Στην εκκίνηση, ο Norris κρατήθηκε πρώτος, αν κι έχασε για λίγο την θέση του καθώς ο Leclerc έκοψε την πρώτη στροφή, παραχωρώντας ξανά τα ηνία του αγώνα για να μη δεχτεί ποινή.
Ο Verstappen μπλόκαρε στην εξωτερική στα φρένα για την πρώτη στροφή, καθώς οι τέσσερις πρώτοι οδηγοί βρέθηκαν πλάι-πλάι στην απόλυτη μάχη για την κορυφή, και γύρισε στην πίστα 4ος, μπροστά από τον Russell.
Πιο πίσω, ο Piastri είχε μία καταστροφική εκκίνηση καθώς έπεσε από την 7η στην 9η θέση.
Στους κερδισμένους της εκκίνησης ο Bearman, που ανέβηκε 3 θέσεις, κι ο Tsunoda που πήρε άλλες 2.
It's a CRAZY first corner on the first lap in Mexico! ??
Here's how it unfolded... ??#F1#MexicoGPpic.twitter.com/QOJfaKmusg
— Formula 1 (@F1) October 26, 2025
Στον 6ο γύρο, ο Verstappen προσπάθησε να περάσει τον Hamilton, βγαίνοντας εκτός πίστας στην Στροφή 3, με τον Βρετανό να πράττει το ίδιο στη Στροφή 4, κρατώντας την 3η θέση. Επειδή, όμως, το έκανε και κρίθηκε πως κέρδισε χρόνο, ο οδηγός της Ferrari δέχτηκε ποινή 10 sec.
Παράλλήλα, Ο Ολλανδός έπεσε θύμα του Bearman, όμως, κι έπεσε 5ος με τον οδηγό της Haas πια 4ο, ενώ ο Antonelli πήρε την θέση του Russell που έμπλεξε σε αυτή τη μάχη.
Στον 11ο γύρο, ο Piastri πέρασε άνετα τον Tsunoda για την 8η θέση, όμως και πάλι ήταν πολύ μακριά από τον teammate του, ο οποίος είχε πια μία διαφορά κοντά στα 5 sec από τον Leclerc, έχοντας υπό πλήρη έλεγχο τον αγώνα. Μετά άρχισε να πιέζει τον Russell για την 7η θέση, όμως δεν έβρικσε χώρο να επιχειρήσει το προσπέρασμα, με το slipstreaming σαφώς πιο αδύναμο λόγω του υψομέτρου.
Στον 24ο γύρο μπήκε για το pit stop του ο Hamilton, εκτίοντας την ποινή του και βάζοντας τη μέση γόμα. Ακολούθησε ο Piastri με τον Bearman, καθώς αμφότεροι έμειναν μπροστά από τον Hamilton λόγω της ποινής.
Μετά και τα pit stops των Antonelli και Russell, ο Piastri είδε ότι παρέμενε πίσω από τον Βρετανό της Mercedes, συνεχίζοντας τη μάχη που είχαν από το πρώτο stint.
Μπροστά, ο Νorris είχε ανοίξει μία διαφορά 14 sec από τον Leclerc σε 28 γύρους, αποτέλεσμα του εξαιρετικού ρυθμού του ίδιου και της κακής εικόνας της Ferrari όσο προχωρούσε ο αγώνας. Για αυτό και στον 32ο γύρο ο Μονεγάσκος επισκέφθηκε τα pits για τη μέση γόμα, επιστρέφοντας στην πίστα μπροστά από τον Bearman.
Στον 34ο γύρο μπήκε και ο Norris για τη μέση γόμα τελευταίος όλων όσων ξεκίνησαν με τη μαλακή, και βγήκε ξανά στην πρωτοπορία, με τον Verstappen πια 2ο καθώς δεν είχε κάνει ακόμα το δικό του pit stop.
