Αυτό το αυτοκίνητο πήρε μόλις ένα αστέρι στις δοκιμές πρόσκρουσης (video)


Το μοντέλο πέτυχε μόλις 40% στην προστασία των παιδιών ενώ ο φορέας ελέγχου στα συμπεράσματά του αναφέρει ότι «ενήλικες και παιδιά δεν πρέπει να ταξιδεύουν στα πίσω καθίσματα».

  • ΦΩΤ.: ANCAP
  • 23/12/2025

Κάθε άλλο παρά θετικά ήταν τα αποτελέσματα των δοκιμών πρόσκρουσης, στις οποίες υποβλήθηκε το Suzuki Fronx, από τον ανεξάρτητο φορέα ελέγχου της ασφάλεια των αυτοκινήτων για την Αυστραλία και τη Νέα Ζηλανδία, τον ANCAP.

Το Suzuki Fronx παρουσιάστηκε στη Νέα Ζηλανδία τον Ιούνιο του 2025 και στην Αυστραλία τον Αύγουστο του 2025. Οι διπλοί μετωπικοί, πλευρικοί αερόσακοι προστασίας του θώρακα και πλευρικοί αερόσακοι προστασίας της κεφαλής είναι στάνταρ. Δεν διατίθεται κεντρικός αερόσακος για την αποφυγή σύγκρουσης μεταξύ των επιβατών.

Το αυτόνομο σύστημα πέδησης έκτακτης ανάγκης (Car-to-Car, Vulnerable Road User και Junction Assist), καθώς και το σύστημα υποστήριξης λωρίδας με υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας (LKA), προειδοποίηση απομάκρυνσης από τη λωρίδα (LDW) και διατήρηση λωρίδας έκτακτης ανάγκης (ELK), και ένα προηγμένο σύστημα υποβοήθησης ταχύτητας (SAS) με σύστημα αναγνώρισης πινακίδων ταχύτητας επίσης είναι στάνταρ.

Κατά τη διάρκεια της δοκιμής μετωπικής σύγκρουσης της ANCAP, ο μηχανισμός ανάσυρσης της ζώνης ασφαλείας του πίσω καθίσματος του Suzuki Fronx παρουσίασε βλάβη, με αποτέλεσμα την ανεξέλεγκτη απελευθέρωση της ζώνης ασφαλείας, οπότε το πίσω ανδρείκελο έμεινε χωρίς συγκράτηση και χτύπησε στο πίσω μέρος του μπροστινού καθίσματος.

Μάλιστα η ANCAP αναφέρει πως «θεωρεί ότι ενήλικες και παιδιά δεν πρέπει να ταξιδεύουν στα πίσω καθίσματα του Suzuki Fronx έως ότου προσδιοριστεί η αιτία της βλάβης και πραγματοποιηθούν οι σχετικές διορθώσεις. Η ANCAP συμβουλεύει τους καταναλωτές να λάβουν υπόψη αυτή τη βλάβη του εξαρτήματος εάν σκέφτονται να αγοράσουν ένα Suzuki Fronx, προτού η Suzuki αποδείξει ότι η βλάβη του εξαρτήματος έχει διερευνηθεί και αντιμετωπιστεί».

Αναλυτικά το Suzuki Fronx έλαβε 48% στην προστασία ενηλίκων, 40% στην προστασία παιδιών, 65% στην προστασία πεζών και 55% στο Safety Assist!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Euro NCAP: Ριζικές αλλαγές στα πρότυπα ασφαλείας – Πιο απαιτητικές οι δοκιμές από το 2026

10 λόγοι γιατί το Maxus T60 MAX είναι το νέο ασυναγώνιστο pick-up

Γερμανός φυσικός εξηγεί: Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα πάνε 6 φορές πιο μακριά σε σχέση με τα θερμικά