Το νέο Grandis αποτελεί ένα από τα πιο ενδιαφέροντα λανσαρίσματα της Mitsubishi στην Ευρώπη τα τελευταία χρόνια. Βασίζεται σε κοινή αρχιτεκτονική με το Renault Symbioz και παράγεται στο εργοστάσιο της Renault στη Valladolid, στοιχείο που συμβάλλει στον ευρωπαϊκό του χαρακτήρα και εγγυάται άμεση προσαρμογή στις ανάγκες της τοπικής αγοράς. Ο σχεδιασμός του κινείται σε γνώριμους σύγχρονους τόνους, με καθαρές γραμμές και τονισμένο εμπρός μέρος, χωρίς υπερβολές.
Η καμπίνα προσφέρει καλή εργονομία, με άμεση πρόσβαση στις βασικές λειτουργίες και επαρκή ποιότητα υλικών. Ξεχωρίζει η παρουσία ψηφιακών επιφανειών, με οθόνη 10,4 ιντσών στο κέντρο και ψηφιακό πίνακα οργάνων ανάλογα με την έκδοση. Η συνολική φιλοσοφία είναι προσανατολισμένη στην καθημερινή χρήση, με στόχο την άνεση των επιβατών.
Διαθέσιμες εκδόσεις και επίπεδα εξοπλισμού
Η εξοπλιστική του γκάμα διαρθρώνεται σε τρεις εκδόσεις: Motion, Kaiteki και Kaiteki+. Η βασική έκδοση εξοπλίζεται ήδη πλήρως για την κατηγορία, με LED φωτιστικά σώματα, σύστημα πολυμέσων με υποστήριξη Android Auto και Apple CarPlay, κλιματισμό και υποβοηθήματα οδήγησης, μεταξύ των οποίων σύστημα διατήρησης λωρίδας και αυτόματη πέδηση ανάγκης.
Στην έκδοση Kaiteki, το Grandis γίνεται πιο ολοκληρωμένο από πλευράς άνεσης και ασφάλειας, με προσαρμοζόμενο cruise control, ανίχνευση τυφλής γωνίας, εμπρόσθιους και πλευρικούς αισθητήρες στάθμευσης, καθώς και πιο αναβαθμισμένα υλικά στο εσωτερικό.
Η κορυφαία Kaiteki+ προσθέτει στοιχεία που ενισχύουν την premium αίσθηση, όπως ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο κάθισμα οδηγού, ηλιοροφή, σύστημα ήχου Harman Kardon, μεγαλύτερη ψηφιακή οθόνη οργάνων, καθώς και κάμερα 360° και σύστημα αυτόματου παρκαρίσματος.
Εξηλεκτρισμένη γκάμα χωρίς περιπλοκές
Η Mitsubishi προσφέρει δύο επιλογές κινητήρων, αμφότερες βενζίνης με ηλεκτρική υποβοήθηση. Ο βασικός κινητήρας είναι ένας 1.3 turbo με ήπια υβριδική τεχνολογία (MHEV) και ισχύ 140 PS, διαθέσιμος με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων ή αυτόματο διπλού συμπλέκτη. Η επιλογή αυτή απευθύνεται σε όσους αναζητούν ισορροπία μεταξύ απόδοσης και κατανάλωσης, χωρίς ιδιαίτερες απαιτήσεις στην οδήγηση.
Για όσους επιθυμούν μεγαλύτερη έμφαση στην οικονομία και την ομαλότητα λειτουργίας προσφέρεται η υβριδική (HEV) έκδοση 160 PS, η οποία μπορεί να κινείται αμιγώς ηλεκτρικά σε χαμηλά φορτία και μικρές ταχύτητες, προσφέροντας μειωμένη κατανάλωση καυσίμου και πιο ήσυχη λειτουργία, ιδανική για αστικές μετακινήσεις.
Αναλυτικός πίνακας με τιμές και εκδόσεις:
| Έκδοση | Motion | Kaiteki | Kaiteki+ |
| 130T MHEV | 29.322 € | 30.522 € | |
| 130T MHEV DCT | 32.772 € | ||
| 180 HEV | 33.540 € | 40.390 € |
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Έτσι θα μοιάζει η σπορ έκδοση του νέου Mitsubishi Pajero (photos)
Mitsubishi: Τα μαζεύει και φεύγει από την Κίνα - Οι λόγοι που οδήγησαν στην αποχώρηση
Η Mitsubishi «αγριεύει» και επαναφέρει τις Ralliart εκδόσεις (photos)




_77761_449183_type12133.jpg)
ΔΗΜΟΦΙΛΗ





