Ford Fiesta 1.4 16V Vs Toyota Yaris 1.33: Μικρομέγαλα


ΚΟΡΥΦΑΙΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΟΥΣ ΤΑ FIESTA ΚΑΙ YARIS, ΔΕΝ ΠΕΡΙΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΑΠΛΩΣ ΣΤΟΝ ΑΣΤΙΚΟ ΤΟΥΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ. ΤΟ ΥΠΟΔΗΛΩΝΕΙ ΑΛΛΩΣΤΕ ΚΑΙ Η ΤΙΜΗ ΤΟΥΣ...

  • 27/3/2009

Κορυφαίες επιλογές στην κατηγορία τους τα Fiesta και Yaris, δεν περιορίζονται απλώς στον αστικό τους χαρακτήρα. Το υποδηλώνει άλλωστε και η τιμή τους...

Εχουν περάσει πολλά χρόνια από τότε που τα σουπερμίνι, τα αυτοκίνητα δηλαδή της Β΄ κατηγορίας ακολουθούσαν πιστά τον ρόλο για τον οποίο είχαν κατασκευαστεί. Δηλαδή, αμιγώς αυτοκίνητα πόλης λόγω μίνιμαλ χαρακτηριστικών: μικρές διαστάσεις, εξίσου μικροί και οικονομικοί κινητήρες.

Αυτά στο παρελθόν, καθώς η τάση που ακολουθήθηκε από την αυτοκινητοβιομηχανία, ήταν τα πάντα να μεγαλώνουν, προκειμένου να καλύπτονται περισσότερες ανάγκες, αλλά και να απελευθερώνεται χώρος για νέες ιδέες. Ετσι φθάσαμε τα σουπερμίνι να έχουν μήκος κοντά στα 4 μέτρα, όσο και το VW Golf των πρώτων γενεών, που και αυτό με τη σειρά του φλερτάρει με τα 4,2μ., την ώρα που κάποιοι ανταγωνιστές του τα έχουν ξεπεράσει ήδη...

Την ίδια στιγμή, βλέπουμε την τρελή ανάπτυξη που σημειώνεται στην Α κατηγορία (Fiat 500, Ford Ka, Toyota iQ, Smart, το επερχόμενο μικρό της VW), γεγονός που αποκαλύπτει την ανάγκη για small αυτοκίνητα πόλης, πιθανόν ως τα δεύτερα (ή και τρίτα) αυτοκίνητα μιας οικογένειας. Ο μακροσκελής αυτός πρόλογος δεν είχε κανέναν άλλο λόγο από το να καταδείξει το πού τοποθετούνται τα αυτοκίνητα του συγκριτικού, αλλά και τις ανάγκες που τελικά καλύπτουν. Σε κάθε περίπτωση πρόκειται για κορυφαίες επιλογές, το καθένα για τους δικούς του λόγους.

Εκαστο στο είδος του

Ξεκινώντας με το Ford Fiesta ως «Αυτοκίνητο της χρονιάς 2009» στην Ελλάδα από τον ειδικό Τύπο και παραλίγο «Car of the Year 2009» στην Ευρώπη, αλλά και ως εντελώς νέο προϊόν (το Yaris υπέστη ένα εκτεταμένο λίφτινγκ, καθώς βασίζεται στην προηγούμενη γενιά), το πρώτο πράγμα που οφείλουμε να του αναγνωρίσουμε είναι η πολύ φρέσκια εμφάνιση. Ο συντηρητισμός των προϊόντων της Ford ανήκει στο παρελθόν, από τη στιγμή που οι Αμερικανοί επέλεξαν να κάνουν ένα ξεχωριστό portofolio προϊόντων για την ευρωπαϊκή αγορά με πιο ελκυστική σχεδίαση (Kinetic Design), μικρούς, αποδοτικούς και οικονομικούς κινητήρες, όπως και οδικά χαρακτηριστικά σύμφωνα με τα πρότυπα των Ευρωπαίων οδηγών.

Κάτι ανάλογο, βεβαίως, έχει κάνει και η Toyota, που σημειωτέον πέρασε στην πρώτη θέση των παγκόσμιων πωλήσεων με 8,9 εκατομμύρια μονάδες (δεύτερη πέρασε η GM με 8,3 εκατ.), καθώς φαίνεται ότι αποποιήθηκε τη λογική των global cars. Ετσι, και το Yaris σχεδιάστηκε και εξελίχθηκε επί ευρωπαϊκού εδάφους για ευνόητους λόγους.

