Κατά τη διάρκεια της Έκθεσης Αυτοκινήτου της Ιαπωνίας, η Toyota παρουσίασε μια σειρά από νέα concept cars που προμηνύουν τα μελλοντικά της λανσαρίσματα και «προδίδουν» τον τρόπο με τον οποίο θα διαμορφωθεί η γκάμα της. Μεταξύ άλλων, η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία παρουσίασε το Corolla Concept, το οποίο δείχνει το «αύριο» ενός εκ των σημαντικότερων μοντέλων της.
Βάσει της εμφάνισης και των στοιχείων που ήρθαν στο φώς κατά την παρουσίαση, η γκάμα κινητήρων της νέας Corolla θα περιλαμβάνει τόσο υβριδικές και θερμικές παραλλαγές, όσο και αμιγώς ηλεκτρικά σύνολα, αφού το όχημα διαθέτει τρεις τάπες καυσίμου/φόρτισης, δύο στα εμπρός φτερά και μία στο πίσω πίσω μέρος. Αυτή η λεπτομέρεια υποδεικνύει ότι η Toyota σκοπεύει να προσφέρει μια ευρεία γκάμα κινητήρων, εστιάζοντας στην αποδοτικότητα.
Στη λίστα κινητηρίων συστημάτων που θα πάρουν τη θέση τους κάτω από το καπό της νέας Corolla έρχεται να προστεθεί και το υδρογόνο. Σύμφωνα με τον επικεφαλής του τμήματος υδρογόνου της Toyota, Mitsumasa Yamagata, η αυτοκινητοβιομηχανία «εξελίσσει έναν νέο κινητήρα που θα τροφοδοτείται με υδρογόνο» για την επερχόμενη Corolla.
Ελάχιστες λεπτομέρειες έχουν γίνει γνωστές σχετικά με το νέο κινητήριο σύστημα, όμως ρεπορτάζ αναφέρουν ότι θα είναι κατά 20% πιο αποδοτικό σε σχέση με εκείνο που φέρει το τρέχον Toyota Mirai.
Ο ίδιος ανέφερε ότι το εν λόγω εγχείρημα βρίσκεται, μεν, στα σκαριά, όμως υπάρχουν αρκετές μελέτες και στάδια δοκιμών που πρέπει να ολοκληρωθύν, πριν κάτι τέτοιο γίνει πραγματικότητα. «Όπως βλέπετε από αυτές τις πανέμορφες αναλογίες [σσ. του concept car], χρειαζόμαστε μια πολύ έξυπνη κινητήρια μονάδα. Εξελίσσουμε ένα σύστημα που θα βασίζεται στο υδρογόνο για την Corolla, μειώνοντας το μέγεθος των κυψελών ώστε να μπορεί να είναι πολύ πιο compact», εξήγησε ο Yamagata.
Ο Ιάπωνας τόνισε ότι εξίσου σημαντική είναι και η ύπαρξη των κατάλληλων υποδομών. Αποκάλυψε, επίσης, την πρόταση του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου Υδρογόνου, του οποίου η Toyota είναι μέλος, να εγκατασταθεί μια μονάδα ανεφοδιασμού υδρογόνου κάθε 200 km στο οδικό δίκτυο της Ευρώπης, καθιστώντας την εξέλιξη ενός τέτοιου συστήματος βιώσιμη, όχι μόνο για τις αυτοκινητοβιομηχανίες, αλλά και για τους χρήστες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Toyota: Ετοιμάζει νέο Crossover με «άρωμα» RAV4 - Θα βρεθεί απέναντι σε BMW X4 και Audi Q5 (photos)
Toyota Hilux: Διέρρευσαν οι πατέντες της 9ης γενιάς - Έρχονται ριζικές αλλαγές (photos)




 
    
 
     
     ΔΗΜΟΦΙΛΗ
 ΔΗΜΟΦΙΛΗ 
  
  
  
  
  
 



-6000x4000_252864_473489_type13129.jpg)
-6000x4000_252864_473485_type13129.jpg)