Η «βόμβα» που έριξε το μεσημέρι της περασμένης Κυριακής ο Ott Tanak, όταν ανακοίνωσε ότι μετά το Ράλι Σαουδικής Αραβίας θα αποχωρήσει από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, αιφνιδίασε πολύ κόσμο. Ίσως, όμως, όχι τους ίδιους τους ανθρώπους της Hyundai, οι οποίοι φαίνεται πως ήταν ενήμεροι για τις προθέσεις του Εσθονού.
Και μπορεί ο Jonathan Whetley να τονίζει πως η ομάδα του ήδη δουλεύει πάνω σε ένα «Plan B» ενόψει του 2026, όμως στην πραγματικότητα οι επιλογές που υπάρχουν δεν είναι πολλές. Κι η αλήθεια είναι πως μπορεί να… γκρινιάζουμε για το γεγονός ότι έχουν περιοριστεί τα αυτοκίνητα στη μεγάλη κατηγορία, εντούτοις ποιοι από τους οδηγούς που είναι αυτή τη στιγμή «διαθέσιμοι» θα μπορούσαν ρεαλιστικά να ανταποκριθούν στην πρόκληση της συμμετοχής στο Πρωτάθλημα με ένα αυτοκίνητο Rally1;
Σίγουρα αυτός που συγκεντρώνει τις περισσότερες πιθανότητες ετούτη τη στιγμή είναι ο Martins Sesks. Όχι λόγω των χορηγιών που «κουβαλάει». Άλλωστε η Hyundai δεν είναι μια ομάδα που έχει ανάγκη από οδηγούς με χορηγούς, όπως π.χ. συμβαίνει με την M-Sport. Αλλά λόγω πραγματικών ικανοτήτων.
Ο Λετονός είναι ένας οδηγός, ο οποίος έχει αποδείξει ότι οδηγώντας ένα Rally 1 αυτοκίνητο, είναι ικανός να φτάσει ακόμα και στο βάθρο των νικητών. Σε μερικές εβδομάδες θα τον δούμε ξανά με το Puma στα χώματα της Σαουδικής Αραβίας, όμως ήδη σκέφτεται το 2026.
Από τους υπόλοιπους οδηγούς της κατηγορίας WRC2, αυτός που ενδεχομένως να είχε κάποιες παραπάνω πιθανότητες να βρεθεί σε ένα αυτοκίνητο Rally1 είναι ο Robert Virves, ο οποίος έχει αποδείξει ότι είναι γρήγορος σε όλα τα τερέν. Ωστόσο δεν είναι Sesks. Και παρότι θα μπορούσε να έχει τη στήριξη του Tanak λόγω εντοπιότητας, φαίνεται πως δεν συγκεντρώνει τα στοιχεία που θα ήθελε η Hyundai για τον τρίτο οδηγό που θα πλαισιώσει τους Neuville και Fourmaux.
Δεν αποκλείεται, πάντως, η Hyundai να επιστρέψει στη λογική που είχε μέχρι το 2024, δηλαδή να εναλλάσσει στο τρίτο εργοστασιακό αυτοκίνητό της δύο οδηγούς. Σε μια τέτοια περίπτωση δεν θα έπρεπε να αποκλείσουμε το ενδεχόμενο να δούμε τον Sesks να οδηγεί σε κάποιους αγώνες, ενώ σε κάποιους άλλους το τιμόνι να περνάει στα χέρια ενός πιο έμπειρου οδηγού, όπως ο Dani Sordo.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Θα μπει η BYD στους αγώνες; Η απάντηση της Stella Li στο Car and Driver
Το κεντρομήχανο Toyota GR Yaris έκανε ντεμπούτο με τον Akio Toyoda στο τιμόνι (photos)
Τρομακτικό ατύχημα σε αγώνα ράλι - Σώθηκε από θαύμα το πλήρωμα





ΔΗΜΟΦΙΛΗ





