Mercedes-Benz: υβριδικά και με κινητήρες πετρελαίου!


ΤΑ ΥΒΡΙΔΙΚΑ ΟΠΟΥ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΚΑΥΣΗΣ ΕΙΝΑΙ DIESEL ΕΠΑΝΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΠΡΟΣΚΗΝΙΟ ΜΕΣΩ ΤΗΣ MERCEDES, Η ΟΠΟΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΣΤΗ ΓΕΝΕΥΗ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΤΩΝ C ΚΑΙ E-CLASS. ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ C 300 D E ΚΑΙ E 300 D E ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΘΕΣΙΜΕΣ ΑΠΟ ΤΑ ΤΕΛΗ ΤΟΥ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ, ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ, ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΕΛΚΥΣΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΕΤΑΙΡΙΚΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
  • 6/3/2018

Το υβριδικό τους σύστημα πρόωσης αποτελείται από το νέο τετρακύλινδρο diesel των 2.000 cc της μάρκας ο οποίος αποδίδει 194 PS και έναν ηλεκτροκινητήρα 90 kW, ενσωματωμένο στο νέο αυτόματο κιβώτιο 9G-TRONIC, με μεγάλο βαθμό απόδοσης, ο οποίος μόνος του μπορεί να εξασφαλίσει μια τελική ταχύτητα 140 km/h. Όσο για τη δυνατότητα καθαρά ηλεκτρικής κίνησης φτάνει μέχρι και τα 50 χιλιόμετρα.

Μάλιστα προκειμένου αυτή να είναι όσο το δυνατόν μεγαλύτερη η Mercedes έχει δημιουργήσει ένα δίκτυο των μεμονωμένων συστημάτων του αυτοκινήτου προκειμένου να ρυθμίζεται η ταχύτητα κ.λπ. με βάση και τις κυκλοφοριακές συνθήκες που ακολουθούν. Παράλληλα υπάρχουν και συνολικά 4 προγράμματα οδήγησης που μπορούν να επιλεγούν από τον οδηγό.

Οι μπαταρίες, που βρίσκονται στο πίσω μέρος των αυτοκινήτων, έχουν χωρητικότητα 13,5 kWh και ο χρόνος πλήρους φόρτισης -o φορτιστής του αυτοκινήτου έχει πλέον ισχύ 7,2 kW- κυμαίνεται από 2 ώρες (με Wallbox) μέχρι 7 ώρες (σε οικιακό δίκτυο).