Οπως και να έχει όμως, το Fiesta κερδίζει τις εντυπώσεις με την αισθητική του, καθότι πιο φρέσκο, άλλωστε προσφέρει μεγαλύτερη ποικιλία χρωματικών συνδυασμών.

Η σχεδίαση του Yaris ακολουθεί πιστά τα νεανικά πρότυπα. Το εμπρός μέρος είναι κάτι περισσότερο από ελκυστικό, είναι όμως πιο σοβαροφανές. Ιδίως η καμπίνα, όπου οι σκουρόχρωμες επιφάνειες δεν συνάδουν με ένα αυτοκίνητο με ιδιαιτέρως high tech εσωτερικό, στο οποίο σημείο αναφοράς είναι ο κεντρικά τοποθετημένος ψηφιακός πίνακας των οργάνων, που δίνει την εντύπωση ενός αυτοκινήτου του μέλλοντος.

Από την άλλη η Ford, βλέποντας την τάση για πιο φωτεινά εσωτερικά, προσφέρει τη δυνατότητα στον υποψήφιο αγοραστή της επιλογής ανοιχτόχρωμου διακόσμου, όπως στο αυτοκίνητό «μας», χάρη στον οποίο δημιουργείται μια πιο premium αίσθηση.

Το Fiesta ακολουθεί τον κλασικό δρόμο αναφορικά με τον πίνακα των οργάνων, έχοντας στο κέντρο του ταμπλό το trip computer και ψηλά στην κεντρική κονσόλα το ηχοσύστημα με διακόπτες σε διάταξη (και μενού) κινητού τηλεφώνου, ώστε να είναι πιο οικείο στο νεανικό κοινό, που έτσι κι αλλιώς απευθύνεται.

Ωστόσο, είναι πιο «φορτωμένο» και απαιτεί έστω και μικρό? demo, τη στιγμή που στο Yaris με την απέριττη εργονομία, τα χέρια πηγαίνουν μόνα στους τυπικά γιαπωνέζικους διακόπτες, ηχοσύστημα, κλπ.

Το μοντέλο της Ford είναι τουλάχιστον ένα «κλικ» πάνω σε θέματα απτής ποιότητας κατασκευής, καθώς διαθέτει στο μεγαλύτερο μέρος του καλά συναρμολογημένα μαλακά πλαστικά, σε αντίθεση με τα σκληρά του Yaris. ΟΚ, θα συμφωνήσουμε ότι το θέμα «ποιότητα» παίρνει πολλή κουβέντα και την κρίνει μόνο ο πανδαμάτωρ χρόνος, αλλά στην περίπτωσή μας ο επιβάτης του Fiesta «εισπράττει» μια πιο πολυτελή εικόνα που τον κάνει να νιώθει πιο ευχάριστα.

Ξεκάθαρη η επικράτηση του Fiesta και στη θέση οδήγησης, λόγω καλύτερης στήριξης του καθίσματος, της θέσης του τιμονιού και του επιλογέα ταχυτήτων, τη στιγμή που στο Yaris κάθεσαι πιο ψηλά και το επιμηκυμένο ταμπλό σού δίνει την αίσθηση ενός MPV.

