KTM X-BOW GT-XR: Έρχεται η street legal έκδοση με κινητήρα από το RS3, πίσω κίνηση και επιδόσεις supercar (photos)


Οι μηχανικοί της KTM συνεχίζουν την ανάπτυξη του X-BOW GT-XR και αυτή τη φορά το έβγαλαν για δοκιμές στο βρεγμένο οδόστρωμα του Nurburgring.

  • PHOTOS:CARPIX
  • 18/8/2022

Η KTM παρουσίασε το X-Bow για πρώτη φορά το 2008. Κατά τη διάρκεια της παραγωγής του, το αυτοκίνητο εξελίχθηκε τόσο σε εμφάνιση όσο και σε ισχύ και σημείωσε εντυπωσιακά αποτελέσματα στους αγώνες στους οποίους συμμετείχε.

Το τελευταίο μοντέλο από τη σειρά, το X-BOW GT2 έκανε το αγωνιστικό του ντεμπούτο το 2021 και ήταν εξίσου καλό με τους προκατόχους του, το X-BOW GTX και το X-BOW GT4. Σε μόλις ένα χρόνο αγώνων, το GT2 σημείωσε πολλαπλές νίκες σε αγώνες και έναν τίτλο πρωταθλήματος στην ευρωπαϊκή σειρά GT2. Προκειμένου να αποτίνει φόρο τιμής στο GT2, η KTM σχεδιάζει να προσφέρει μία έκδοση δρόμου.

Το μοντέλο, που φημολογείται ότι ονομάζεται X-BOW GT-XR, εντοπίστηκε για πρώτη φορά να «παίζει» στο χιόνι τον Φεβρουάριο. Τώρα, οι μηχανικοί της KTM το έβγαλαν για άλλη μια δοκιμή, αυτή τη φορά γύρω από τη διάσημη πίστα του Nürburgring. Το πρόβλημα είναι ότι η πίστα ήταν βρεγμένη, οπότε το X-BOW GT-XR δεν πιέστηκε στο μέγιστο των δυνατοτήτων του.

Το νέο X-BOW GT-XR θα αναπτυχθεί από τους μηχανικούς της KTM σε συνεργασία με την ομάδα μηχανοκίνητου αθλητισμού. Τα δύο μέρη θα κάνουν εκτεταμένες διαδικασίες έρευνας και ανάπτυξης, συμπεριλαμβανομένων δοκιμών επιδόσεων, δοκιμών πρόσκρουσης και αρχικών δοκιμών δρόμου στην Ευρώπη. Θέλουν η έκδοση δρόμου όχι μόνο να είναι όσο το δυνατόν πιο αποδοτική αλλά και να προσφέρει το υψηλότερο επίπεδο ασφάλειας.

Σύμφωνα με τις πρώτες λεπτομέρειες που προσφέρει η KTM, το GT-XR θα κατασκευαστεί σε ένα πλήρες πλαίσιο άνθρακα, θα επωφεληθεί από την αεροδυναμική που έχει δοκιμαστεί, καθώς και πολλά άλλα εξαρτήματα υψηλών επιδόσεων.

Όπως και με όλα τα άλλα μοντέλα της KTM, το X-BOW GT-XR θα τροφοδοτείται από κινητήρα Audi. Μιλάμε για τον ίδιο πεντακύλινδρο κινητήρα από το RS3. Στην αγωνιστική έκδοση GT2 αποδίδει 600 PS, αλλά προς το παρόν δεν υπάρχουν πληροφορίες για την ιπποδύναμη. Ό,τι κι αν γίνει, όλη η ισχύς θα διοχετεύεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός κιβωτίου επτά σχέσεων.

Θα είναι επίσης αρκετά πολύ ελαφρύ. Το GT2 ζυγίζει μόνο 997 kg και αναμένουμε ότι η έκδοση δρόμου να ζυγίζει λίγο παραπάνω λόγω των επιπλέον εξαρτημάτων ασφαλείας που απαιτούνται για να πάρει την άδεια κυκλοφορίας. Αυτό σημαίνει ότι το GT-XR θα προσφέρει εκπληκτικές επιδόσεις.

Το επίσημο ντεμπούτο του KTM X-BOW GT-XR θα γίνει σύντομα, πιθανότατα πριν από το τέλος του 2022 ή στις αρχές του 2023. Δεν υπάρχουν λεπτομέρειες για την τιμή του, αλλά το σίγουρο είναι ότι θα προσφερθεί σε περιορισμένο αριθμό αντιτύπων.