Οι χθεσινές κατατακτήριες είδαν τον Lando Norris να συνεχίζει από εκεί που έμεινε μετά τη νίκη στο sprint, κατακτώντας την pole position μπροστά από τον Kimi Antonelli, που και πάλι θα βρεθεί δίπλα του στην πρώτη σειρά της εκκίνησης.
Ο Oscar Piastri δεν μπορούσε να πάρει κάτι καλύτερο από την 4η θέση, την ώρα που ο Max Verstappen είχε το λάθος στήσιμο στην RB21, δε βολεύτηκε πουθενά και έμεινε 16ος. Εύλογα η Red Bull πήρε την απόφαση να αλλάξουν setup και μονάδα ισχύος, σπάζοντας το parc ferme, ώστε ο Ολλανδός να ξεκινήσει με λευκό χαρτί από το pitlane.
Εντυπωσιακή ήταν η επίδοση του Isack Hadjar με την 5η θέση, όπως κι ο Oliver Bearman με τη Haas που ήρθε 8ος.
Η εκκίνηση του Grand Prix στο Σάο Πάολο είναι προγραμματισμένη για τις 19:00.
Αναλυτικά το grid, χωρίς τον Verstappen και τον Ocon που εκκινούν από το pitlane:
| 1η Σειρά | 1. (4) Lando Norris 1’09.511 | |
| 2. (12) Andrea Kimi Antonelli 1’09.685 | ||
| 2η Σειρά | 3. (16) Charles Leclerc 1’09.805 | |
| 4. (81) Oscar Piastri 1’09.886 | ||
| 3η Σειρά | 5. (6) Isack Hadjar 1’09.931 | |
| 6. (63) George Russell 1’09.942 | ||
| 4η Σειρά | 7. (30) Liam Lawson 1’09.962 | |
| 8. (87) Oliver Bearman 1’09.977 | ||
| 5η Σειρά | 9. (10) Pierre Gasly 1’10.002 | |
| 10. (27) Nico Hulkenberg 1’10.039 | ||
| 6η Σειρά | 11. (14) Fernando Alonso 1’10.001 | |
| 12. (23) Alexander Albon 1’10.053 | ||
| 7η Σειρά | 13. (44) Lewis Hamilton 1’10.100 | |
| 14. (18) Lance Stroll 1’10.161 | ||
| 8η Σειρά | 15. (55) Carlos Sainz 1’10.472 | |
| 16. (43) Franco Colapinto 1’10.632 | ||
| 9η Σειρά | 17. (22) Yuki Tsunoda 1’10.711 | |
| 18. (5) Gabriel Bortoleto Χωρίς χρόνο | ||
| 10η Σειρά | - | |
| - |
Η βροχή μπορεί να τα αλλάξει όλα
Οι καιρικές προγνώσεις για την ώρα του αγώνα αλλάζουν συνεχώς, όμως όλα δείχνουν πως ο κίνδυνος της βροχής είναι υπαρκτός.
Αν, όμως, ο αγώνας τελικά γίνει υπό στεγνές συνθήκες, τότε η επικρατέστερη στρατηγική είναι αυτή των δύο pit stop, με τη μαλακή να χρησιμοποιείται για τους πρώτους 20-30 γύρους, πριν γίνει η αλλαγή στη μέση.
Υπάρχει και στρατηγική που εντάσσει τη σκληρή γόμα σε ένα pit stop, ενώ για τους πιο «τολμηρούς» εφικτή είναι και η στρατηγική μίας στάσης με ξεκίνημα με τη μαλακή και πέρασμα στη μέση.
Αναλυτικά οι εναλλακτικές στη στρατηγική:
| Στρατηγική | 1ο Stint | Γύρος pit stop | 2ο Stint | Γύρος pit stop | 3ο stint |
|---|---|---|---|---|---|
| #1 | Μαλακή | 24-30 | Μέση | - | - |
| #2 | Μαλακή | 18-24 | Μέση | 43-49 | Μέση |
| #3 | Μαλακή | 20-26 | Μέση | 44-50 | Μαλακή |
| #4 | Μαλακή | 16-22 | Σκληρή | - | - |
| #5 | Μέση | 20-26 | Σκληρή | - | - |
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
F1: Προς δύο υποχρεωτικά pit stop στο Κατάρ - Ποιος ο λόγος
«H Ferrari αποφάσισε να μην ανανεώσει τον Hamilton το 2027»
F1: Πώς μεταδίδονται στον «αέρα» τα team radio - Ποια μπλοκάρονται και ποια λογοκρίνονται





ΔΗΜΟΦΙΛΗ