Η Ηonda αποκάλυψε τις πρώτες πληροφορίες σχετικά με την ολοκαίνουργια πλατφόρμα που θα «φιλοξενήσει» τα νέα υβριδικά της μοντέλα από το 2027 και έπειτα. Πρόκειται για την πλατφόρμα που θα αξιοποιήσουν τα Civic, HR-V και CR-V, τα οποία θα περάσουν στις επόμενες γενιές τους πριν το τέλος της τρέχουσας δεκαετίας, λαμβάνοντας υβριδικό κινητήριο σύνολο και πρωτοποριακές τεχνολογίες.
Σύμφωνα με τη Honda, η σχεδίαση της νέας mid-size πλατφόρμας επικεντρώνεται στη βελτιωμένη ακαμψία του αμαξώματος για πιο ακριβή οδηγική συμπεριφορά. Οι μηχανικοί κατάφεραν να μειώσουν το συνολικό βάρος κατά 90 κιλά σε σχέση με την τρέχουσα διάταξη, επιτυγχάνοντας βέλτιστη απόδοση και οικονομία καυσίμου, κάνοντας την οδήγηση πιο απολαυστική και μειώνοντας την κατανάλωση.
Εκτός αυτού, η Honda έχει εξελίξει ένα σύστημα που βελτιώνει τη σταθερότητα του οχήματος και την απόκριση του τιμονιού, το οποίο ονομάζεται Motion Management System, αλλά και έχει αναβαθμίσει το Agile Handling Assist, που σταθεροποιεί τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου και παρέχει μέγιστη πρόσφυση και ακριβή χειρισμό.
Ταυτόχρονα, η Honda έδωσε στο φως της δημοσιότητας μια σειρά από φωτογραφίες ενός καμουφλαρισμένου πρωτοτύπου, οι οποίες απεικονίζουν ένα «υβριδικό μοντέλο μελέτης επόμενης γενιάς», όπως το ονομάζει. Όλα δείχνουν ότι πρόκειται για το πρώτο δείγμα της επόμενης γενιάς του Civic. Το μοντέλο θα περάσει στη 12η γενιά του μετά το 2027, με τον ερχομό της νέας πλατφόρμας, με την τρέχουσα, 11η γενιά να βρίσκεται στους τιμοκαταλόγους από το 2021.
Το όχημα χρησιμοποιεί το αμάξωμα του τρέχοντος μοντέλου, ωστόσο διαθέτει πιο ογκώδη εμπρός όψη, τετραγωνισμένους προφυλακτήρες και μεγαλύτερες προεξοχές. Οι προεκτάσεις στους θόλους των τροχών υποδηλώνουν φαρδύτερα μετατρόχια, ενώ τα ανοίγματα στο καπό πιθανώς σχετίζονται με αεροδυναμικές δοκιμές. Το πίσω μέρος προέρχεται από το υπάρχον Civic sedan, αλλά φέρει διπλές απολήξεις εξάτμισης.
Το επερχόμενο υβριδικό σύστημα κίνησης, με το οποίο θα εξοπλιστεί και το επόμενο Civic, θα συνδυάζει κινητήρα βενζίνης 2,0 L που θα συνοδεύεται από έναν ή δύο ηλεκτροκινητήρες, προσφέροντας βελτιωμένες επιδόσεις και υψηλότερη αποδοτικότητα. Επιπλέον, θα ενσωματώνει στοιχεία από το Prelude Coupe, όπως το πρωτοποριακό σύστημα Honda S+ Shift, το οποίο προσομοιώνει τις αλλαγές ταχυτήτων μέσω ήχου και ρύθμισης ροπής, προσδίδοντας μια πιο φυσική αίσθηση οδήγησης, παρά την απουσία συμβατικού μηχανικού κιβωτίου.
Το εν λόγω σύστημα έχει παρόμοια λειτουργία με το αντίστοιχο που έχει χρησιμοποιήσει η Hyundai για το Ioniq 5 N. Σύμφωνα με τη Honda, «βελτιώνει ακόμη περισσότερο τη χαρά της οδήγησης που προσφέρεται από το νέο σπορ coupe». Ουσιαστικά προσομοιώνει την αίσθηση, τη λειτουργία και τον ήχο ενός μηχανικού κιβωτίου υψηλών επιδόσεων, προσφέροντας γρήγορες «αλλαγές» σχέσεων.
Αξίζει να σημειωθεί ότι οι αλλαγές στην εμφάνιση έχουν καθαρά λειτουργικό χαρακτήρα και εξυπηρετούν τη δοκιμή της νέας πλατφόρμας επόμενης γενιάς της Honda, χωρίς να προϊδεάζουν απαραίτητα για τον τελικό σχεδιασμό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Tο νέο προσιτό SUV της Honda έρχεται με το ελληνικό όνομα (photos)
F1: Το πρώτο νικητήριο μονοθέσιο της Honda επιστρέφει στον «τόπο του εγκλήματος» (video)





ΔΗΜΟΦΙΛΗ




_77761_473888_type13129.jpg)
