Ιδού και το «ευρωπαϊκό» VW Passat


ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΡΕΜΙΕΡΑ ΣΤΟ DETROIT Η VW ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΑΝΕΩΜΕΝΟ PASSAT ΠΟΥ ΘΑ ΛΑΝΣΑΡΙΣΤΕΙ ΣΤΙΣ ΑΓΟΡΕΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
  • 6/2/2019

Ένα μήνα πριν την πανευρωπαϊκή πρεμιέρα η VW μας δίνει τα πρώτα στοιχεία για το ευρωπαϊκών προδιαγραφών Passat που αφορά σε όλες τις εκδόσεις αμαξωμάτων. Το ανανεωμένο Passat, που θα είναι διαθέσιμο από το ερχόμενο καλοκαίρι, ξεχωρίζει οπτικά από τύπου facelift επεμβάσεις που εντοπίζονται στους προφυλακτήρες, τα φωτιστικά σώματα (με προαιρετικά LED matrix), νέα χρώματα και ζάντες, καθώς και σε κάποιες λεπτομέρειες του αμαξώματος.

Στο εσωτερικό υπάρχει μεγάλη αναβάθμιση με νέο τιμόνι, το αναλογικό ρολόι έχει αντικατασταθεί με το λογότυπο του μοντέλου, ο πίνακας οργάνων έχει μεγαλώσει έως τις 11,7 ίντσες, ενώ η touch-screen από 6,5 έως 9,2 ίντσες συνδυάζεται με τελευταίας γενιάς σύστημα infotainment που προσφέρει και Wi-Fi hotspot. Επίσης υποστηρίζει φωνητικές εντολές και πλήρη συνδεσιμότητα.

To Passat θα συνεχίσει να διατίθεται στις εκδόσεις βενζίνης, πετρελαίου και την plug-in υβριδική. Στην σειρά των TSI περιλαμβάνεται ο 1.5 TSI με 150 PS και δύο εκδόσεις του 2.0 TSΙ με 190 PS και 272 PS. Στους diesel υπάρχει ο 2.0 TDI Evo με 150 PS, ο 2.0 TDI με 190 PS και 236 PS, καθώς και ο μικρότερος 1.6 TDI με 120 PS.

Το υβριδικό Passat GTE έχει μεγαλύτερη πλέον μπαταρία 13 kWh για να προσφέρει ηλεκτρική αυτονομία έως 55 km. Συνδυάζει έναν 1.4 TSI των 115 PS με ηλεκτροκινητήρα και αυτόματο DSG-6 με συνολικά ισχύ στους 218 PS.

Το νέο Passat έχει ανανεωθεί και σε τεχνολογικό εξοπλισμό και πλέον διαθέτει τα πιο πρόσφατα συστήματα άνεσης, ασφάλειας και υποβοήθησης οδηγού. Όπως το Travel Assist που αντικαθιστά το Traffic Jam Assist προχωρώντας στην αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 2 (ο οδηγός πρέπει να έχει τα χέρια του στο τιμονι) με όριο λειτουργίας τα 210 km/h.