Παρόλο που δε συμμετείχε στην ιστορική 100ή έκδοση του 24ωρου αγώνα στο Le Mans, η ιστορία της Bugatti είναι στενά συνδεδεμένη με τον συγκεκριμένο αγώνα. Η γαλλική εταιρεία ήταν εκεί στον πρώτο αγώνα του θρυλικού event, το 1923, ενώ κατάφερε να κερδίσει για πρώτη φορά το 1944.
Με τα αποκαλυπτήρια της Bolide να γίνονται το 2020, ήρθε η ώρα για την πρώτη επίσημη, δημόσια εμφάνιση του μοντέλου. Αυτό δε θα μπορούσε να γίνει σε άλλη πίστα πέρα από τη Circuit de la Sarthe, όπου έγινε ο 24ωρος αγώνας. Το hypercar έκανε έναν γύρο στην εμβληματική πίστα πριν την έναρξη του αγώνα, μαγνητίζοντας τα βλέμματα των θεατών.
Πίσω από το τιμόνι του της Bugatti βρέθηκε ο 'pilote officiel' (επίσημος οδηγός) της εταιρείας, Andy Wallace, του οποίου το όνομα είναι γραμμένο με χρυσά γράμματα στα βιβλία του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Ο Wallace κέρδισε το Le Mans το 1988 κι είναι ένας από τους ελάχιστους πιλότους που έχουν καταφέρει να σκαρφαλώσουν στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου σε τρεις από τους πιο σημαντικούς αγώνες στον κόσμο: 24 ώρες Le Mans, 24 ώρες Daytona και 12 ώρες Sebring.
«Η Bolide μοιάζει και δίνει την αίσθηση ενός πραγματικού αγωνιστικού αυτοκινήτου με πραγματικά εκπληκτικές δυνατότητες υψηλών επιδόσεων,» είπε ο Wallace. «Το γεγονός ότι παράγει σχεδόν το διπλάσιο του βάρους της σε κάθετη δύναμη, όταν ταξιδεύει με τη μέγιστη ταχύτητά της, προσφέροντας στο όχημα ένα πολύ υψηλό επίπεδο πρόσφυσης και σταθερότητας στις γρήγορες στροφές, είναι από μόνο του εξαιρετικά εντυπωσιακό.»
Μαζί με τη θεαματική της επίδοση στον τομέα της αεροδυναμικής, η Bolide φέρει τον θρυλικό κινητήρα quad-turbo W16 χωρητικότητας 8,0 L, ο οποίος παράγει 1.600 PS.
Θαυμάστε το εξωπραγματικό hypercar:
The centenary of Le Mans – celebrated throughout the weekend – was made even more special for spectators as BUGATTI delivered a truly magical moment: the public debut of the BOLIDE, with 1988 Le Mans winner, Andy Wallace, taking to the wheel of the high-performance track-only… pic.twitter.com/4rywqm3y1r
— Bugatti (@Bugatti) June 11, 2023






ΔΗΜΟΦΙΛΗ





