Μπορεί οι φήμες από Ιαπωνία να μιλούσαν για το τέλος του V2 που αγαπήθηκε όσο λίγοι στα V-Strom 650 και SV650, αλλά να που η Suzuki είχε άλλα πλάνα. Ανανεωμένος και συμμορφωμένος με τις νέες προδιαγραφές, ο δικύλινδρος με περιεχόμενη γωνία κυλίνδρων 45 μοιρών αποκτά ηλεκτρονική γκαζιέρα ride-by-wire και τη σουίτα ηλεκτρονικών Suzuki Intelligent Ride System με Suzuki Drive Mode Selector, Suzuki Traction Control System όπως ακριβώς στα περισσότερα μοντέλα της εταιρείας.
Η μοτοσυκλέτα κυλά σε τροχούς 17 ιντσών και παρότι φαίνεται ψηλή, καθίζει τον αναβάτη στα φιλικότατα 795 mm από το έδαφος.
Ο εξοπλισμός του περιλαμβάνει quick shifter δύο δρόμων, τη γνωστή έγχρωμη TFT οθόνη που φορούν τα περισσότερα μοντέλα της Suzuki με συνδεσιμότητα, δικάναλο ABS και Suzuki Easy Start System, Low RPM Assist.
Από πλευράς απόδοσης ο V2 στη νέα του μορφή δηλώνει 72.4 hp στις 8500 rpm και 6.5 kgm στις 6,800 rpm, για 211 υγρά κιλά - που περιλαμβάνουν ένα γεμάτο ρεζερβουάρ 17.4 λίτρων.
Το νέο Suzuki SV-7GX αναμένεται στις αγορές στο πρώτο μισό του 2026 σε τρία χρώματα: μπλε-λευκό, γκρι-κόκκινο και μαύρο.




ΔΗΜΟΦΙΛΗ