Αναφορικά με τους χώρους για τους επιβάτες, εδώ τα πράγματα μπορούν να χαρακτηριστούν ισόπαλα, αν και το Yaris υπολείπεται σε μήκος του Fiesta. Ειδικότερα, το μοντέλο της Toyota έχει μήκος 3,78μ., πλάτος 1,695μ., ύψος 1,53μ., τη στιγμή που το Fiesta είναι 3,95μ. σε μήκος, 1,722μ. σε πλάτος και 1,481μ. σε ύψος. Το μεταξόνιό του όμως είναι 2,489μ., περίπου όσο και του Yaris (2,46μ.), με το τελευταίο όμως να έχει μεγαλύτερο ύψος και χάρη στη μίνιμαλ σχεδίαση, δίνει την αίσθηση της ευρυχωρίας, ειδικά εμπρός. Και στα δύο αυτοκίνητα, οι πίσω επιβάτες θα έχουν περίπου τους ίδιους χώρους, στο Fiesta θα καθίσουν πιο αναπαυτικά και θα έχουν περισσότερο χώρο για τα πόδια τους, θα εισέλθουν όμως με μεγαλύτερη δυσκολία λόγω της σχεδίασης του τελειώματος της οροφής. Το Yaris μπορεί να διαθέτει μεγαλύτερες πίσω πόρτες που προσφέρουν ευκολότερη πρόσβαση, έχει μικρότερες πλάτες και στενότερα καθίσματα (που κουράζουν σε ένα πολύωρο ταξίδι) προκειμένου η αναδίπλωση με μια απλή κίνηση της διαιρούμενης πίσω σειράς να είναι απλή διαδικασία (και είναι), όπως και η μετακίνησή της εμπρός-πίσω για να αυξομειώνεται ο χώρος αποσκευών. Και εδώ, στο στοιχείο της πρακτικότητας (μαζί με την πρόσβαση πίσω) είναι που υπερτερεί το Yaris, αν και θα θέλαμε πιο βαθιές «τσέπες» στις πόρτες και περισσότερες θήκες αντικειμένων. Σε ό,τι αφορά στο πορτμπαγκάζ, στο Yaris, υπό κανονικές συνθήκες είναι στα 272 λίτρα, ενώ στο μεγαλύτερο Fiesta στα 285, τιμές που αυξάνουν σημαντικά με την αναδίπλωση των(πίσω) καθισμάτων.

High tech power

Η Ford τοποθετεί στο Fiesta ένα νέο 16βάλβιδο σύνολο 1.388 κ.εκ. που αποδίδει 96 ίππους στις 5.750 σ.α.λ. και ροπή 128 Nm από τις 4.200 σ.α.λ. Ο κινητήρας συνδυάζεται με 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο και οι επιδόσεις που προσφέρει είναι 0-100 χλμ./ώρα σε 12,4 δευτερόλεπτα, τελική 175 χλμ./ώρα, τη στιγμή που ο συνδυασμένος κύκλος κατανάλωσης είναι 5,7 λίτρα καυσίμου (εργοστασιακή μέτρηση) και οι εκπομπές ρύπων(CO2) στα 133 γραμμάρια/χλμ.

Το Yaris τροφοδοτεί μικρότερος κινητήρας (1.329 κ.εκ.), αλλά πιο αποδοτικός και οικονομικός σε κατανάλωση, καθότι διέπεται από τις αρχές Optimal Drive της Toyota. Το μοτέρ συνδυάζεται με σύστημα Stop&Start που το απενεργοποιεί όταν το αυτοκίνητο είναι ακινητοποιημένο (π.χ. στα φανάρια) και με την πίεση του πεντάλ του συμπλέκτη παίρνει εμπρός αυτόματα. Αποτέλεσμα, αστική κατανάλωση μόλις 6,1 λίτρα έναντι των 7,5 του Fiesta (ο συνδυασμένος κύκλος στα 5,1 λίτρα) και εκπομπές CO2 στα 120 γραμμάρια, μάλιστα τη στιγμή που το Yaris είναι και κατά 120 κιλά βαρύτερο (1.040 κιλά).

Σε επίπεδο απόδοσης, ο διπλός μεταβλητός χρονισμός των βαλβίδων (Dual VVT-I) προσφέρει μια εξαιρετική για ατμοσφαιρικό κινητήρα αναλογία ίππων προς λίτρο. Η ισχύς φθάνει τους 101 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και η ροπή τα 132 Nm από τις 3.800 σ.α.λ., απόδοση που εξασφαλίζει στο Yaris 1.33 πολύ καλές επιδόσεις. Η τελική είναι της τάξεως των 175 χ.α.ω. (όσο και στο Fiesta), είναι όμως πιο γρήγορο στα 0-100 χ.α.ώ. κατά 5 δέκατα του δευτερολέπτου (11,9΄΄), ωστόσο η σημαντική διαφορά υπέρ του είναι στις ρεπρίζ.

