Τέλος εποχής στην Bugatti - Ο θρυλικός οδηγός δοκιμών Pierre-Henri Raphanel παραδίδει τα «σκήπτρα» του


Μετά από δύο δεκαετίες ο Pilote Officiel της Bugatti... αφήνει το τιμόνι και στη θέση του κάθεται ένας από τους πιο επιτυχημένους οδηγούς του DTM.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΜΑΡΙΛΗ ΠΙΝΙΑΤΑΡΟ / ΦΩΤ.: BUGATTI
  • 5/2/2025

Ο πρώην οδηγός της Formula 1, Pierre-Henri Raphanel, τέλεσε ως Bugatti Pilote Officiel της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας από το 2005 μέχρι και σήμερα, αφήνοντας πίσω του μια τεράστια κληρονομιά.

Pierre-Henri Raphanel, Παγκόσμιο Ρεκόρ Ταχύτητας για μοντέλο παραγωγής με την Veyron Super Sport, 2010
Pierre-Henri Raphanel, Παγκόσμιο Ρεκόρ Ταχύτητας για μοντέλο παραγωγής με την Veyron Super Sport, 2010

Ως επίσημος οδηγός εξέλιξης και δοκιμών, ο Raphanel αποτέλεσε «σταθμό» στην ιστορία της χάρη στην ικανότητά του να μεταφέρει τη μαγεία του να οδηγεί κανείς μια Bugatti στους fans και τους πελάτες της εταιρείας. Εκτός αυτού, ο Γάλλος πιλότος κατέρριψε το παγκόσμιο ρεκόρ ταχύτητας για όχημα παραγωγής το 2010, όταν κάθισε πίσω από το τιμόνι της Veyron Super Sport.

Η Bugatti έκανε γνωστό, τώρα, ότι ο Raphanel θα αποσυρθεί από τον ρόλο του μετά από 20 χρόνια, αναλαμβάνοντας χρέη Ambassador της αυτοκινητοβιομηχανίας. Τη θέση του ως Bugatti Pilote Officiel θα πάρει ο 41χρονος Bruno Spengler, σηματοδοτώντας ένα νέο κεφάλαιο για την εταιρεία.

Γεννημένος στη Γαλλία και μεγαλωμένος στον Καναδά, ο Spengler έχει μια αρκετά εκτενή πορεία στον τομέα του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Οδήγησε για επτά επιτυχημένες σεζόν για τη Mercedes-Benz στο DTM (Deutsche Tourenwagen Masters), πριν μεταβεί στην BMW M Motorsport το 2012.

Ο Spengler έπαιξε καθοριστικό ρόλο στην επιστροφή της BMW στο DTM, συμμετέχοντας στο πρωτάθλημα από το 2012 έως και το 2019. Πλέον θεωρείται ως ένας από τους πιο επιτυχημένους οδηγούς στην ιστορία του πρωταθλήματος, έχοντας κατακτήσει 16 νίκες, 50 βάθρα και τον τίτλο του πρωταθλητή το 2012.

Bruno Spengler
Bruno Spengler

Ωστόσο, η επιτυχία του Γαλλοκαναδού επεκτείνεται και πέρα από το DTM, αφού έχει κάνει εντυπωσιακές εμφανίσεις σε αρκετούς αγώνες αντοχής, όπως για παράδειγμα στις 24 Ώρες του Le Mans και το IMSA WeatherTech SportsCar Championship.

«Όταν παρουσιάστηκε η ευκαιρία να εισαχθώ σε μια εταιρεία όπως η Bugatti, δεν υπήρχε κανένας δισταγμός. Είναι η αυτοκινητοβιομηχανία με το μεγαλύτερο κύρος στα μάτια μου. Είναι ένα παιδικό μου όνειρο που γίνεται πραγματικότητα, μια ευκαιρία που όμοιά της δε θα υπάρξει.

«Σαν παιδί, έπαιζα το παιχνίδι με κάρτες Auto-Quartett για ώρες και η ισχυρότερη κάρτα ήταν πάντα η Bugatti EB110. Και έτσι ξεκίνησε η αγάπη μου για την εταιρεία. Γεννήθηκα σε αυτήν την περιοχή, ζω αρκετά κοντά και τώρα που είμαι εδώ, μου φαίνεται εξωπραγματικό, όμως είμαι πολύ περήφανος. Είναι μια νέα πρόκληση, μια διαφορετική πρόκληση, όμως μια που είναι πραγματικά συναρπαστική και είμαι πανέτοιμος για αυτήν», δήλωσε ο Spengler σχετικά με τον νέο του ρόλο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Σοκ και δέος ο ήχος από τον V16 της Bugatti Tourbillon (video)

Παγκόσμιο ρεκόρ ταχύτητας για την Bugatti W16 Mistral - Έσπασε τα 453 km/h

Ζαλίζουν τα ποσά που ξοδεύουν όσοι οδηγοί θέλουν να κάνουν τη Bugatti τους μοναδική