

Είναι ένας πρακτικός, προσωπικός βοηθός του οδηγού. Το σύστημα αυτό συνδυάζει ένα πλήθος τεχνολογιών όπως το «ACC» το οποίο ρυθμίζει αυτόματα την ταχύτητα του Puma βάσει αυτής του προπορευόμενου οχήματος. Το σύστημα μπορεί ακόμα να αναγνωρίσει τις πινακίδες οδικής κυκλοφορίας που ορίζουν το ανώτατο όριο ταχύτητας κίνησης και και να ρυθμίσει αντίστοιχα αυτή του οχήματος.

 
 
Επίσης, περιλαμβάνει το Pre-Collision Assist και το Evasive Steering Assist τα οποία ανιχνεύουν τον δρόμο εμπρός από το αυτοκίνητο και προειδοποιούν για ενδεχόμενη σύγκρουση με άλλο όχημα, ή δικυκλιστή ή πεζό. Επιπλέον, βοηθά τον οδηγό να αποφύγει μια δύσκολη κατάσταση, ενεργοποιώντας αναλόγως το τιμόνι και τα φρένα. Τέλος, συμβάλλει και στη διαδικασία στάθμευσης του Puma, με τον οδηγό να έχει ουσιαστικά τον ρόλο του επιτηρητή αυτής.
 
 
2. Τα καλύμματα καθισμάτων με φερμουάρ
Οι επιλογές στην ταπετσαρία στο εσωτερικό τού Puma είναι πολυάριθμες και ο καθένας μπορεί να βρει αυτή που ταιριάζει καλύτερα στο γούστο του. Ωστόσο, η Ford εφοδιάζει το νέο μοντέλο με καλύμματα τα οποία διαθέτουν φερμουάρ. Με αυτόν τον τρόπο δίνει τη δυνατότητα στον ιδιοκτήτη να τα αφαιρεί όποτε το επιθυμεί ή όποτε χρειαστεί για να τα καθαρίσει, να τα πλύνει ή να τα συντηρήσει.
 
 
Αυτό γίνεται με πολύ εύκολο τρόπο, όπως καταλαβαίνουμε, απλά ανοίγοντας το φερμουάρ. Επιπλέον, η πρακτικότητα ενισχύεται και από το γεγονός ότι κάποιος μπορεί να τα αντικαταστήσει με άλλα, είτε ίδια είτε άλλου χρωματισμού και μοτίβου, αλλάζοντας την εικόνα στο εσωτερικό του οχήματός του χωρίς ιδιαίτερο κόστος!
 
 
3. «MegaBox», mega practical

Η διαμόρφωση του «MegaBox» στο πάτωμα του πορτμπαγκάζ στο Puma ήταν μια από τις απρόσμενες εκπλήξεις του οχήματος. Η εφαρμογή αυτής της σκέψης δείχνει ότι κάποιες φορές η ευφυία ενυπάρχει καλύτερα στις (θεωρούμενες ως) απλές ιδέες.

 
 
Ο επιπλέον αποθηκευτικός χώρος 68 λίτρων που προστίθεται σε αυτόν του πορτμπαγκάζ επιτρέπει τη μεταφορά περισσότερων αντικειμένων, είτε αυτά είναι ογκώδη ή ψηλότερα είτε είναι υγρά ή λερωμένα. Η αδιάβροχη επένδυση του «MegaBox» αφαιρείται εύκολα και πλένεται, ενώ η τάπα που υπάρχει στο κάτω μέρος ανοίγει για να αδειάσει το νερό ή όποιο άλλο υγρό που ενδεχομένως να υπάρχει στον χώρο. 
 
 
4. Είσοδος χωρίς τη χρήση κλειδιού

Με το σύστημα εισόδου στο αυτοκίνητο χωρίς τη χρήση του κλειδιού, ο οδηγός μπορεί να κλειδώνει ή να ξεκλειδώνει το όχημα χωρίς να χρειαστεί να ψάχνει για το κλειδί κάθε φορά που πρόκειται να επιβιβαστεί σε ή να απομακρυνθεί από αυτό. Αρκεί να το έχει επάνω του ή σε κάποια τσάντα.

 

Πέραν αυτού, μέσω της εφαρμογής FordPass ο οδηγός μπορεί να κλειδώσει ή να ανοίξει το αυτοκίνητο από οπουδήποτε, μέσω του κινητού τηλεφώνου του. Επιπλέον, χάρη σε αυτή, ενημερώνεται πού ακριβώς βρίσκεται το Puma, για την κίνηση σε πραγματικό χρόνο στη διαδρομή η οποία τον ενδιαφέρει, όπως και για την τεχνική κατάσταση στην οποία βρίσκεται το όχημα.

5. Η κάμερα οπισθοπορείας και η εταζέρα

Δεν είναι κάτι καινούργιο στην κατηγορία αλλά είναι πρωτοποριακός ο τρόπος που εφαρμόστηκε η τοποθέτησή της. Η κάμερα οπισθοπορείας συνδέεται με το σύστημα αυτόματης χρήσης των φρένων σε περίπτωση ενδεχόμενης σύγκρουσης. Με αυτόν τον τρόπο δίνει στον οδηγό μια ευρυγώνια εικόνα για το τι υπάρχει στο πίσω μέρος τού Puma και περιορίζει ουσιαστικά την πιθανότητα να ακουμπήσει κάπου το όχημα ή να συγκρουστεί με κάποιο διερχόμενο κατά την κίνηση προς τα πίσω, ακόμα και όταν ο οδηγός δεν έχει άμεση ορατότητα.

 
 
Η εταζέρα δεν είναι προσκολλημένη στην πλάτη τού πίσω καθίσματος, όπως συμβαίνει, αλλά στην πόρτα του χώρου αποσκευών. Με αυτόν τον τρόπο επιτρέπει το άνοιγμά της σε μεγαλύτερο ύψος, αυξάνοντας έτσι και την πιθανότητα να χωρέσει κάποιο ογκώδες ή ψηλό αντικείμενο. Τέλος, η πίσω πόρτα μπορεί να ανοίξει αυτόματα, μέσω ηλεκτρομηχανισμού, είτε από το κλειδί είτε μετακινώντας το πόδι μας κάτω από τον πίσω προφυλακτήρα.
 
Μπορείτε τώρα να παραγγείλετε το νέο Puma με προστασία τιμής και χαμηλό επιτόκιο 1,99%.
Επιπρόσθετα, το νέο προωθητικό πρόγραμμα συνοδεύεται από την στάνταρ 8ετή εργοστασιακή εγγύηση Ford Protect.
 
 
Μάθετε περισσότερα ΕΔΩ