Εδώ το μυστικό εκτός από τον πιο ζωηρό και πιο ελαστικό κινητήρα λέγεται και «εξάρι κιβώτιο με κοντή κλιμάκωση» με το οποίο εφοδιάζει η Toyota το μοντέλο της, με τη βοήθεια του οποίου εκμεταλλεύεται καλύτερα ανά πάσα στιγμή τη ροπή του κινητήρα. Αν θες να κινηθείς σβέλτα με συνεχείς εναλλαγές στο ακριβές σε αίσθηση κιβώτιο μπορεί να ανεβάσεις ρυθμούς, ενώ αν επιλέξεις έναν πιο χαλαρό ρυθμό στον αυτοκινητόδρομο μπορεί να βάλεις την 6η σχέση και να ταξιδέψεις ήσυχα και οικονομικά. Εδώ τα πράγματα, δηλαδή ο συνδυασμός κινητήρας-μετάδοση είναι υπέρ του Yaris, καθώς το ?μακρύ? κιβώτιο του Fiesta δεν επιτρέπει την καλύτερη δυνατή εκμετάλλευση τη δύναμης του κινητήρα, που, σημειωτέον, εκτός από πιο αποδοτικός, είναι και πιο θορυβώδης στην υψηλή κλίμακα.

Στην πόλη και εκτός αυτής

Οι μικρότερες διαστάσεις του Yaris το κάνουν πιο ευέλικτο σε αστικό περιβάλλον και αν αυτό είναι που σας ενδιαφέρει τότε είναι ένας πολύ σημαντικός λόγος για να το επιλέξετε. Το μεγαλύτερο κατά 16,5 εκατοστά Fiesta θα σας δυσκολέψει περισσότερο στο κυνήγι μιας θέσης στάθμευσης, όπως και στη διαδικασία, λόγω της υποδεέστερης ορατότητας προς τα πίσω.

Εκτός των τειχών τα πράγματα είναι υπέρ του. Ταξιδεύει με περισσή άνεση και δείχνει πιο «αυτοκίνητο».

Το Yaris μολονότι εμφανίζει καλύτερη ποιότητα κύλισης, δείχνει πιο επιρρεπές στους πλάγιους ανέμους. Σε μια ορεινή διαδρομή, τα δύο σούπερ μίνι εμφανίζουν περίπου τις ίδιες τάσεις (υποστροφικά όταν πιεστούν), με το Yaris αν και γέρνει περισσότερο να κρατάει καλύτερα (εξαιρετικό το set up στον συνδυασμό άνεση/κράτημα). Χάνει όμως από το Fiesta στην πληροφόρηση που προσφέρει στον οδηγό το σύστημα διεύθυνσης. Επίσης ο οδηγός του Fiesta «δημιουργεί» καλύτερη σχέση με το αυτοκίνητο, έχοντας πολύ καλύτερη ορατότητα και θέση οδήγησης. Και για το ξεκαθαρίσουμε τελείως, το Yaris είναι απλά άπαιχτο στην πόλη, ενώ το Fiesta συμπεριφέρεται και εμπνέει σαν ένα μεγαλύτερο αυτοκίνητο εκτός των τειχών αυτής.

Ταμείο

Ο τίτλος «μικρομέγαλα» που επιλέξαμε για τα μοντέλα του συγκριτικού, έχει ακόμη μια ακόμη υπόσταση, καθώς δεν πλησιάζουν μόνο σε δυνατότητες τα αμέσως μεγαλύτερα «αδέρφια» τους (εν προκειμένω Focus και Auris), αλλά και τις τιμές πώλησης των entry level εκδόσεων των 1.4 λίτρων!

Ειδικότερα, η κορυφαία από πλευράς εξοπλισμού έκδοση Ghia του Fiesta δοκιμής κοστίζει 15.505 ευρώ και περιλαμβάνει πέντε αερόσακους (2 μετωπικούς, 2 πλευρικούς και 1 γονάτου), ABS, ASR, Trip Computer, κλιματιστικό, ραδιοCD-MP3, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, κεντρικό κλείδωμα, βάσεις ISOFIX, δερμάτινο σαλόνι, τιμόνι και επιλογέα, 15άρες ζάντες αλουμινίου, προβολείς ομίχλης, θερμαινόμενους και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους καθρέπτες (το δερμάτινο σαλόνι χρεώνεται 1.100 ευρώ και το ESP 600 ευρώ).

Το Yaris στην έκδοση Dynamic της δοκιμής κοστίζει 14.950 ευρώ και διαθέτει τέσσερις αερόσακους (πλευρικούς και μετωπικούς), ABS (το ESP χρεώνεται έξτρα 600 ευρώ), trip computer, air-condition, ραδιοCD-MP3, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, κεντρικό κλείδωμα, βάσεις ISOFIX, 15άρες ζάντες αλουμινίου και ηλεκτρικούς καθρέπτες. Στα βασικά που υπολείπεται είναι στον αερόσακου γονάτου, το ESP και τις δερμάτινες επενδύσεις σε σαλόνι, επιλογέα και τιμόνι.

