Η Audi παρείχε την πρώτη ολοκληρωμένη ενημέρωση σχετικά με το πρότζεκτ της για τη Formula 1, με την είσοδό της στο grid του 2026 να πλησιάζει. Σύμφωνα με τους Γερμανούς, έχουν γίνει ήδη τα πρώτα επιτυχημένα δοκιμαστικά runs στο δυναμόμετρο, στα οποία ο κινητήρας κάλυψε αποστάσεις αγώνων.
Σύμφωνα με τον CEO της Audi Formula Racing, Adam Baker, και τον τεχνικό επικεφαλής της ομάδας, Stefan Dreyer, όλα βαίνουν βάσει προγράμματος κι η ομάδα βρίσκεται εντός του χρονοδιαγράμματός της.
«Μετά από μόλις 2 χρόνια, η κινητήρια μονάδα μας, που αποτελείται από έναν θερμικό κινητήρα, έναν ηλεκτροκινητήρα, μια μπαταρία κι ηλεκτρονικά μέρη, έχει περάσει ήδη σε δυναμικές δοκιμές,» είπε ο Baker. «Το επιτυχημένο 'πάντρεμα' των παραπάνω μερών σε μία μονάδα είναι το αποτέλεσμα σκληρής δουλειάς κι εξαιρετικής ομαδικότητας.
«Η κινητήρια μονάδα της Audi έχει ήδη καλύψει αποστάσεις αγώνα σε δοκιμαστικές προσομοιώσεις. Είχαμε αρκετό χρόνο να δοκιμάσουμε μεμονωμένα τα μέρη το 2023 και μπορέσαμε να αξιοποιήσουμε την εμπειρία μας στα επόμενα στάδια της κατασκευής.
«Σημαντικά επιτεύγματα και στόχοι έχουν επιτευχθεί, που δίνει στην ομάδα ένα καλό συναίσθημα.»
Η Audi αποκάλυψε ότι η ομάδα έχει ξεκινήσει να κάνει προσομοιώσεις σε διάφορες πίστες που βρίσκονται στο καλεντάρι της F1 τη φετινή σεζόν, ώστε να δοκιμάσει τον κινητήρα σε συνθήκες που πλησιάζουν όσο το δυνατόν περισσότερο στην πραγματικότητα.
Ο Dreyer δήλωσε σχετικά: «Τρέχουμε τη μονάδα ισχύος σε διαφορετικές χαράξεις του τρέχοντος προγράμματος της F1, ανάλογα με τον σκοπό της δοκιμής.
«Για παράδειγμα, το Λας Βέγκας είναι ενδιαφέρον για την ομάδα εξέλιξής μας όσον αφορά στη συνολική διαχείριση ενέργειας. Οι πολλαπλές εναλλασσόμενες γρήγορες κι αργές στροφές και τα σχεδόν 2 km σε πλήρη επιτάχυνση προσφέρουν το τέλειο περιβάλλον εξέλιξης προκειμένου να ρυθμίσουμε τη ΜΕΚ και το ERS.»
Ο ίδιος προσέθεσε ότι εφόσον η μονάδα ισχύος έχει διανύσει επιτυχώς την απόσταση των αγώνων, η ομάδα μπορεί πλέον να ξεκινήσει να προσθέσει επιπλέον στοιχεία στο πακέτο.
«Μετά την επιτυχία του κινητήρα στις προσομοιώσεις αγώνα, θα ξεκινήσουμε να κάνουμε το ίδιο με ολόκληρο το σύστημα κίνησης, δηλαδή τον συνδυασμό της κινητήριας μονάδας με το κιβώτιο ταχυτήτων,» εξήγησε.
«Την ίδια στιγμή, έχουμε ξεκινήσει την εξέλιξη της απόδοσης προκειμένου να επιτύχουμε τους στόχους που έχουμε θέσει για τους εαυτούς μας.»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Sainz για 2025: «Ήρθε η ώρα να πάρω μια απόφαση για το μέλλον μου»
F1: Στην πλήρη εξαγορά της Sauber προχωρά η Audi πριν την είσοδό της το 2026
Επίσημο: Αποχωρεί από τη Haas ο Hulkenberg - Στη Sauber από το 2025





ΔΗΜΟΦΙΛΗ



_77761_475679_type13129.jpg)

