Και το όνομα αυτού, George Kurtz. Ο 55άχρονος ιδιοκτήτης της CrowdStrike, εταιρείας που ειδικεύεται στην κυβερνοασφάλεια και αποτελεί στρατηγικό συνεργάτη της ομάδας Formula 1 της Mercedes από το 2019, θα είναι, κατά τα φαινόμενα, ο κάτοχος του 5% των μετοχών του Toto Wolff που έχουν βγει προς… πώληση από τον «ισχυρό άνδρα» της Mercedes.
Ο George Kurtz δεν είναι μόνο ένας επιτυχημένος επιχειρηματίας, αλλά και ένας καταξιωμένος οδηγός, καθώς έχει αγωνιστεί με αυτοκίνητα GT και πρωτότυπα, κερδίζοντας την κατηγορία LMP2 Pro/Am στις 24 ώρες του Le Mans το 2023 με ένα Oreca Gibson που «μοιράστηκε» με τους James Allen και Colin Braun.
Πραγματοποίησε το ντεμπούτο του στις αγώνες το 2016 στο Pirelli World Challenge, οδηγώντας μία Aston Martin Vantage GT4 για την TRG-AMR. Παρέμεινε στο συγκεκριμένο Πρωτάθλημα για τα επόμενα δύο χρόνια, κερδίζοντας την κατηγορία GTS AΜ το 2017 με μία McLaren 570S GT4. Το 2019, το πρωτάθλημα μετονομάστηκε σε GT World Challenge America, στο οποίο ο Kurtz αγωνίστηκε με τον επαγγελματία οδηγό Colin Braun στην κατηγορία GT3.
Το 2021 αγωνίστηκε και πάλι στη σειρά GTWC America, αλλά και σε πρωτότυπα, συμμετέχοντας με ένα Ligier JS P320 στην κατηγορία LMP3 του IMSA SportsCar Championship. Συμμετείχε αποκλειστικά σε αγώνες αντοχής, κερδίζοντας στο Sebring και κατακτώντας το βάθρο της κατηγορίας του στο Watkins Glen.
Την επόμενη χρονιά παρέμεινε και στα δύο πρωταθλήματα, κατακτώντας δύο βάθρα στο IMSA, συμπεριλαμβανομένης της τρίτης θέσης στην κατηγορία του στις 24 ώρες της Daytona. Στο GTWC America, κέρδισε δέκα από τις 16 αγώνες, κατακτώντας τον τίτλο στην κατηγορία SRO3.
Το 2023, ο Kurtz προχώρησε στην κατηγορία LMP2, οδηγώντας για τη δική του ομάδα, την Crowdstrike με την υποστήριξη της Algarve Pro Racing μαζί με τον Ben Hanley, με τον Nolan Siegel. Πραγματοποίησε το ντεμπούτο του στον 24ωρο αγώνα του Le Mans, όπου μαζί με τους Colin Braun και James Allen κέρδισαν στην υποκατηγορία LMP2 Pro-Am. Επίσης έχει οδηγήσει και δύο μονοθέσια της Mercedes, το W04 του 2013 και το W12 του 2021.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
F1 2026: Πότε θα δούμε τα πρώτα μονοθέσια της νέας γενιάς





ΔΗΜΟΦΙΛΗ





