Την είδαμε πριν λίγο καιρό στην έκθεση CIMAMotor 2025 και τώρα κάνει το ευρωπαϊκό της ντεμπούτο ως Euro 5+ μοντέλο πλέον. Η γέφυρα μεταξύ 510Χ και 800Χ λέγεται 625Χ, αν και στη γεωμετρική πραγματικότητα μετρά 581 cc στον δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα της. Με αυτόν πάντως ξεπερνά κατά πολύ τα Α2 όρια, αποδίδοντας τα ίδια 63 άλογα και 5.8 χιλιογραμμόμετρα που είχαν ανακοινωθεί και στην Κίνα.
Η μοτοσυκλέτα στήθηκε με τροχό 19 ιντσών μπροστά και 17 πίσω σε ακτινωτές tubeless ζάντες και στη μπροστινή της όψη πρωταγωνιστεί το γνώριμο μοτίβο της 800Χ με τους δύο LED προβολείς.
Το επίκεντρο του ενδιαφέροντος στο νέο μοντέλο της Kove είναι η ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση της ΚΥΒ, χάρη στην οποία το ύψος σέλας μπορεί να μεταβληθεί μεταξύ 820 και 795 mm. Δεν γνωρίζουμε ακόμη αρκετά τεχνικά στοιχεία για τις αναρτήσεις πέραν των παραπάνω, με το μπροστινό να είναι πιθανότατα ένα παραδοσιακό πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο ΚΥΒ.
Στις πληροφορίες που γνωρίζουμε ως τώρα αναφέρεται η αναμενόμενη ύπαρξη δύο riding modes, Sport και Eco, αλλά και τα επίσης προβλεπόμενα traction control και ABS. Στις φωτογραφίες επίσης διακρίνεται εμφανώς η κάμερα στο μπροστινό μέρος, ωστόσο δεν επιβεβαιώνονται οι πληροφορίες από τον κινέζικο Τύπο περί συστήματος ραντάρ.
Τα παραπάνω, μαζί με την ύπαρξη θερμαινόμενων γκριπ και σέλας στον βασικό εξοπλισμό, φτιάχνουν ένα πρωτόγνωρα πλούσιο πακέτο για τα δεδομένα αυτής της κατηγορίας, σε ένα σύνολο που δηλώνει 218 υγρά κιλά, συμπεριλαμβανομένων 21 λίτρου καυσίμου.




ΔΗΜΟΦΙΛΗ





