Σύμφωνα με τους μηχανικούς της εταιρίας, στο ανανεωμένο Prius+ προχώρησαν σε μείωση του εύρους των στροφών του κινητήρα βενζίνης του υβριδικού συστήματος κατά 1.000 rpm, ενώ ταυτόχρονα διατήρησαν παρόμοιες τις επιδόσεις του, καθώς χρησιμοποιούν περισσότερο τον ηλεκτροκινητήρα για να ενισχύσουν το μηχανικό σύνολο βενζίνης 1.8 VVT-I (ο οποίος να υπενθυμίσουμε ότι δουλεύει σε κύκλο Atkinson). Όλα αυτά έγιναν βεβαίως για περαιτέρω μείωση της κατανάλωσης βενζίνης αλλά και τις εκπομπής ρύπων.
Σε αυτό το τελευταίο συμβάλει και η «αναθεώρηση» του κιβωτίου συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης (CVT). Επίσης, οι μηχανικοί της Toyota υποστηρίζουν ότι οι αλλαγές στο κιβώτιο εξασφαλίζουν και αρκετά χαμηλότερα επίπεδα θορύβου κατά την επιτάχυνση και ότι στο ανανεωμένο μοντέλο γενικότερα έχει βελτιωθεί η ποιότητα κύλισης.
Στην καλύτερη ποιότητα κύλισης και σε καλύτερα επίπεδα NVH (Noise, Vibration, Harshness ή αν θέλετε Θόρυβος, Κραδασμοί, Τραχύτητα ή Ποιότητα λειτουργίας σε πιο ελεύθερη μετάφραση), συμβάλλουν και οι βελτιώσεις που έχουν γίνει τόσο στο αμάξωμα όσο και στην καλύτερη ηχομώνοση σε ταμπλό, θύρες, και στο πάτωμα.
Στη λίστα των βελτιώσεων συμπληρώστε και τα εξής: Στην κεντρική κονσόλα δεσπόζει πλέον η οθόνη αφής για το σύστημα infotainment «Toyota Touch 2». Πιο απλό πλέον στο χειρισμό του και με καλύτερες δυνατότητες διασύνδεσης, ενώ διαθέτει και τις νέες εφαρμογές τις Toyota.
Να σημειώσουμε ότι το «Toyota Touch 2» συμπεριλαμβάνει τρία χρόνια δωρεάν ανανέωσης χαρτών και software updates, ενώ υπάρχει η δυνατότητα επέκτασης επιπλέον δύο ετών. Το σύστημα επιτρέπει επίσης πρόσβαση σε «Google Search», «Google Streetview», «Twitter», «Aupeo!» και «Aha». Οι αλλαγές συμπληρώνονται με ένα νέο χρώμα για το αμάξωμα, το «Phantom Blue».