CAR AND DRIVER ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ
KLEBER 2018

Δοκιμάζουμε τα νέα ελαστικά της Kleber 22/9

  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img

Οι άνθρωποι της εταιρείας γνωρίζουν καλά τις ικανότητές τους και τι προϊόντα είναι σε θέση να προσφέρουν στους υποψήφιους αγοραστές ελαστικών. Επίσης, γνωρίζουν ότι έχουν τη δυνατότητα να αναπτυχθούν δυναμικά στην Ευρώπη. Επιπλέον, γνωρίζουν ότι πρέπει να δημιουργήσουν μια ευρεία γκάμα ελαστικών, ικανών να ανταπεξέρχονται σε όλες τις καιρικές συνθήκες που πρόκειται να αντιμετωπίσουν οι οδηγοί.

Για το λόγο αυτό, στην Kleber αναδιοργανώνουν το δίκτυο αντιπροσώπων στην κεντρική, ανατολική και νότια Ευρώπη, καθώς και σε χώρες της βόρειας Αφρικής.

Η βασική επιδίωξή τους είναι να μπορέσουν να κερδίσουν μερίδιο αγοράς προβάλλοντας τις αξίες της εταιρείας. Αυτές είναι η ικανότητά των τεχνικών της να δημιουργούν πολύ καλά σε απόδοση και αντοχή ελαστικά, με υψηλό επίπεδο πρόσφυσης σε κάθε οδόστρωμα και με μια πολύ συμφέρουσα αναλογία αξίας/τιμή για τον αγοραστή. 

Με τη συμβολή και της Michelin, στην οποία ανήκει η Kleber, έχει ξεκινήσει εντός της χρονιάς μια ουσιαστική προσπάθεια να διαδραματίσει κυριότερο ρόλο στην αγορά ελαστικών. Τα πιο πρόσφατα δημιουργήματά της, το Dynaxer HP4 και το Dynaxer UHP, είναι αυτά που θα αποτελέσουν τη βάση για την επίτευξη του εμπορικού στόχου.

Το Dynaxer HP4

Πρόκειται για ένα ελαστικό το οποίο κατασκευάζεται σε μια ευρεία γκάμα αναφορικά με τις διαστάσεις του και απευθύνεται σε πολλά από τα οχήματα μαζικής παραγωγής, κυρίως της σουπερμίνι και της μικρομεσαίας κατηγορίας.

Είναι θερινό ελαστικό και τα τεχνικά χαρακτηριστικά του είναι τέτοια που να προσφέρει την καλύτερη δυνατή πρόσφυση τόσο σε στεγνό όσο και σε βρεγμένο οδόστρωμα. 

Στόχος των ανθρώπων της Kleber ήταν να αυξήσουν την αντοχή του και την ικανότητα πρόσφυσης αλλά να μειώσουν το επίπεδο παραγόμενου θορύβου κατά την κύλιση, συγκριτικά με το προηγούμενο μοντέλο.

Σε συγκριτικές μετρήσεις που έκανε η εταιρεία σε βρεγμένο οδόστρωμα, το αυτοκίνητο που ήταν εφοδιασμένο με το Dynaxer HP4 ακινητοποιήθηκε σε απόσταση έως και 4,7 m μικρότερη απ’ ό,τι αυτό με το προηγούμενο ελαστικό (Dynaxer HP3). 

Είχαμε τη δυνατότητα να οδηγήσουμε οχήματα με το καινούργιο ελαστικό στην ιδιόκτητη πίστα εξέλιξης που έχει η Kleber στην περιοχή Fontange (Γαλλία) και διαπιστώσαμε ότι Dynaxer HP4 τα καταφέρνει καλά, τόσο σε στεγνό όσο και σε βρεγμένο οδόστρωμα. Επίσης, διακρίνεται σαφώς του προηγούμενου σε συγκριτικό φρενάρισμα στο βρεγμένο οδόστρωμα, με ίδιο αυτοκίνητο. 

Το Dynaxer UHP

Η κωδική ονομασία του προέρχεται από τις λέξεις «Ultra High Performance» και καταδεικνύει ότι πρόκειται για ένα ελαστικό που προορίζεται να προσφέρει την καλύτερη δυνατή πρόσφυση τόσο σε στεγνό όσο κυρίως σε βρεγμένο οδόστρωμα. Βεβαίως, απευθύνεται σε οχήματα παραγωγής που έχουν ικανοποιητικές επιδόσεις και σχετικά καλή δυναμική συμπεριφορά, οπότε η απαίτηση για αντίστοιχα καλό ελαστικό είναι δεδομένη. 