Με ξεκάθαρα οικονομικά στοιχεία τα πράγματα είναι υπέρ του Fiesta καθώς αγοράζεις... περισσότερο αυτοκίνητο. Είναι μεγαλύτερο, ποιοτικότερο, πιο άνετο και καλύτερα εξοπλισμένο.

Από την άλλη το Yaris, προτάσσει την πιστότητα της κατασκευής, την καλύτερη μεταπωλητική αξία λόγω ονόματος Toyota, τις πιο οικονομικές και «καθαρές» μετακινήσεις, μαζί με τον ένα χρόνο επιπλέον εγγύηση για τα μηχανικά μέρη (6 συνολικά).

Κρίνοντας τα αυτοκίνητα συνολικά, επιμένουμε σε ό,τι έχουμε γράψει πιο πάνω, ότι δηλαδή αποτελούν κορυφαίες επιλογές στην κατηγορία, με το μεν Fiesta να απευθύνεται κυρίως σε όσους εκτός από τις αστικές τους ανάγκες θέλουν κάτι περισσότερο (π.χ. ένα ζευγάρι με δύο μικρά παιδιά δεν έχει λόγο να αγοράσει κάτι μεγαλύτερο) και βεβαίως δίνουν έμφαση στο ντιζάιν και στην πολυτέλεια, ενώ το Yaris σε όσους προτεραιότητα είναι η πρακτικότητα και οι άνετες και οικονομικές μετακινήσεις κυρίως στην πόλη. Φυσικά στους φανατικούς των ιαπωνικών αυτοκινήτων και δη της Toyota, που παραμένουν (πάρα) πολλοί!

 
 FORD FIESTA 1.4TOYOTA YARIS 1.33
TEXNIKA XΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ4ΚΥΛΙΝΔΡΟΣ ΣΕ ΣΕΙΡΑ4ΚΥΛΙΝΔΡΟΣ ΣΕ ΣΕΙΡΑ
ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗΕΜΠΡΟΣ ΕΓΚΑΡΣΙΑΕΜΠΡΟΣ ΕΓΚΑΡΣΙΑ
ΚΥΒΙΣΜΟΣ (Κ.ΕΚ.)1.3881.329
ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΣΧΥΣ [KW (PS)/Σ.Α.Λ.]71(96)/5.75075(101)/6.000
ΜΕΓΙΣΤΗ ΡΟΠΗ (ΝΜ/Σ.Α.Λ.)128/4.200132/4.000
ΚΙΒΩΤΙΟΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΟ 5 ΣΧΕΣΕΩΝΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΟ 6 ΣΧΕΣΕΩΝ
ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΜΠΡΟΣΓΟΝΑΤΑ McPHERSON ΜΕ ΨΑΛΙΔΙΑ ΣΧΗΜΑΤΟΣ L,

ΑΝΤΙΣΤΡΕΠΤΙΚΗ ΡΑΒΔΟΣ

ΓΟΝΑΤΑ McPHERSON ΜΕ ΨΑΛΙΔΙΑ ΒΑΣΗΣ,

ΑΝΤΙΣΤΡΕΠΤΙΚΗ ΡΑΒΔΟΣ

ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΙΣΩΗΜΙΑΚΑΜΠΤΟΣ ΑΞΟΝΑΣ, ΑΝΤΙΣΤΡΕΠΤΙΚΗ ΡΑΒΔΟΣΗΜΙΑΚΑΜΠΤΟΣ ΑΞΟΝΑΣ, ΑΝΤΙΣΤΡΕΠΤΙΚΗ ΡΑΒΔΟΣ
ΥΠΟΒΟΗΘΗΣΗ ΤΙΜΟΝΙΟΥΗΛΕΚΤΡΙΚΗΗΛΕΚΤΡΙΚΗ
ΦΡΕΝΑ
(ΕΜΠΡΟΣ/ΠΙΣΩ)ΑΕΡΙΖ. ΔΙΣΚΟΙ/ΤΑΜΠΟΥΡΑΑΕΡΙΖ. ΔΙΣΚΟΙ/ΤΑΜΠΟΥΡΑ
ΕΛΑΣΤΙΚΑ
ΤΥΠΟΣMICHELIN PILOT EXALTO