Πιο πίσω, ο Hamilton έδινε μάχη με τον Tsunoda την οποία κέρδισε, ενώ ο Russell πάλευε να περάσει τον Antonelli, αφού η ομάδα δεν έδωσε εντολή αλλαγής θέσεων και τους άφησε να δώσουν μάχη. Κι όσο στη Mercedes μάχονταν, ο Piastri τους είχε πιάσει, με τον Russell να προσπαθεί να πείσει την ομάδα να ανταλλάξουν θέσεις με τον rookie teammate του, εις μάτην - κι όλα αυτά όσο ο Bearman βρισκόταν στην 3η θέση, 1,1 sec μπροστά από τους τρεις αυτούς οδηγούς.
LAP 41/71
?? "I've got much more pace than Kimi here!"
Russell is really not happy with his position behind team mate Antonelli, who is told to let Russell through with Piastri closing in behind! ??#F1#MexicoGPpic.twitter.com/WSwCrHq4wS
— Formula 1 (@F1) October 26, 2025
Στον 38ο γύρο, ο Verstappen έκανε κι αυτός το δικό του pit stop για να βάλει τη μαλακή γόμα, πέφτοντας 8ος, αλλά με πιο φρέσκο, και δυνητικά πιο γρήγορο ελαστικό.
Στη μάχη Antonelli-Russell, η ομάδα τελικά έδωσε την εντολή ανταλλαγής θέσεων για να μην περάσει και τους δύο ο Piastri, προς μεγάλη ανακούφιση του Βρετανού.
Στον 47ο γύρο, ο Verstappen πέρασε τον Hamilton για την 7η θέση, με τον Piastri να παλεύει να περάσει τον Antonelli χωρίς επιτυχία. Για αυτό και μπήκαν ταυτόχρονα στα pits, μαζί με τον Hamilton, με τη McLaren να βγάζει τον οδηγό της μπροστά κι από τους δύο.
Bearman και Russell μπήκαν κι αυτοί μαζί στα pits στον 49ο γύρο, με αποτέλεσμα ο Verstappen να ανεβαίνει πια 3ος, με μαλακή γόμα, σε μία στρατηγική που έμοιαζε να είναι ενός pit stop, με ελαστικά 12 γύρους πιο παλιά.
Ο Piastri έκανε το προσπέρασμα που χρειαζόταν στον 61ο γύρο και πέρασε τον Russell για την 5η θέση, έχοντας μοχθήσει για αυτό σχεδόν σε όλο τον αγώνα.
LAP 60/71
Piastri impressively overtakes Russell down the inside at Turn 1! ??
Next up in his sights is Bearman ??#F1#MexicoGPpic.twitter.com/FlOtgB1foh
— Formula 1 (@F1) October 26, 2025
Ο Verstappen είχε το πλεονέκτημα της καλής διαχείρισης και του ρυθμού έναντι του Bearman, που δεν μπόρεσε να μειώσει αρκετά τη διαφορά για να τον απειλήσει, οπότε άρχισε να πιέζει τον Leclerc. Ο Μονεγάσκος δεν είχε ρυθμό με τη μέση γόμα, και ήταν εύκολη λεία για τον Verstappen, αλλά δεν τα κατάφερε στο φινάλε, καθώς μεταξύ άλλων τέθηκε σε ισχύ το Εικονικό Αυτοκίνητο Ασφαλείας γιατί εγκατέλειψε ο Sainz στην προτελευταία στροφή.
Μπροστά, ο Norris έκανε τον αγώνα της χρονιάς για τον ίδιο, και με αυτόν τον τρόπο πέρασε στην κορυφή της βαθμολογίας, για πρώτη φορά από τον Απρίλιο.
Πίσω από τον 4ο Bearman, ο Piastri τερμάτισε 5ος αφού δεν κατάφερε να περάσει, με τους Antonelli, Russell, Hamilton, Ocon και Bortoleto να ολοκληρώνουν τη δεκάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Συνέπειες τέλος: Μετά το ατύχημα στο Τέξας, ο Norris απαλλάχθηκε
F1: Γιατί καθυστερεί το πόρισμα για τους προϋπολογισμούς - Ποια ομάδα την «πάτησε»
F1: Στο φως προσωπικά δεδομένα οδηγών μετά από hacking στη βάση δεδομένων της FIA





ΔΗΜΟΦΙΛΗ





