Από όλες τις ταινίες της σειράς Fast & Furious, εκείνη που άγγιξε περισσότερο την καρδιά των καθαρόαιμων petrolheads ήταν αναμφίβολα το Tokyo Drift του 2006.
Ένα φιλμ που έβαλε την ιαπωνική κουλτούρα των drift στο προσκήνιο και έκανε εμβληματικά μοντέλα, όπως το Mazda RX-7, να αποκτήσουν σχεδόν μυθική υπόσταση. Και τώρα, σχεδόν δύο δεκαετίες μετά, ένα πιστό αντίγραφο του RX-7 του Han επιστρέφει για να αναβιώσει εκείνη τη χρυσή εποχή αυτή τη φορά όχι στη μεγάλη οθόνη, αλλά στο σφυρί μιας δημοπρασίας.
To Mazda RX-7 VeilSide Fortune που θα δημοπρατηθεί από τη Mecum Auctions αποτελεί μια από της πιο πιστές ρέπλικες που έχουν δημιουργηθεί ποτέ. Εφοδιασμένη με γνήσιο και εξαιρετικά σπάνιο bodykit της VeilSide, αποδίδει με ακρίβεια τη χαρακτηριστική εικόνα του κινηματογραφικού αυτοκινήτου, εκείνη την επιθετική μίξη πορτοκαλί και μαύρου που έκανε το RX-7 να μοιάζει περισσότερο με ιταλικό supercar παρά με ιαπωνικό coupe.
Παρότι δεν πρόκειται για ένα από τα εννέα αυθεντικά αυτοκίνητα που χρησιμοποιήθηκαν στα γυρίσματα, η λεπτομέρεια της αναπαραγωγής είναι εντυπωσιακή. Η μοναδική διαφοροποίηση βρίσκεται στο τιμόνι: το συγκεκριμένο μοντέλο είναι αριστεροτίμονο, γεγονός που το καθιστά πολύ πιο φιλικό και πρακτικό.
Κάτω από το καπό κρύβεται ο γνώριμος 1.3 L wankel κινητήρας, πλήρως ανακατασκευασμένος και πλέον ενισχυμένος με BorgWarner turbo, νέο σύστημα εισαγωγής, βελτιωμένο σύστημα καυσίμου, καθώς και Haltech ECU.
Την ψύξη αναλαμβάνει ένα intercooler της Greddy, ενώ η εξάτμιση είναι δια χειρός της MagnaFlow, προσφέροντας εκείνον τον χαρακτηριστικό, «βραχνό» ήχο που λατρεύουν οι λάτρεις των rotary κινητήρων.
Η εταιρεία δεν ανακοινώνει επίσημα στοιχεία ισχύος, αλλά είναι βέβαιο πως το αποτέλεσμα προσφέρει περισσότερη δύναμη απ’ όση μπορούν να διαχειριστούν τα πίσω ελαστικά Michelin Pilot Sport 4S, τοποθετημένα σε ζάντες BC Forged με αισθητική που συμπληρώνει τον εκρηκτικό χαρακτήρα του αυτοκινήτου.
Το εσωτερικό του RX-7 έχει δεχθεί προσεγμένες επεμβάσεις, χωρίς να αλλοιώνεται η αυθεντική αίσθηση. Το παραδοσιακό ταμπλό έχει αντικατασταθεί από ψηφιακό πίνακα οργάνων της Haltech, που συνδυάζει σύγχρονη τεχνολογία με αγωνιστικό χαρακτήρα.
Η κεντρική κονσόλα ντύθηκε με carbon fiber, ενώ στο επίκεντρο δεσπόζει ένα infotainment σύστημα, το οποίο εξασφαλίζει τη σύγχρονη άνεση χωρίς να προδίδει τον σπορ προσανατολισμό. Αναβαθμισμένα ηχεία, νέος επιλογέας ταχυτήτων και διακριτικές λεπτομέρειες συνθέτουν μια καμπίνα που ισορροπεί ιδανικά ανάμεσα στη νοσταλγία και την τεχνολογική πρόοδο.
Για όσους μεγάλωσαν με το Tokyo Drift και θυμούνται τον Han να γλιστράει με χάρη μέσα στα φωτισμένα στενά του Τόκιο, αυτό το VeilSide RX-7 είναι κάτι περισσότερο από αυτοκίνητο είναι κομμάτι μνήμης, ιστορίας και αδρεναλίνης αν και η τιμή του αναμένεται να είναι ιδιαίτερα υψηλή αν αναλογιστούμε ανάλογές δημοπρασίες του παρελθόντος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Η Mazda εξηγεί γιατί το νέο CX-5 δεν έχει φυσικούς διακόπτες
Επίσημο: Ένα βήμα πριν την επιστροφή του Mazda RX-7 - Έρχεται με ρότορα και 370 PS
Mazda EZ-60: H ιαπωνική «απάντηση» στο Tesla Model Y (photos)





ΔΗΜΟΦΙΛΗ





