Η Mercedes διαψεύδει: Δεν θα πάρει κινητήρες από τη BMW - Ζουν και βασιλεύουν οι V8 και V12


Η Mercedes διαψεύδει δια στόματος Markus Schaefer ότι θα «δανειστεί» κινητήρες απ' την BMW.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΙΖΑΣ - ΦΩΤ.: MERCEDES, BRABUS
  • 12/9/2025

Τις προηγούμενες εβδομάδες, ρεπορτάζ του γερμανικού Τύπου ανέφερε κάτι που έμοιαζε ανήκουστο. Σύμφωνα με το σχετικό δημοσίευμα, Mercedes και BMW βρίσκονταν σε συζητήσεις για να προχωρήσουν σε συνεργασία στον τομέα των κινητήρων, με το πρώτο βήμα να αφορά τη χρήση τετρακύλινδρου κινητήρα της BMW από την Mercedes.

Μάλιστα, το βρετανικό Autocar είχε έρθει σε επαφή με μία πηγή από την Mercedes, την οποία δεν κατονομάζει, η οποία τόνισε στο βρετανικό μέσο ότι οι δύο εταιρείες βρίσκονται ήδη σε υψηλό επίπεδο σχεδιασμού και διαπραγματεύσεων και μια ανακοίνωση για το εάν θα προχωρήσει η συμφωνία αναμένεται πριν από το τέλος του έτους.

Ωστόσο, η πλευρά της Mercedes έσπευσε τώρα να διαψεύσει αυτές τις πληροφορίες. 

Σε δηλώσεις του στην ινδική έκδοση του Autocar, ο τεχνικός διευθυντής της εταιρείας και μέλος του Δ.Σ., Markus Schaefer, ανέφερε ότι το ρεπορτάζ «δεν ισχύει», τονίζοντας ότι η Mercedes έχει ήδη εξελίξει μία νέα οικογένεια κινητήρων για να καλύψει τις ανάγκες της και να πληροί όλες τις προϋποθέσεις για τους κανονισμούς ρύπων στις κατά τόπους αγορές.

«Δεν ήμουν εγώ που έδωσα αυτήν την πληροφορία. Μπορώ μόνο να σας πω ότι δημιουργήσαμε μια νέα οικογένεια κινητήρων, την FAME (Family of Modular Engines), πριν από περίπου τέσσερα χρόνια», δήλωσε ο Schaefer στο περιθώριο της IAA Mobility του Μονάχου.

Μάλιστα, ο Γερμανός αξιωματούχος της μάρκας επιβεβαίωσε ότι η εταιρεία θα συνεχίσει να προσφέρει και κινητήρες V8 και V12, πιθανότατα σε υβριδική μορφή:

«Ανασχεδιάσαμε πλήρως τη γκάμα των τετρακύλινδρων και εξακύλινδρων κινητήρων μας, δημιουργώντας την οικογένεια FAME. Έχει ενημερωθεί σύμφωνα με τους κανονισμούς εκπομπών ρύπωνEuro 7, China 7 και των ΗΠΑ. Επιπλέον, δημιουργήσαμε έναν νέο V8, ο οποίος είναι σχεδόν έτοιμος και είναι ένας ολοκαίνουργιος V8 υψηλής απόδοσης, συμβατός με το EU7. Και θα συνεχίσουμε να προσφέρουμε και V12».

Ταυτόχρονα, ο επικεφαλής της AMG, Michael Schiebe, τόνισε ότι η εταιρεία θα κρατήσει τα θερμικά μοτέρ «όσο το επιτρέπουν οι κανονισμοί». Με δεδομένη την απαγόρευση πωλήσεων συμβατικών κινητήρων στην Ευρώπη και τις ΗΠΑ από το 2035, η μάχη θα δοθεί σε αγορές εκτός Δύσης.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Φουλ του οκτανίου: Η Mercedes-AMG φέρνει νέο κινητήρα V8 κόντρα στους καιρούς

Mercedes GLC Electric: Το νέο κεφάλαιο στα ηλεκτρικά SUV με 713 km αυτονομίας και premium υπογραφή (video)

Mercedes: Επιστρέφει η κάμπριο έκδοση της G-Class - Σε ποιες αγορές θα είναι διαθέσιμη (photo)