Mε δαγκάνες φρένων Porsche το νέο Audi RS e-tron GT (photos)


Η Audi ετοιμάζεται να ανανεώσει την σπορ ηλεκτρική ναυαρχίδα της και πρωτότυπα των δύο εκδόσεών της εντοπίστηκαν με «ενδιαφέροντα» χαρακτηριστικά.

  • ΦΩΤΟ: SH PROSHOTS
  • 27/2/2024

Στα τέλη του περασμένου Νοεμβρίου, οι συνεργάτες μας εντόπισαν για πρώτη φορά ένα πρωτότυπο του νέου Audi e-tron GT να δοκιμάζεται σε δημόσιους δρόμους και μας προμήθευσαν με τις σχετικές κατασκοπευτικές φωτογραφίες.

Ο χρόνος περνάει, οι δοκιμές εξέλιξης συνεχίζονται και αυτή τη φορά επανήλθαν με δύο πρωτότυπα, που αντιστοιχούν στις αντίστοιχες εκδόσεις της ηλεκτρικής σπορ ναυαρχίδας της γερμανικής εταιρείας. Το «απλό» e-tron GT εθεάθη στις χιονισμένες περιοχές της Σουηδίας, την ώρα που η «καυτή» έκδοση RS εντοπίστηκε στη Γερμανία.

Από τη στιγμή που πρόκειται για ενημέρωση στο μέσο του κύκλου ζωής του τρέχοντος μοντέλου, είναι αναμενόμενο οι αλλαγές που θα έχουν οι facelift εκδόσεις να είναι περιορισμένες, τουλάχιστον εξωτερικά και να επικεντρώνονται κυρίως στις δύο άκρες του αμαξώματος.

Έτσι, δεν αποτελεί έκπληξη ότι τα συγκεκριμένα σημεία καλύπτονται από το παραδοσιακό καμουφλάζ της Audi. Ωστόσο, ενδιαφέρον αποτελεί το γεγονός ότι όπως και στο πρώτο πακέτο κατασκοπευτικών φωτογραφιών, ανάλογα «κρυμμένη» είναι και η περιοχή του κάτω μέρους των θυρών, αλλά και οι ποδιές και τα μαρσπιέ, γεγονός που προϊδεάζει για σχεδιαστικές αλλαγές και στα συγκεκριμένα σημεία.

Το «απλό» e-tron GT διαθέτει επανασχεδιασμένο εμπρός προφυλακτήρα με διαφορετική εισαγωγή αέρα σε σχέση με το τρέχον μοντέλο, ενώ και η μάσκα αναμένεται να έχει αλλαγές, τις οποίες δεν μπορούμε να δούμε λόγω του έντονου καμουφλάζ. Αντίστοιχες τροποποιήσεις υπάρχουν και στον πίσω προφυλακτήρα, αν και σε μικρότερη έκταση, ενώ ο διαχύτης έχει επανασχεδιαστεί.

Στην «καυτή» RS έκδοση, οι αλλαγές μπορεί να επικεντρώνονται στα ίδια σημεία, αλλά έχουν πιο έντονη μορφή, προκειμένου να αναδειχθεί ο πιο σπορ χαρακτήρας του. Έτσι, εμπρός διαθέτει τραπεζοειδή πλευρική εισαγωγή κάτω από τα φωτιστικά σώματα και άλλη μία κάθετη εισαγωγή αέρα μπροστά από τους εμπρός τροχούς.

Επιπλέον, στο πίσω μέρος, στο RS είναι τοποθετημένη και μια μικρή αεροτομή, μεγαλύτεροι τροχοί, μεγαλύτερα φρένα με δεκαπίστονες δαγκάνες, ανάλογες με αυτές της Taycan. Μάλιστα, μπορούμε να διακρίνουμε το λογότυπο της Porsche σε αυτές! Φυσικά αυτό αναμένεται να αλλάξει όταν γίνει η παρουσίαση του μοντέλου.

Η απουσία καμουφλάζ στα φωτιστικά σώματα και των δύο πρωτοτύπων δεν αποτελεί είδηση, καθώς δεν υπάρχουν αλλαγές σε σχέση με τις τρέχουσες εκδόσεις. Ωστόσο, θεωρείται βέβαιο ότι θα υπάρξουν νέα σχεδιαστικά στοιχεία και σε αυτά, τουλάχιστον όσον αφορά τα εσωτερικά γραφικά τους.

Μέχρι στιγμής δεν υπάρχουν πληροφορίες για τα κινητήρια σύνολα των δύο τετρακίνητων μοντέλων. Το υπάρχον e-tron GT αποδίδει 476 PS και 630 Nm, με τα 0-100 km/h να έρχονται σε 4,1 sec. και την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 245 km/h. Αντίθετα, η επίσης τετρακίνητη έκδοση RS e-tron GT αποδίδει 598 PS και 830 Nm, χρειάζεται 3,3 sec. για τα 0-100 km/h και επιταχύνει έως τα 250 km/h. Και για τα δύο μοντέλα, η μπαταρία έχει (μικτή) ενεργειακή χωρητικότητα 93,4 kWh (83,7 kWh ωφέλιμη).

Η παρουσίαση του νέου Audi e-tron GT και της «καυτής» RS έκδοσής του αναμένεται εντός του 2024.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Group test: Δοκιμάζουμε το ηλεκτρικό Audi RS e-tron GT και το petrolhead R8 V10 Spyder

Audi RS E-Tron GT Ice Race Edition: Εορτασμός 40 ετών Audi Sport με 99 αντίτυπα (photos)

Το νέο Audi S5 Sportback έρχεται πιο «αγριεμένο» από ποτέ (photos)