Abarth Punto «SuperSport»: Το καυτό Punto!


Η «ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ» ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΠΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΣΕΙΡΑ ABARTH PUNTO EVO «SUPERSPORT» ΠΟΥ ΞΕΧΩΡΙΖΕΙ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΧΡΩΜΙΑ GRIGIO CAMPOVOLO ΜΕ ΟΡΟΦΗ ΚΑΙ ΚΑΠΟ ΒΑΜΜΕΝΑ ΣΕ ΜΑΥΡΟ ΜΑΤ, ΟΠΩΣ ΣΥΝΕΒΑΙΝΕ ΣΤΑ ΠΑΛΙΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΤΡΟΠΗ ΑΝΤΑΝΑΚΛΑΣΕΩΝ. 

  • 1/9/2011

Η «κληρονομιά» είναι το στοιχείο που χαρακτηρίζει την ειδική σειρά Abarth Punto Evo «SuperSport» που ξεχωρίζει από τη διχρωμία Grigio Campovolo με οροφή και καπό βαμμένα σε μαύρο ματ, όπως συνέβαινε στα παλιά αγωνιστικά αυτοκίνητα για την αποτροπή αντανακλάσεων.

Το εξωτερικό του αυτοκινήτου τονίζεται περισσότερο από τα γραφικά «SuperSport» στο πλάι και την πίσω πόρτα, από τα μαύρα ματ καλύμματα καθρεφτών και τις ανάλογα βαμμένες ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών (σε σχέδιο Abarth esseesse) με κόκκινες δαγκάνες φρένων και καπάκια.

Εφοδιασμένο με έναν 1,4 Multiair κινητήρα, που αποδίδει 180 ίππους με μέγιστη ροπή 270 Nm, το Abarth Punto «SuperSport» έχει τελική ταχύτητα 216 km/h και επιταχύνει από τα 0 στα 100 km/h σε μόλις 7,5 sec.

Με στόχο τις επιδόσεις αναβαθμίστηκε η ανάρτηση και η ασφάλεια (μερικά από τα στοιχεία του «Esseesse Abarth Koni» κιτ), με την τοποθέτηση αεριζόμενων δίσκων μπροστά με μεγάλες κόκκινες 4πίστονες δαγκάνες και αγωνιστικά τακάκια, διάτρητων πίσω δίσκων, αμορτισέρ Κoni με βαλβίδα FSD (Frequency Selective Dumping) εμπρός και πίσω και ειδικών χαμηλότερων ελατηρίων. Η εξάτμιση επίσης προέρχεται από το κιτ «Esseesse».

Στο εσωτερικό ξεχωρίζουν τα μαύρα δερμάτινα καθίσματα «Abarth Corsa by Sabelt» με κόκκινες/κίτρινες ραφές και γυαλιστερή μαύρη πλάτη, όπως και το δορυφορικό σύστημα πλοήγησης Abarth Blue&MeTM MAP με λειτουργία τηλεμετρίας που εξελίχθηκε σε συνεργασία με την  Magneti Marelli.

Τον χαρακτήρα του μοντέλου ενισχύουν στοιχεία όπως το αλουμινένιο μαρσπιέ με γραφικά «SuperSport», τα ανοξείδωτα πεντάλ με το λογότυπο Abarth, το δερμάτινο τιμόνι με διπλή κόκκινη/κίτρινη ραφή και τα σπορ όργανα της Jaeger.

ABARTH PUNTO «SUPERSPORT» - ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ


ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

4 κύλινδρος σε σειρά, 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο, 1368 κ.εκ

 

Ισχύς: 180 HP (132 kW) @ 5750 σ.α.λ.

 

Ροπή: 270 Nm @ 2500 σ.α.λ RPM σε “Sport mode”

 

Υπερτροφοδότηση με Garrett 1446 turbo

ΜΕΤΑΔΟΣΗ

6 ταχυτήτων με κιβώτιο C635

ΑΝΑΡΤΗΣΗ

Εμπρός Abarth, αμορτισέρ Koni με βαλβίδα FSD

 

Πίσω Abarth, αμορτισέρ Koni με βαλβίδα FSD

ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ

Ηλεκτρικό με ρύθμιση “Sport mode”

ΦΡΕΝΑ

Αεριζόμενοι και διάτρητοι εμπρός δίσκοι 305 χλστ x 28 χλστ.

 

Διάτρητοι πίσω δίσκοι 240 χλστ. x 11 χλστ.

 

TTC – Torque Transfer Control

ΤΡΟΧΟΙ

7,5” x 18” αλουμινίου με ελαστικά 215/40 R18

ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΡΥΠΩΝ

Euro 5 CEE-F5

ΕΚΠΟΜΠΕΣ CO2

142 γρ./χλμ.

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ

Μέση (λτ./100 χλμ.): 6,1

 

Εκτός πόλης (λτ./100 χλμ.): 4,8

 

Πόλη (λτ./100 χλμ.): 8,0

ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ

Tελική ταχύτητα (χλμ./ώρα): > 216

 

Επιτάχυνση 0-100χλμ./ώρα (δλ): 7,5

ΑΛΛΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

Τροποποιημένη εξάτμιση στο μεσαίο και τελικό καζανάκι