Η Peugeot Sport επεκτείνει το αγωνιστικό πρόγραμμα των πελατών της, δίνοντας στο 208 την ευκαιρία να ξεδιπλώσει μια νέα, καθαρά αγωνιστική ταυτότητα. Μετά τα 208 Rally4 και 208 Racing Rally6 που προορίζονται για αγώνες ράλλυ, το 208 Racing TC6 έρχεται να καλύψει το κενό με προσανατολισμό τις ασφάλτινες πίστες, απευθυνόμενο σε οδηγούς που θέλουν να δοκιμάσουν τις ικανότητές τους σε περιβάλλον υψηλών απαιτήσεων, αλλά με συγκροτημένο και οικονομικά προσιτό πλαίσιο.
Από το 2026, το νέο μοντέλο θα συμμετέχει σε πρωταθλήματα σε όλο τον κόσμο, με την Ουρουγουάη να αποτελεί τον τόπο όπου θα διεξαχθεί το πρώτο ενιαίο πρωτάθλημα, έναν θεσμό αποκλειστικά αφιερωμένο στη νέα δημιουργία της Peugeot Sport.
Κάτω από το καπό κρύβεται ένας 1.2 L turbo κινητήρας, απόδοσης 145 PS και 240 Nm ροπής, ο οποίος συνεργάζεται με ηλεκτρονική διαχείριση εξελιγμένη μέσα από τον κόσμο των αγώνων. Το αποτέλεσμα είναι μια ισορροπία ανάμεσα σε δύναμη, προοδευτικότητα και αξιοπιστία, ώστε να διατηρείται η απόδοση σταθερή ακόμη και σε έντονη καταπόνηση. Το αμάξωμα έχει χαμηλώσει κατά 50 mm, αποκτώντας σαφώς πιο «κοφτερή» συμπεριφορά στις αλλαγές πορείας, ενώ οι δομικές ενισχύσεις στο πλαίσιο, το αυτόματο σύστημα πυρόσβεσης και το ομολογκαρισμένο από την FIA roll cage διασφαλίζουν κορυφαία προστασία και ακαμψία.
Αντί για πανάκριβα slick ελαστικα, η Peugeot επέλεξε κανονικά σπορ ελαστικά διαστάσεων 205/45 R17, τα οποία σε συνδυασμό με τα ειδικά ρυθμισμένα αμορτισέρ προσφέρουν εκπληκτική πρόσφυση και ευχάριστη πληροφόρηση, χωρίς να εκτοξεύουν το κόστος χρήσης. Επεμβάσεις έχουν γίνει και στο σύστημα διεύθυνσης το οποίο χαρίζει ακρίβεια στην είσοδο της στροφής, ενώ δεν θα μπορούσαν να λείπουν και τα ενισχυμένα φρένα με μεγαλύτερους δίσκους και αγωνιστικά τακάκια, τα όποια συμβάλουν τα μέγιστα.
Με μήκος 4,05 m και βάρος περίπου 1.000 κιλά, to 208 Racing TC6 αποδεικνύεται ιδιαίτερα ευέλικτο και με πολύ καλή αναλογία κιλών ανά ίππο για τη κατηγορία του, επιτρέποντας στον οδηγό να αξιοποιήσει στο μέγιστο τις δυνατότητες του.
Η φιλοσοφία του 208 Racing TC6 δεν είναι να τρομάξει ή να αποτρέψει με τη πολυπλοκότητα του. Αντιθέτως, έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει ευκαιρία σε νέους οδηγούς να ανακαλύψουν τον κόσμο των αγώνων μέσα σε ελεγχόμενο και ασφαλές περιβάλλον, χωρίς υπερβολές και χωρίς συμβιβασμούς σε ποιότητα και τεχνογνωσία.
Όπως δήλωσε ο François Wales, Διευθυντής Αγωνιστικών Προγραμμάτων Πελατών της Peugeot Sport, «Το 208 Racing ήταν κάτι που ζητήθηκε έντονα από πολλές αγορές. Συνδυάζοντας την εμπειρία μας από το ράλλυ και την παραγωγή, δημιουργούμε ένα αυτοκίνητο που ισορροπεί ανάμεσα σε κόστος, αντοχή, ασφάλεια και οδηγική απόλαυση.»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Peugeot: Στην Ελλάδα το τετρακίνητο E-3008 με τους 325 PS (τιμή-εξοπλισμός)
Έτσι θα μοιάζει το ανανεωμένο Peugeot 408 - «Αντιγράφει» το νέο 308 (photos)
Peugeot Ε-5008 213PS 73kWh GT-Line: Δοκιμάζουμε το 7θέσιο πολυτελές EV SUV





ΔΗΜΟΦΙΛΗ
_77761_469403_type13129.jpg)