Οι σχεδιαστές του Dynaxer UHP προσπάθησαν να το κάνουν ελκυστικό εμφανισιακά και οι μηχανικοί εξέλιξής του να μεγιστοποιήσουν την επιφάνεια επαφής του ελαστικού στον δρόμο και να βελτιώσουν την ικανότητα απορροής του νερού από αυτό. 

Όπως διαπιστώσαμε, το περιθώριο πρόσφυσης που παρέχει το Dynaxer UHP σε βρεγμένο οδόστρωμα είναι υψηλό και εμπνέει εμπιστοσύνη στον οδηγό. 

Περισσότερες πληροφορίες για τα καινούρια Kleber Dynaxer HP4 και Dynaxer UHP στο επόμενο τεύχος του «Car and Driver»,

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

  • 2018 BMW M5 COMPETITION 21/10

    Oδηγούμε: ΒΜW M5 Competition 625 PS

    Με 25 επιπλέον άλογα και σημαντικές επεμβάσεις στο πλαίσιο, η BMW δημιουργεί το κορυφαίο σπορ σεντάν του κόσμου.

  • TEST DRIVE 2018 NISSAN QASHQAI 19/10

    Οδηγούμε το Nissan Qashqai 1.3 DiG-T 140 & 160 PS

    Στη Nissan αποφάσισαν να αντικαταστήσουν τους υπερτροφοδοτούμενους 1.2 και 1.6 βενζινοκινητήρες με τον καινούργιο 1.3 DiG-T μέγιστης ισχύος 140 PS και 160 PS, αντίστοιχα, αναλόγως της εκδοχής του. Οι λόγοι; Η μείωση της κατανάλωσης, των ρύπων καθώς και του διοξειδίου του...

  • TEST DRIVE FORD ECOSPORT 1.5L ECOBLUE 125 PS IAWD 14/10

    Δοκιμάζουμε το Ford EcoSport 1.5L EcoBlue 125 PS iAWD

    Το είχαµε γράψει, το είχαµε πει σε κατά καιρούς παρουσιάσεις της Ford και να που τώρα έγινε πραγµατικότητα! Η κατηγορία των συµπαγών αυτοκινήτων ελευθέρου χρόνου αποκτά το πρώτο της 'γήινο' τετρακίνητο µοντέλο.

  • TEST DRIVE 2019 HONDA CR-V 12/10

    Δοκιμάζουμε στην Ελλάδα το νέο Honda CR-V (Video)

    Το Honda CR-V δε χρειάζεται συστάσεις. Κι όμως είναι τόσα τα κατορθώματά του που το κατατάσσουν στο κλαμπ των κορυφαίων αυτοκινήτων παγκοσμίως. Σκεφτείτε λοιπόν τώρα που ανανεώθηκε εκ βάθρων τι μπορεί αυτό να σημαίνει για τη μετέπειτα πορεία του.

  • TEST DRIVE SKODA OCTAVIA RS 2.0 TDI 184 PS DSG 4X4 10/10

    Δοκιμάζουμε: Skoda Octavia RS 2.0 TDI DSG 4X4

    Τα δύο πρόσωπα του Ιανού: Η αρχαία ρωµαϊκή θεότητα µε τα δύο πρόσωπα, εκείνη που όριζε πύλες είναι στην περίπτωσή µας ο καλύτερος τρόπος να περιγράψεις τούτο το αυτοκίνητο.

  • 2018 TEST DRIVE: ΗONDA JAZZ DYNAMIC 1.5 I VTEC 130 PS 8/10

    Δοκιμάζουμε: Ηonda Jazz Dynamic 1.5 i-VTEC 130 PS

    Ο συνδυασµός των λέξεων Honda και Dynamic σε ένα µοντέλο της ιαπωνικής εταιρείας δηµιουργεί προσδοκίες και, τρόπον τινά, εξάπτει τη φαντασία. Θεωρητικά, κάτι καλό µπορεί να υπάρχει από αυτή τη σύµπραξη. Ωστόσο, ποιο είναι το έµπρακτο...

