GP Σάο Πάολο: Νικητής ο Norris, εντυπωσιακός ο Verstappen (videos)


Ο Lando Norris θριάμβευσε στο Interlagos, κάνοντας ακόμη ένα αποφασιστικό βήμα για την κατάκτηση του πρωταθλήματος. Από το pitlane ο Max Verstappen τερμάτισε 3ος, δεύτερο βάθρο στην καριέρα του Kimi Antonelli.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΙΖΑΣ - ΦΩΤ.: GETTY IMAGES
  • 9/11/2025

Ήταν ένας αγώνας με απρόοπτα και πρωταγωνιστές που δεν περίμενε κανείς να δει να ξεχωρίζουν, αυτός στο Σάο Πάολο.

Στην εκκίνηση, ο Norris κρατήθηκε μπροστά, με τον Antonelli 2ο και τον Leclerc 3ο, την ώρα που ο Piastri βρέθηκε πλάι-πλάι με τον Hadjar, κρατώντας όμως την 4η θέση. Πιο πίσω, ο Russell έχασε μία θέση από τον Lawson, ενώ ο Gasly πέρασε για λίγο τον Bearman, προτού πέσει ξανά 9ος.

Ο Bortoleto στριμώχτηκε από τον Stroll στον πρώτο γύρο και χτύπησε στις μπαριέρες, εγκαταλείποντας στον πρώτο του αγώνα στην πατρίδα του, ενώ ο Hamilton είχε επαφή με τον Colapinto στην προσπάθειά του να τον προσπεράσει, καθώς δεν εκτίμησε σωστά την απόσταση από τον οδηγό της Alpine και έχασε την εμπρός πτέρυγά του.

Αποτέλεσμα αυτών των συμβάντων ήταν η είσοδος του Αυτοκινήτου Ασφαλείας στην πίστα, ώστε να απομακρυνθεί το μονοθέσιο και τα θραύσματα.

 Στο τέλος του 5ου γύρου, ο αγώνας επέστρεψε σε κανονικές συνθήκες, όμως γρήγορα είχαμε νέο συμβάν. Ο Piastri βούτηξε στα φρένα για τη Στροφή 1, και έσπρωξε τον Antonelli προς τον Leclerc, με αποτέλεσμα ο Μονεγάσκος να έχει ζημιά στην ανάρτηση και να εγκαταλείψει, σε ένα εφιαλτικό πρώτο μέρος του αγώνα για τη Ferrari.

O Αυστραλός ήταν πια 2ος, ενώ πιο πίσω ο Verstappen είχε κλατάρισμα με αποτέλεσμα να μπει στα pits, πέφτοντας 18ος και τελευταίος. Την ίδια στιγμή, το Εικονικό Αυτοκίνητο Ασφαλείας τέθηκε σε ισχύ μέχρι να καθαριστεί η πίστα.

Με την επιστροφή σε κανονικές συνθήκες, ο Norris έφτιαξε μία διαφορά κοντά στα 2 sec, ο Russell πέρασε τον Hadjar και ανέβηκε 4ος, ενώ ο Verstappen έφτασε και πέρασε τον Hamilton, ανεβαίνοντας 15ος.

Στον 16ο γύρο, οι αγωνοδίκες ανακοίνωσαν την ετυμηγορία τους: ο Piastri τιμωρήθηκε με 10 sec ποινής, και με τις δύο Mercedes πίσω του να παραμονεύουν, ο Αυστραλός είχε δύσκολο δρόμο μπροστά του.

Στο μεταξύ, ο Verstappen συνέχιζε να αναρριχάται στην κατάταξη, πιάνοντας δεκάδα στον 18ο γύρο. Σε εκείνη τη φάση του αγώνα, άρχισαν να μπαίνουν στα pits κι όσοι είχαν επιλέξει να εκκινήσουν με τη μαλακή γόμα, όχι όμως ο Antonelli που παρέμενε 3ος – το έκανε στον 22ο γύρο.

Με αυτές τις αλλαγές, ο Verstappen ήταν πια 4ος, 20 sec από τον πρώτο Norris, ενώ ο Piastri είχε πια πέσει γύρω στα 5 sec μακριά από τον teammate του.

Στον 30ο γύρο ήταν η σειρά του Norris να αλλάξει ελαστικά και να βάλει τη μαλακή γόμα, ενώ στον 35ο γύρο ακολούθησε ο Verstappen, που επέλεξε τη μέση γόμα.

