Ο όμιλος Tata έκανε γνωστό ότι ο ιδιοκτήτης της, Ratan Tata, έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 86 ετών μετά από ολιγοήμερη μάχη που έδωσε στην εντατική σε νοσοκομείο στη Μουμπάι. Ο Ινδός επιχειρηματίας έχει χαρακτηριστεί ως «τιτάνας» της παγκόσμιας βιομηχανίας χάρη στα καινοτόμα εγχειρήματα και τον ασυνήθιστο τρόπο ηγεσίας του.
Κράτησε τα ηνία της Tata από το 1990 έως το 2012 και τη μεταμόρφωσε σε μια παγκόσμια δύναμη. Μια από τις καθοριστικές επιχειρηματικές κινήσεις του ήταν η εξαγορά της Jaguar Land Rover έναντι περισσότερο από 1,5 δις ευρώ.
Ο Ινδος επιχειρηματίας ήταν αφοσιωμένος στο να διατηρήσει τις δύο αυτοκινητοβιομηχανίες διαχωρισμένες, υποστηρίζοντας τα πλάνα και τις ξεχωριστές στρατηγικές προϊόντων τους. Μετά από μια μακρά περίοδο αβεβαιότητας, η JLR βρίσκεται πλέον σε θέση να σημειώνει θετικά νούμερα πωλήσεων κι αναμένεται να ξεκινήσει την αναδιαμόρφωση της γκάμας των δύο εταιρειών που την απαρτίζουν.
Ο Adrian Mardell, διευθύνων σύμβουλος της Jaguar Land Rover, ευχαρίστησε τον Ratan Tata για την ηγεσία του:
Ολόκληρη η οικογένεια της JLR βρίσκεται σε βαθιά θλίψη με τον θάνατο του κ. Ratan Tata. Τα προσωπικά του επιτεύγματα κι η κληρονομιά του είναι ασυναγώνιστα στην κοινωνία και το σημάδι που αφήνει στην επιχείρηση και τις εταιρείες μας είναι μεγαλύτερο από οποιουδήποτε άλλου.
Ήταν χάρη στο προσωπικό του όραμα, που ο όμιλος Tata εξαγόρασε την JLR το 2008, και χρωστάμε ό,τι έχουμε καταφέρει έκτοτε στην ακλόνητη υποστήριξη κι αφοσίωσή του. Ο κ. Tata μας οδήγησε σε ένα εξαιρετικό ταξίδι. Ενέπνευσε εκπληκτικά νέα κεφάλαια στην ιστορία μας. Υπό την γενναιόδωρη κι έμπιστη καθοδήγησή του, νιώθουμε ιδιαίτερα περήφανοι που αποτελούμε κομμάτι της ιστορίας της Tata.
Εκ μέρους όλων των ανθρώπων της JLR, θα ήθελα να προσφέρω τις ειλικρινείς ευχαριστίες μας για την εκπληκτική του ηγεσία.
Εκτός από την εξαγορά της JLR, ο Tata έχει μείνει γνωστός για τη δημιουργία του Tata Nano, ένα οικονομικό microcar που έφερε την επανάσταση στη σκηνή της αυτοκίνησης στην Ινδία, κάνοντας τα επιβατικά αυτοκίνητα δημοφιλή.
Το Nano λανσαρίστηκε το 2008 στην Ινδία με τιμή που δεν ξεπερνούσε τα 1.500 ευρώ. Με δεδομένο τις σχετικά χαμηλές του πωλήσεις, μπορούμε να πούμε ότι «θυσιάστηκε» προκειμένου να έρθουν άλλα, πιο επιτυχημένα μοντέλα στην τοπική αγορά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Discovery: Κλείνει τα 35 και το γιορτάζει με την ισχυρότερη έκδοση στην ιστορία του
OCTA: Το πιο ισχυρό Defender στην ιστορία, με κορυφαίες επιδόσεις και off-road δυνατότητες (photos)
Land Rover Defender: Ισχυρότερο και με περισσότερη πολυτέλεια (photos)





ΔΗΜΟΦΙΛΗ