CONTINENTAL CONTIPREMIUM CONTACT2

ΔΙΑΣΤΑΣΗ195/50-15185/60-15
ΑΜΑΞΩΜΑ
ΜΧΠΧΥ(ΧΙΛΙΟΣΤΑ)3.950x1.722x1.4813.785x1.695x1.530
ΧΩΡΟΣ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ (ΛΙΤΡΑ)285272
ΒΑΡΟΣ (ΚΙΛΑ)9791.040
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ (ΧΛΜ./ΩΡΑ)175175
ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ ΑΠΟ ΣΤΑΣΗ (ΔΕΥΤ.)
0-80 ΧΛΜ./ΩΡΑ8,17,7
0-100 ΧΛΜ./ΩΡΑ12,411,9
0-120 ΧΛΜ./ΩΡΑ-17,1
0-400 ΧΛΜ./ΩΡΑ18,518,0
ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ ΕΝ ΚΙΝΗΣΕΙ (ΔΕΥΤ.)
ΜΕ 3Η  
50-80 ΧΛΜ./ΩΡΑ6,46,9
ΜΕ 4Η  
70-100 ΧΛΜ./ΩΡΑ9,89,3
ΜΕ 5Η  
80-120 ΧΛΜ./ΩΡΑ22,717,1
ME 6H  
90-120 ΧΛΜ./ΩΡΑ-22,1
ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑ (ΜΕΤΡΑ)
50-0 ΧΛΜ./ΩΡΑ10,210,0
90-0 ΧΛΜ./ΩΡΑ3432,3
120-0 ΧΛΜ./ΩΡΑ60,356,6
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ (ΛΙΤΡΑ/100 ΧΛΜ.)
ΜΕΣΗ ΔΟΚΙΜΗΣ/ ΤΥΠΟΠΟΙΗΜΕΝΗ9,4/5,79,0/5,1
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ (ΛΙΤΡΑ)4542
ΘΟΡΥΒΟΣ (DB)
ΜΕ 50 ΧΛΜ./ΩΡΑ (3Η)6057
ΜΕ 90 ΧΛΜ./ΩΡΑ (4Η)6663
ΜΕ 120 ΧΛΜ./ΩΡΑ (5Η)6968
ΤΙΜΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΔΟΚΙΜΗΣ€ 17.205€ 14.950
ΤΙΜΗ ΒΑΣΙΚΗΣ ΕΚΔΟΣΗΣ€ 15.505€ 14.950
ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΒΑΣΙΚΗΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
FORD FIESTA 1.4 GHIA: ΠΕΝΤΕ ΑΕΡΟΣΑΚΟΙ, ABS, ASR, TRIP COMPUTER, ΚΛΙΜΑΤΙΣΤΙΚΟ, ΡΑΔΙΟCD-MP3, ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΠΑΡΑΘΥΡΑ ΕΜΠΡΟΣ, ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΚΛΕΙΔΩΜΑ, ΒΑΣΕΙΣ ISOFIX, ΔΕΡΜΑΤΙΝΟ ΣΑΛΟΝΙ, ΤΙΜΟΝΙ ΚΑΙ ΕΠΙΛΟΓΕΑ, 15ΑΡΕΣ ΖΑΝΤΕΣ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ, ΠΡΟΒΟΛΕΙΣ ΟΜΙΧΛΗΣ, ΘΕΡΜΑΙΝΟΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΟΙ ΚΑΘΡΕΠΤΕΣ.
ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΒΑΣΙΚΗΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
TOYOTA YARIS 1.4 DYNAMIC: ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΑΕΡΟΣΑΚΟΙ, ABS, TRIP COMPUTER, AIR-CONDITION, ΡΑΔΙΟCD-MP3, ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΠΑΡΑΘΥΡΑ ΕΜΠΡΟΣ, ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΚΛΕΙΔΩΜΑ, ΒΑΣΕΙΣ ISOFIX, 15ΑΡΕΣ ΖΑΝΤΕΣ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΙ ΚΑΘΡΕΠΤΕΣ.
ΘΑ ΑΓΟΡΑΖΑ TO...
...FORD FIESTA ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΦΡΕΣΚΟ ΑΙΣΘΗΤΙΚΑ ΚΑΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥΤΕΛΕΣ, ΑΝ ΚΑΙ Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ Η ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΤΟΥ YARIS ΔΕΝ ΘΑ ΜΕ ΑΦΗΝΕ ΚΑΘΟΛΟΥ ΑΔΙΑΦΟΡΟ. Ν.Μ.

JOIN US