O Neuville για το πρώτο τεστ πλήρους ράλι με το Hyundai i20 Rally1


Ο Thierry Neuville μίλησε για την πρώτη προσομοίωση ράλι με το νέο, υβριδικό Hyundai i20 Rally1. 

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΙΖΑΣ
  • 30/10/2021

Το 2022 έρχονται τα νέα, υβριδικά WRCars, στην επονομαζόμενη Rally1 κατηγορία.

Στο πλαίσιο αυτής της σημαντικής αλλαγής, η Hyundai προχώρησε σε ένα τεστ-προσομοίωση ράλι για τους οδηγούς της, που βρέθηκαν πίσω από το τιμόνι του πρωτότυπου i20 Rally1, μερικούς μήνες πριν την επίσημη αποκάλυψή του.

Ο Ott Tanak οδήγησε την περασμένη Τετάρτη, προτού παραδώσει τη σκυτάλη στον Thierry Neuville για την Πέμπτη και τον Dani Sordo για την Παρασκευή.

Ο Βέλγος συμπλήρωσε και τα περισσότερα χιλιόμετρα, αφού έκανε συνολικά 698 χλμ, εκ των οποίων τα 144 ήταν αγωνιστικά, τα 554 ήταν σε απλές διαδρομές και 7 χλμ πέρασε στη ζώνη που απαιτείται αποκλειστικά η χρήσης ηλεκτρικής ενέργειας για την κίνηση του αυτοκινήτου.

«Πήγε καλά, όντως,» απάντησε ο Βέλγος όταν ρωτήθηκε για το πώς εξελίχθηκε η μέρα.

«Είχαμε ένα πρόβλημα με το τιμόνι το πρωί, με τη σύνδεση του, και δεν μπορούσα να ξεκινήσω το αυτοκίνητο αφού τα κουμπιά δε λειτουργούσαν. Αλλά όταν το φτιάξαμε αυτό, προχωρήσαμε κανονικά.

«Μείναμε από καύσιμα κάποια στιγμή, αλλά εκτός αυτού δεν είχαμε θέματα το απόγευμα. Στις τελευταίες πέντε ΕΔ, έπρεπε να επαναφέρω το υβριδικό σύστημα, κάτι που έγινε γρήγορα, και αμέσως συνεχίσαμε την πορεία μας.

«Αρχίσαμε νωρίς και τελειώσαμε αργά μέσα στη μέρα, αλλά ήταν μία πολύ σημαντική εμπειρία, με τρεις διαφορετικές διαδρομές για να μάθουμε το υβριδικό κομμάτι του αυτοκινήτου.

«Όταν οδηγείς στον ίδιο δρόμο, δύσκολα παίρνεις τη σωστή αίσθηση, για αυτό και τρέξαμε σε τρεις διαφορετικές ΕΔ.

«Βελτιωνόμαστε [με την έξτρα δύναμη από τον υβριδικό κινητήρα] και το απόγευμα δούλεψε καλά, επομένως ήταν ένα καλό βήμα.»

Η επίσημη αποκάλυψη όλων των νέων αυτοκινήτων θα γίνει στο πλαίσιο του Autosport International Show στις αρχές Ιανουαρίου.