Η Stellantis δε θα «σκοτώσει» καμία από τις 14 μάρκες - Πώς επιβίωσαν μέχρι σήμερα


Το σχέδιο να παραμείνουν κάτω από την ομπρέλα του ομίλου Stellantis για τα επόμενα 10 χρόνια συνεχίζει να βρίσκεται σε ισχύ.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΜΑΡΙΛΗ ΠΙΝΙΑΤΑΡΟ / ΦΩΤΟ: STELLANTIS
  • 3/9/2024

Τον περασμένο Ιούλιο, ο CEO της Stellantis, Carlos Tavares, είχε μιλήσει ξεκάθαρα για το μέλλον των αυτοκινητοβιομηχανιών που υπάγονται στον Όμιλο, λέγοντας ότι «εάν υπάρχουν μάρκες που δεν φέρνουν χρήματα, θα τις κλείσουμε. Δεν έχουμε την πολυτέλεια να έχουμε brands που δεν βγάζουν κέρδη.»

Με τα οικονομικά στοιχεία να δείχνουν ότι η εταιρεία που καταγράφει τις χαμηλότερες πωλήσεις είναι η Maserati, το ενδεχόμενο ο Πορτογάλος να αναφερόταν έμμεσα σε εκείνη ήταν μεγάλο. 

Ωστόσο, λίγες μόλις μέρες μετά την έναρξη των συζητήσεων σχετικά με τα σενάρια πώλησης της Maserati σε άλλους κολοσσούς της αυτοκίνησης όπως για παράδειγμα η Ferrari, η Stellantis διέψευσε κάθε τέτοιο ενδεχόμενο με μια σύντομη ανακοίνωση:

«Η Stellantis δεν έχει την πρόθεση να πουλήσει την εταιρεία με την Τρίαινα, όπως και δεν υπάρχει πρόθεση η Maserati να συγχωνευτεί με άλλους ιταλικούς πολυτελείς ομίλους»

Η ιστορία αγοραπωλησιών των αυτοκινητοβιομηχανιών της Stellantis, όμως, δε σταματά εκεί. Πριν μερικές ημέρες, ο Frank B. Rhodes Jr, δισέγγονος του ιδρυτή της Chrysler, Walter P. Chrysler, εξέφρασε την επιθυμία του να «απελευθερώσει» την Dodge και την Chrysler από τα «δεσμά» του Ομίλου Stellantis, προκειμένου να δημιουργήσει μια αναγεννημένη Chrysler Corporation που δε θα σχετίζεται σε καμία περίπτωση με το «πλοίο» του Tavares.

Οι φιλοδοξίες του Αμερικανού δεν αναμένεται να εκπληρωθούν σύντομα, αφού πέρα από το γεγονός ότι βρίσκεται ακόμη στη διαδικασία αναζήτησης επενδυτών, η Stellantis δε μοιάζει να είναι διατεθειμένη να πουλήσει κάποια από τις εταιρείες της. Σε μια νέα ανακοίνωση, ο κολοσσός απαντά εμμέσως στον Rhodes Jr σχετικά με το ζήτημα, λέγοντας ότι δεν επιδιώκει την αποκόλληση οποιασδήποτε μάρκας της, επανεπιβεβαιώνοντας ότι και οι 14 αυτοκινητοβιομηχανίες που ανήκουν αυτή τη στιγμή στον όμιλο, θα παραμείνουν στη θέση τους μέχρι τουλάχιστον το τέλος της τρέχουσας δεκαετίας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Η ιταλική κυβέρνηση απειλεί τη Stellantis ότι θα δώσει δύο εμβληματικές μάρκες σε Κινέζους κατασκευαστές

Fiat: Έρχονται δύο νέα οικονομικά EV - Η τιμή του ηλεκτρικού Fiat Panda

Η Alfa Romeo κινείται προς τα «πάνω» - Eτοιμάζει SUV που θα τα βάλει με την Porsche Cayenne