  • 2018 AUDI Q8 55 3.0 TFSI 5/10

    Οδηγούμε το Audi Q8 55 3.0 TFSI Quattro Tiptronic (Video)

    Στους σκεπτόμενους με ψυχρή λογική ένα όχημα όπως το νέο Audi Q8 είναι μία ανοησία. Αλλά κανένας δεν θέλει τους τύπους με την ψυχρή λογική γιατί αποτελούν πάντα μία τροχοπέδη. Πήγαινέ μας όπου αλλού θές, Μίστερ Σποκ.

  • 2018 KIA CEED 27/9

    Ήρθε το νέο KIA Ceed και το δοκιμάζουμε

    Νέο σε όλα το KIA Ceed συστήνεται ξανά στο ευρωπαϊκό κοινό με όπλα του την ποιότητα, τα τεχνολογικά ευρήματα και μια οδική συμπεριφορά πρωτόγνωρα ευχάριστη.

  • 2018 TOYOTA SUPRA 26/9

    First Drive: Οδηγούμε τη νέα Toyota Supra στην Ισπανία [Video]

    Οδηγήσαμε το πρωτότυπο της πέμπτης γενιάς Supra και ανακαλύψαμε ότι η Toyota δεν έχει ξεχάσει πώς να φτιάχνει ένα σοβαρό αυτοκίνητο επιδόσεων.

  • KLEBER 2018 22/9

    Δοκιμάζουμε τα νέα ελαστικά της Kleber

    Σχετικά άγνωστη στη χώρα μας, η Kleber έχει ιστορία 108 ετών στη δημιουργία ελαστικών. Η τεχνογνωσία που έχει αποκτήσει και η τεχνολογία που υιοθετεί στην κατασκευή τους απηχείται με τον καλύτερο τρόπο στα καινούργια Dynaxer ΗP4 και Dynaxer UHP.

  • 2018 SUZUKI JIMNY 20/9

    First Drive: Οδηγούμε το νέο Suzuki Jimny στη Γερμανία

    Διατηρώντας στο ακέραιο τον καθαρόαιμο χαρακτήρα του, το νέο Jimny, έχει επιδεχθεί μια σειρά βελτιώσεων στο πλαίσιο του εκσυγχρονισμού ώστε να συνεχίσει απερίσπαστο την πορεία του.

  • 2018 TEST DRIVE MERCEDES-BENZ CLA 180D 18/9

    Test drive: Mercedes-Benz CLA 180d

    Επιτυχημένο είναι το downsize όταν σε περιπτώσεις αυτοκινητοβιομηχανιών που έχουν σήμα το 'αστέρι' αφήνουν αναλλοίωτα τα εγγενή χαρακτηριστικά τους.

  • 2018 TEST DRIVE FORD FOCUS 17/9

    Δοκιμάζουμε: Ford Focus 1.0 EcoBoost 125 PS

    Έχοντας μπει για τα καλά στη συνείδηση των αγοραστών ως ένα από τα πιο fun-to-drive οικογενειακά αυτοκίνητα, το Ford Focus θα είχε δύσκολο έργο να παρουσιάσει κάτι νέο και καινοτόμο. Κι όμως...τα κατάφερε.

  • 2018 TEST DRIVE KIA SOUL 1.6 CRDI 136 PS 7-DCT 10/9

    Δοκιμάζουμε: KIA Soul 1.6 CRDi 136 PS 7-DCT

    Οικογενειακό με diesel κινητήρα, το οποίο δεν ξεφεύγει από πλευράς κόστους αλλά… ξεφεύγει από πλευράς αισθητικής; Μία καλή επιλογή είναι το KIA Soul 1.6 και μάλιστα με 'συν' της ευκολία ενός διπλοσύμπλεκτου κιβωτίου.

  • 2018 MERCEDES-BENZ EQ 5/9

    Συνοδηγούμε στην Ισπανία το νέο EQC

    Το πρωτότυπο επιταχύνει στην έξοδο της στροφής με... αυτοπεποίθηση, τους μπροστινούς τροχούς να... τσιρίζουν, ενώ από το πίσω μέρος του αυτοκινήτου γίνεται αισθητός και ένας ήχος υψηλών συχνοτήτων. Αυτό είναι το μέλλον της αυτοκίνησης, που φαίνεται να καταφθάνει βιαστικά...