Η "καυτή πατάτα" της αγοράς ΙΧ


Η αγορά αυτοκινήτου έδειξε μια αξιοπρόσεκτη σταθερότητα ως συμπεριφορά τους δύσκολους καλοκαιρινούς μήνες (Ιούλιο, Αύγουστο) και αυτό δείχνει τη δυναμική της. Εντούτοις τα προβλήματα που δεν επιλύονται και λιμνάζουν ενδέχεται να την τινάξουν στον αέρα.

Η αγορά αυτοκινήτου έδειξε μια αξιοπρόσεκτη σταθερότητα ως συμπεριφορά τους δύσκολους καλοκαιρινούς μήνες (Ιούλιο, Αύγουστο) και αυτό δείχνει τη δυναμική της. Εντούτοις τα προβλήματα που δεν επιλύονται και λιμνάζουν ενδέχεται να την τινάξουν στον αέρα.
Εκτός από την τραπεζική δυσχέρεια, θυμίζουμε και τα πολλά θέματα που άνοιξε η προηγούμενη κυβέρνηση (ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ) σχετικά με τη φορολόγηση των ΙΧ.
Καλό είναι η νέα που θα προκύψει να τα επιλύσει άμεσα για να ξέρει ο καθένας τι ακριβώς τον περιμένει:

-Θα υπολογίζεται στο εξής: α) το τέλος ταξινόμησης β) τα τεκμήρια διαβίωσης γ) ο φόρος πολυτελείας βάσει κυβισμού κινητήρα όπως ισχύει ή με την (εργοστασιακή ή λιανική) αξία του ΙΧ;

-Θα ισχύσει περιβαλλοντικό τέλος ως αντικίνητρο στα παλαιάς τεχνολογίας ΙΧ;

-Θα συνεχίσει το πρόγραμμα της απόσυρσης το 2016 και αν ναι, μόνο στα φθηνά ΙΧ;

-Θα υπάρξουν αλλαγές στον υπολογισμό των τελών κυκλοφορίας στους συντελεστές CO2 και τα «μηδενικά τέλη»;

Δεν είναι τίποτε περισσότερο ή λιγότερο από αυτό που ο υποψήφιος αγοραστής αναμένει προκειμένου να κάνει τις επιλογές του, αλλά και οι εταιρείες που επιχειρούν στον συγκεκριμένο κλάδο, να πάρουν τις αποφάσεις τους. Κάποτε, σε αυτή τη χώρα που λέγεται Ελλάδα, οι "Εθνοπατέρες" μας θα πρέπει να αντιμετωπίσουν σοβαρά το... ΣΟΒΑΡΟΤΕΡΟ κομμάτι της οικονομίας. Τον ιδιωτικό τομέα. Αλλιώς, ποτέ δεν θα γίνουμε ένα σύγχρονο κράτος με ανταγωνιστική οικονομία και θα παραμείνουμε "Βαλκανοποιημένοι", με τη διαφορά ότι το "οικόπεδο" που μας κληροδότησαν τυχαίνει να είναι λίγο καλύτερο (γεοπολιτικά) από εκείνο των γειτόνων μας εκ του Βορρά. Ας μην γελιόμαστε...