Πλέον η δεκάδα είχε ως εξής: Piastri (χωρίς να έχει κάνει pit stop), Norris, Antonelli, Hulkenberg (χωρίς να έχει κάνει pit stop), Bearman, Russell, Hadjar, Gasly, Lawson.

Στον 39ο γύρο, ο Piastri έκανε τη δική του αλλαγή στη μαλακή γόμα, εκτίοντας και την ποινή. Βγήκε στην πίστα 8ος, πίσω κι από τον Verstappen που ήταν πια 5ος. Την ίδια στιγμή, ο Hamilton εγκατέλειπε, καθώς η SF25 είχε πολλές ζημιές και δεν είχε νοήμα να παραμείνει στον αγώνα.

Στον 43ο γύρο επισκέφθηκε τα pits ο εξαιρετικός ως εκείνο το σημείο Bearman, πέφτοντας στην κατάταξη καθώς έκανε το δεύτερο και τελευταίο pit stop του. Αυτό προβίβασε τον Verstappen στην 4η θέση και τον Piastri στην 5η, με τον μηχανικό του δεύτερου να λέει στον οδηγό του πως στόχος ήταν το undercut στον Russell και τον Bearman.

Πέντε γύρους αργότερα, ο Antonelli μπήκε για το δεύτερο stop του, και βγήκε 6ος, πίσω από Piastri και Verstappen. Ακολούθησε ο Russell, που βγήκε πίσω από τον teammate του, όπως ήταν τα πράγματα.

Ο Bearman αποφάσισε σε ένα μονότονο GP να δώσει ζωή, καθώς στον 50ο γύρο έδωσε μία εξαιρετική μάχη με τον Hukenberg στο Senna S και στην ταχύτατη Στροφή 5, την οποία και κέρδισε.

Στον 51ο γύρο, ο Norris έκανε το τελευταίο του pit stop, με αποτέλεσμα ο Verstappen να περάσει πρώτος και ο Piastri 2ος. Ωστόσο, ήταν ζήτημα χρόνου να περάσει και τους δύο ο Βρετανός, και το έκανε, πρώτα με τον Piastri όταν έκανε την αλλαγή του και έπεσε 7ος, και μετά με τον πρωταθλητή, στον

Στον 55ο γύρο, ο Verstappen έκανε το τελευταίο του pit stop, και βγήκε στην πίστα 4ος, πίσω από τους Norris, Antonelli και Russell.

O Ολλανδός πια είχε μάχη με τον Russell μπροστά, και με τον Piastri πίσω του, καθώς είχε μεν το πιο γρήγορο ελαστικό κι από τους δύο, αλλά ήταν σαφές ότι η μαλακή γόμα ήταν κι αρκετά εύθραυστη. Τότε ήταν που ο οδηγός της Red Bull είπε στον μηχανικό του πως «δεν έχουμε τίποτα να χάσουμε».

Με αυτή τη μενταλιτέ, ο Verstappen μάζεψε τη διαφορά από τον Russell ταχύτατα και τον πέρασε για να ανέβει 3ος με ένα εντυπωσιακό προσπέρασμα στον 63ο γύρο, και ενώ πάλεψε μέχρι τη γραμμή του τερματισμού, δεν κατάφερε να προσπεράσει και τον Antonelli.

Πίσω τους, ο Piastri «έπαιξε τα ρέστα του» για την 4η θέση, αλλά δεν κατάφερε να περάσει τον Russell.

Και μπροστά, ανεπηρέαστος ο Norris πήρε πρώτος την καρώ σημαία, και έκανε ένα ακόμα αποφασιστικό βήμα για την κατάκτηση του πρωταθλήματος.

Στην 6η θέση o Bearman εξασφάλισε ακόμη ένα φανταστικό αποτέλεσμα, ενώ τη δεκάδα έκλεισαν οι Lawson, Hadjar, Hulkenberg και Gasly.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

F1: Προς δύο υποχρεωτικά pit stop στο Κατάρ - Ποιος ο λόγος

Η Formula 1 θέλει να φέρει τα πάνω κάτω - Αλλαγή στη διάρκεια των αγώνων ενόψει 2026

F1: Πώς μεταδίδονται στον «αέρα» τα team radio - Ποια μπλοκάρονται και ποια λογοκρίνονται